Sterker nog: ik heb recent mijn TV Extra pakket opgezegd, dezelfde dag was het al afgelopen met de extra zendersquote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:53 schreef StephanL het volgende:
Alles is als het goed is tegenwoordig per maand opzegbaar bij Ziggo., dus morgen opzeggen is eind volgende maand een stop.
Met een beetje mazzel profiteer je na 6 maanden zelfs weer van een leuke aanbiedingsactie als 'nieuwe' klant.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:42 schreef Jill-RMC het volgende:
Ik ga morgen sowieso even bellen, maar ik dacht mss dat iemand er hier ervaring mee had.
Ik heb een alles in 1 pakket van de Ziggo en nu ga ik +/- 6 maanden verbouwen in mijn huis en zal ik in die tijd dus geen gebruik maken van de tv/internet/bellen - kan ik de boel tijdelijk stopzetten? Of moet ik het opzeggen en dan over een half jaar weer aansluitkosten e.d. betalen?
Nee duurt ruim een jaar voor t weer vrij gegeven wordt voor gebruik.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:32 schreef Zweefvliegje het volgende:
Denk dat je moet opzeggen.
Je telefoonnummer ben je kwijt maar voor email is er wel wat te bedenken.
Als je iemand kent die ook Ziggo heeft, laat je diegene nadat jouw abonnement gestopt is dan een alias aanmaken bij zijn mailadres (jouw oude adres dus).
Als je dan weer klant wordt kan diegene de alias verwijderen en kan jij hem weer toevoegen.
Is wat omslachtig, maar zal wel werken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |