Ik wil toch niet altijd alleen blijven. Probeer me sociaal op te stellen maar op een of andere manier wil het maar niet lukken.
Ik ben niet echt een stapper, van dansen houd ik niet. Met contactadvertenties heb ik ook weinig succes gehad. Ik vind het moeilijk om contacten te leggen maar vind toch dat ik wel een vriendin verdien.
Iemand tips?
[Dit bericht is gewijzigd door Brad op 12-08-2002 22:59]
quote:
Op maandag 12 augustus 2002 22:01 schreef Mr_Opel het volgende:[..]
[edit - verwijderd]
[Dit bericht is gewijzigd door Brad op 12-08-2002 23:00]
[Dit bericht is gewijzigd door Brad op 12-08-2002 23:00]
[Dit bericht is gewijzigd door Brad op 12-08-2002 23:01]
Ik kan je geen advies geven, behalve dat je meer massa dingen kunt gaan doen: desnoods vlottenbouwen ofzo, als er maar veel mensen zijn, waar het niet opvalt als je het een en het ander spontaan tegen meiden zegt (en dan heb ik het natuurlijk niet over: "jij lijkt me wel geschikt als vriendin" maar meer van "Geef me die hamer eens aan, en houd dit even vast")
Just een voorbeeld, maar onder mensen komen laat je van je beste kant zien...
als dat je ooit is gelukt weet je hoe het moet en kun je het bij anderen proberen...
Onderneem iets, en laat je fantasie hierin een beetje de loop.....
Succes
quote:"Proberen sociaal op te stellen"?? Gewoon relaxt jezelf zijn, de lol van dingen inzien en niet depressief overkomen, ga bij een club/vereniging waar ook vrouwen regelmatig komen, etc. Er zijn vast genoeg vrouwen die ook een vriend willen, je moet ze alleen weten te treffen en ontdekken dat ze van die categorie zijn (met wat moeite dus). Succes.
Op maandag 12 augustus 2002 22:00 schreef Barend_bijna_30 het volgende:Ik wil toch niet altijd alleen blijven. Probeer me sociaal op te stellen maar op een of andere manier wil het maar niet lukken.
Ik ben niet echt een stapper, van dansen houd ik niet. Met contactadvertenties heb ik ook weinig succes gehad. Ik vind het moeilijk om contacten te leggen maar vind toch dat ik wel een vriendin verdien.
Iemand tips?
quote:Sex zonder vriendin
Op maandag 12 augustus 2002 22:09 schreef SqueaK het volgende:
heb je btw. ooit sex gehad ? of uberhaupt ooit gezoend ?als dat je ooit is gelukt weet je hoe het moet en kun je het bij anderen proberen...
quote:eens.
Op maandag 12 augustus 2002 22:06 schreef QyRoZ het volgende:
Wat een nuttige (lees: zielige) adviezen hier allemaal zeg
Anyway, het is idd een niet vaak voorkomende situatie voor iemand van 30. Probeer eens wat meer ën public" te komen.
Ik heb haar via chatten leren kennen. Ook probeer ik met meiden in contact te komen via uitgaan enzo. Ik ga behoorlijk veel uit, maar om hier goede contacten op te doen vind ik toch erg moeilijk.
Ik moet ook zeggen, dat ik pas sins dit jaar begonnen ben met echt op vrouwen afstappen, voorheen was ik daar veel te verlegen voor. Maar ja, ik moest een keer er wat aan gaan doen, anders gaat het met nooit lukken denk ik. Toch, ondanks dat het best moeizaam gaat, vind ik het toch best leuk om tijdens het uitgaan meiden te ontmoeten, alhoewel ik er soms net zo hard van baal dat het zo moeizaam gaat allemaal.
Maar ja, je moet ergens beginnen. En wat mij betreft is de chat de beste manier... heb er in de laatste 5 maanden ofzo 4 dates aan over gehouden. Niet allemaal even leuk, maar toch een leuk begin
quote:jij had ook nog nooit gezoend toch..?? geef jij hem dan eens wat adviezen...
Op maandag 12 augustus 2002 22:06 schreef QyRoZ het volgende:
Wat een nuttige (lees: zielige) adviezen hier allemaal zeg
quote:So what?
Op maandag 12 augustus 2002 22:03 schreef julekes het volgende:
[edit - verwijderd]
[Dit bericht is gewijzigd door Brad op 12-08-2002 23:02]
Alleen contactadvertenties kom je volgens mij ook niet ver mee.
