Gaarne 56km³, kan ik ook een handelaars- en volumekorting krijgen?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:26 schreef Ayca het volgende:
[..]
Sorry, ik was de tafel aan het dekken.
Hoeveel kuub zacht zand blieft u?
Maar natuurlijk, ik doe er voor jou ook nog een vriendenkorting bij wat het totaal brengt op ¤450,-.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:34 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Gaarne 56km³, kan ik ook een handelaars- en volumekorting krijgen?
Doe 2 potjes knoflookquote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:22 schreef Ayca het volgende:
[..]
Maar natuurlijk, ik doe er voor jou ook nog een vriendenkorting bij wat het totaal brengt op ¤450,-.
Kom je het zelf ophalen of moet het gebracht worden?
Knoflook en sambal bij?
We zijn concullega's.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 03:39 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Wel grappig dat jij dat weet zG.
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:49 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Jij houdt zeker van oudere piemels?
Je moet ons elkaar eens zien aanmoedigen!quote:
Dankjewelquote:Op donderdag 9 augustus 2012 03:47 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Jullie twee passen heel goed bij elkaar..
Ze mag niet meer posten van mij.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 03:50 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Waarom zo weinig posten? Zeker hele dag met jou bezig
Lief. Bedankt!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 03:47 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Jullie twee passen heel goed bij elkaar..
Ze lurkt af en toe, maar heeft blijkbaar weinig zin om te posten.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 03:50 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Waarom zo weinig posten? Zeker hele dag met jou bezig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |