abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115303177
Ik ga morgen sowieso even bellen, maar ik dacht mss dat iemand er hier ervaring mee had.

Ik heb een alles in 1 pakket van de Ziggo en nu ga ik +/- 6 maanden verbouwen in mijn huis en zal ik in die tijd dus geen gebruik maken van de tv/internet/bellen - kan ik de boel tijdelijk stopzetten? Of moet ik het opzeggen en dan over een half jaar weer aansluitkosten e.d. betalen?
pi_115303649
Alles is als het goed is tegenwoordig per maand opzegbaar bij Ziggo., dus morgen opzeggen is eind volgende maand een stop.
pi_115303850
Maar dan dus ook weer opnieuw aansluiten, emailadres kwijt en weer ander telefoonnummer....
  woensdag 8 augustus 2012 @ 20:09:18 #4
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_115304308
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 19:53 schreef StephanL het volgende:
Alles is als het goed is tegenwoordig per maand opzegbaar bij Ziggo., dus morgen opzeggen is eind volgende maand een stop.
Sterker nog: ik heb recent mijn TV Extra pakket opgezegd, dezelfde dag was het al afgelopen met de extra zenders :')

Heb nu enkel nog basis en mis al die extra zenders eigenlijk totaal niet :N Scheelt toch eurootje of 16 per maand schat ik zo in :)
pi_115313459
quote:
5s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 19:42 schreef Jill-RMC het volgende:
Ik ga morgen sowieso even bellen, maar ik dacht mss dat iemand er hier ervaring mee had.

Ik heb een alles in 1 pakket van de Ziggo en nu ga ik +/- 6 maanden verbouwen in mijn huis en zal ik in die tijd dus geen gebruik maken van de tv/internet/bellen - kan ik de boel tijdelijk stopzetten? Of moet ik het opzeggen en dan over een half jaar weer aansluitkosten e.d. betalen?
Met een beetje mazzel profiteer je na 6 maanden zelfs weer van een leuke aanbiedingsactie als 'nieuwe' klant. ^O^

(Vaak staat in de actievoorwaarden dat je 6 maanden geen klant mag zijn geweest om eraan mee te kunnen doen. Altijd tof: Trouwe klanten vissen achter het net, een nieuwe passant krijgt het voordeel :P)
Ik ben diegene waar je moeder je altijd voor gewaarschuwd heeft...
pi_115317581
Het ligt eraan hoe gehecht je bent aan het telefoonnummer en e-mailadres wat je afneemt.
Wij kiezen ervoor wanneer wij straks verhuizen niet een verhuizing in te zetten maar onszelf opnieuw aan te melden op het nieuwe adres. Zo kunnen we voordeliger een nieuwe decoder kopen.
  donderdag 9 augustus 2012 @ 14:23:43 #7
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_115335243
En, wat zeiden ze bij Ziggo?
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
pi_115335638
Denk dat je moet opzeggen.
Je telefoonnummer ben je kwijt maar voor email is er wel wat te bedenken.
Als je iemand kent die ook Ziggo heeft, laat je diegene nadat jouw abonnement gestopt is dan een alias aanmaken bij zijn mailadres (jouw oude adres dus).
Als je dan weer klant wordt kan diegene de alias verwijderen en kan jij hem weer toevoegen.
Is wat omslachtig, maar zal wel werken.
pi_115342713
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 14:32 schreef Zweefvliegje het volgende:
Denk dat je moet opzeggen.
Je telefoonnummer ben je kwijt maar voor email is er wel wat te bedenken.
Als je iemand kent die ook Ziggo heeft, laat je diegene nadat jouw abonnement gestopt is dan een alias aanmaken bij zijn mailadres (jouw oude adres dus).
Als je dan weer klant wordt kan diegene de alias verwijderen en kan jij hem weer toevoegen.
Is wat omslachtig, maar zal wel werken.
Nee duurt ruim een jaar voor t weer vrij gegeven wordt voor gebruik.
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
pi_115342925
Heb vandaag even geen kans gehad om te bellen, probeer het morgen wel even op mn werk.
Op zich het telefoonnr wordt amper gebruik ivm mobiele nummer wat iedereen heeft dus dat boeit met niet zoveel en mn e-mail loopt nog bij het ziggo abbo van mn moeder, dus die zit niet aan mijn alles in 1 bundel gekoppeld.

Denk dat het idd gewoon makkelijker is om de boel op te zeggen en dan straks over een half jaar weer profiteren van een welkomsaanbieding, is ws even veel gedoe.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')