Maar verder net zoals de rest zegt: ga ergens heen waar mensen (vrouwen) zijn en echt uiteindelijk kom je er een tegen!!
En het is helemaal geen schande hoor dat je nog geen vriendin hebt gehad!!!!
Ik zal nog wat meer info geven. Ik zit op een sportvereniging maar daar zijn bijna alleen mannen lid van. Op mijn werk ook geen leuke meiden. Heb niet zo heel veel vrienden maar gaat al een stuk beter dan een paar jaar geleden. Ik heb wel een leuk buurmeisje maar echt tot een gesprek komt het niet. Ik ga geregeld naar popconcerten maar dat is ook niet de ideale gelegenheid om contacten te leggen. Ik ga dit jaar wel op vakantie met een groep alleenstaanden, misschien dat ik daar wat leuke meiden ontmoet.
En nee, ik heb zelfs nog nooit gezoend.
quote:Jij bent een misselijk ventje
Op maandag 12 augustus 2002 22:14 schreef Frenkie het volgende:[..]
jij had ook nog nooit gezoend toch..?? geef jij hem dan eens wat adviezen...
quote:Aangenaam, jij bent mij over 6 jaar
Op maandag 12 augustus 2002 22:34 schreef Barend_bijna_30 het volgende:
Okay mensen, bedankt voor jullie reacties tot nu toe.Ik zal nog wat meer info geven. Ik zit op een sportvereniging maar daar zijn bijna alleen mannen lid van. Op mijn werk ook geen leuke meiden. Heb niet zo heel veel vrienden maar gaat al een stuk beter dan een paar jaar geleden. Ik heb wel een leuk buurmeisje maar echt tot een gesprek komt het niet. Ik ga geregeld naar popconcerten maar dat is ook niet de ideale gelegenheid om contacten te leggen. Ik ga dit jaar wel op vakantie met een groep alleenstaanden, misschien dat ik daar wat leuke meiden ontmoet.
Sukkes
Hoe zou je het godverdomme zelf vinden als je geen vriendin kon krijgen en het vooruitzicht had van nog een aantal maagdelijke decennia?
Ik zal je eens wat advies geven jonge. Je moet jezelf gaan ontwikkelen. Je moet zorgen dat je ergens goed in wordt.
Effe voorbeeldje van mezelf: Ik was van m'n 10e tot aan m'n 20e een vet mormel.
Denk je dat je dan veel geile wijven kan krijgen?
Nee dus. Ze lachen je uit als je vet bent. Tieners zijn meedogenloos. En als je eenmaal in mijn positie verkeerd bent geweest, dan hoef je al helemaal niet meer bij het menselijk ras te horen, omdat je weet hoe ze kunnen zijn.
Anyway... ondanks dat feit, ben ik het maar op een trainen gaan zetten. Check mij 4 jaar later: bijna zo slank als een den, en nog een aardig eindje gespierd ook.
En het belangrijkste van al: ik geef nergens ene donder meer om. Blauwtjes zijn niet erg om te lopen. Ik kan mijn blauwtjes al geen eens meer tellen. Ben gestopt met tellen toen ik over de 10 kwam.
Vandaag de dag ben ik nog altijd bezig met het in vorm trainen van m'n geile lijfje. En met succes.
Daarnaast speel ik ook nog eens gitaar, en uiteraard ook weer met het doel om vooral GOED te worden. Want als je ergens voor gaat, dan moet je er ook voor GAAN!
En verder.... tja... check m'n user details. Over 1 jaar zal ik maar liefst 2 titels in de informatica hebben, dus over een paar jaar zie jij mij op het podium staan met een wrede gitaar, heavy metal spelend, met een gespierd en strak lichaam, en met twee titels voor m'n naam.
En dan te bedenken dat ik op dit moment al niet mag klagen over vrouwelijke aandacht. Whoei! Hoe zal dat over een paar jaar zijn!?
Goed van mij he? *ahum*
Maw: ga jezelf ontwikkelen en wordt ergens goed in. Dat bouwt vertrouwen.
quote:Je moet die man opbeuren! Niet deprimeren, komop zeg
Op maandag 12 augustus 2002 22:34 schreef QyRoZ het volgende:[..]
Jij bent een misselijk ventje
[..]Aangenaam, jij bent mij over 6 jaar
quote:Kennissen van vrienden/collega's kunnen ook leuk zijn
Ik zal nog wat meer info geven. Ik zit op een sportvereniging maar daar zijn bijna alleen mannen lid van. Op mijn werk ook geen leuke meiden. Heb niet zo heel veel vrienden maar gaat al een stuk beter dan een paar jaar geleden. Ik heb wel een leuk buurmeisje maar echt tot een gesprek komt het niet. Ik ga geregeld naar popconcerten maar dat is ook niet de ideale gelegenheid om contacten te leggen. Ik ga dit jaar wel op vakantie met een groep alleenstaanden, misschien dat ik daar wat leuke meiden ontmoet.
Ik heb een woord voor je:
socialize
quote:Jep, doe ik ook... goed voor je zelfvertrouwen... je gaat er goed van uitzien... je hebt ff wat om je gedachten te verzetten.... is echt een aanrader om te gaan trainen!
Op maandag 12 augustus 2002 22:40 schreef Codin het volgende:
Ik zal je eens wat advies geven jonge. Je moet jezelf gaan ontwikkelen....
ben ik het maar op een trainen gaan zetten.
quote:Blauwtjes boeien me ook geen reet... het gaat erom dat ik beter wil worden met vrouwen... dat ik niet meer bang ben om een praatje met ze te maken. Ik heb een redelijk vlotte babbel in het dagelijks leven, alleen voor vrouwen was ik gewoon altijd bang. Slaat natuurlijk nergens op, dus moest er wat veranderen.
En het belangrijkste van al: ik geef nergens ene donder meer om. Blauwtjes zijn niet erg om te lopen. Ik kan mijn blauwtjes al geen eens meer tellen. Ben gestopt met tellen toen ik over de 10 kwam.
Ik zweer het je, het kost veel moeite... maar vergeet niet waar je het voor doet.. en het is de moeite waard, heb ik nu al gemerkt!
quote:Waardeloos advies.
Op maandag 12 augustus 2002 22:01 schreef Mr_Opel het volgende:[..]
[edit - verwijderd]
Maar goed, ik ben 21 en ik heb ook nog nooit een vriendin gehad (en ik discrimineer zeker op geslacht, alleen vrouwen.) Voor mij helpt het om niet te zoeken, hierdoor kan ik normaal met de dames omgaan; als ik de ware ben tegengkomen dan merk dat ter zijner tijd wel.
Laatst, (toen ze over haar leven vertelde,) heb ik van een lerares gehoord dat ze pas tegen haar 40ste de ware tegengekomen is, en dat ze nu al zo'n 20 jaar zielsgelukkig met hem is. Ze zei: "hij was het wachten waard."
Suc6, en negeer die "zoek een vriend" nonsense!
[Dit bericht is gewijzigd door Brad op 12-08-2002 23:02]
Maar het kan dus erger...
Vertel eens iets meer ofzo?
Ben je zo vreselijk afstotelijk? Of stel je je vreemd op tegenover vrouwen?
Er zal wel iets zijn dat vrouwen niet aanspreekt...
-edit-
Had niet door dat er al zoveel replies waren...
[Dit bericht is gewijzigd door Roefoes op 12-08-2002 23:09]
en zorg dat je er verzorgt uit ziet,
mooie schoenen, haar netjes,
ga naar de Baja,
als het daar niet lukt weet ik het ook niet meer
quote:Kom op gast, Meiden is een woord wat kinderen van 15 gebruiken,
Op maandag 12 augustus 2002 22:14 schreef Oneliner het volgende:
Ik herken me wel een beetje in de topicopener, ben 25 en dit jaar pas voor het eerst gezoend met een meisje.
...
toch best leuk om tijdens het uitgaan meiden te ontmoeten,
quote:yep
Op maandag 12 augustus 2002 23:16 schreef Mace het volgende:[..]
Kom op gast, Meiden is een woord wat kinderen van 15 gebruiken,
ik weet niet waar jij op valt, maar ik zou op z'n minst aan vrouwen denken...
je zou toch wel denken dat iemand van 25 een beetje volwassen overkomt...
2. als jij niet naar ze toe gaat komen ze ook niet naar jouw
3. Kijk in de spiegel en zoek iets in je eigen rang.
(geldt iig als je uitgaat, als je iemand langer kent hoeft dat niet)
4. Doe liever sirieus dan domme opmerkingen maken en grappig
proberen te zijn.
damn ik ken uren doorgaan
Nog maar ff geduld hebben!
quote:
Op maandag 12 augustus 2002 23:22 schreef FranZanoVa het volgende:
Rustig maar, alles komt heus wel goed hoor.Nog maar ff geduld hebben!
quote:Het is onvoorstelbaar, maar er zijn altijd mensen die minder bedeeld zijn dan jij (minder knap, minder vriendelijk, minder zachtmoedig, etc.) die wel geslaagd zijn. Op ieder potje past een deksel (zelfs als het potje geen deksel wil.)
Op maandag 12 augustus 2002 23:07 schreef Roefoes het volgende:
En ik maar denken dat ik bijzonder was, 18 jaar en nog nooit een relatie gehad. Zelfs nog nooit gezoend...Maar het kan dus erger...
Vertel eens iets meer ofzo?
Ben je zo vreselijk afstotelijk? Of stel je je vreemd op tegenover vrouwen?
Er zal wel iets zijn dat vrouwen niet aanspreekt...-edit-
Had niet door dat er al zoveel replies waren...
Heb je in jouw jeugd 'traumatische' ervaringen gehad? Hoe was de relatie met jouw moeder? --> Is er iets waardoor je 'vreemd' (bijv. defensief, offensief, etc.) reageerd op vrouwelijke aandacht of affectie?
Het kan helpen om met een echte goede vriend over jouw probleem te praten. Het kan opluchting geven, waardoor je meer ontspannen met vrouwen kan omgaan en communiceren.
Geen probleem, als je niet van uitgaan houdt! Ga dan vaker naar iets wat je wel trekt, en waar jouw soort mensen (waaronder ook vrouwen) komt. In plaats van uitgaan kan je ook vaker een bibliotheek of kerk bezoeken. Zoek niet alleen naar een levenspartner, maar ook naar gewone nieuwe vrienden/kennissen (vrouwen en mannen, verbreed je horizon.) Wees eerlijk, oprecht, zachtmoedig, snel om te luisteren en traag om te spreken, vergevingsgezind en liefdevol.
quote:jeetje, tis geen recht hoor!
Op maandag 12 augustus 2002 22:00 schreef Barend_bijna_30 het volgende:
.....maar vind toch dat ik wel een vriendin verdien.
Ik gun het je van harte, daar niet van....
quote:Mmm, niet geschoten is altijd mis natuurlijk. Ga gewoon af op de vrouwen die je leuk en aardig lijken. "Standaard" mooie vrouwen interessseren mij weinig, behalve als ze ook nog aardig en lief lijken
Op maandag 12 augustus 2002 23:21 schreef dubbel0zeven het volgende:3. Kijk in de spiegel en zoek iets in je eigen rang.
(geldt iig als je uitgaat, als je iemand langer kent hoeft dat niet)
quote:Maar niet te serieus, vrouwen hebben wel behoefte aan humor hoor (omdat ze het zelf niet hebben
4. Doe liever sirieus dan domme opmerkingen maken en grappig
proberen te zijn.
Wat is er nou zo moeilijk om een vriendin te krijgen? Ik ben echt geen superstud of zo maar heb toch nooit echt moeite hoeven te doen voor dames. Het vreemde is zelfs dat ik amper meisjes versierd heb, maar zij meestal mij.
Het meest rare aan vrouwen is dat ze moeite willen doen. Ze willen arrogante mannen. Doe alsof het je allemaal geen ene ruk scheelt, kijk de kat uit de boom en hoppa.
Works for me...
quote:Jij hebt denk ik gewoon sex-appeal en hij niet.
Op maandag 12 augustus 2002 23:42 schreef X-Ray het volgende:
Heu... maar ik begrijp het gewoon niet.
quote:Je gaat me toch niet vertellen dat je in een kroeg gaat staan, en dat dan de vrouwen je gaan versieren? Als dat wel zo is, dan heb je toch meer aantrekkingskracht je zelf denkt.
Het vreemde is zelfs dat ik amper meisjes versierd heb, maar zij meestal mij.
Maar als je het hebt over vrouwen die je toevallig via via kent, die je dan gaan versieren, das een heel ander verhaal.
quote:
Op maandag 12 augustus 2002 23:45 schreef fokje het volgende:[..]
Jij hebt denk ik gewoon sex-appeal
Maar voor de topicstarter: als je 30 bent en het is nog nooit gelukt, dan kan ik me wel voorstellen dat dat je niet lekker zit.
Mijn ervaring is dat vrouwen in het algemeen aangetrokken worden door mannen die een bepaalde zekerheid/autoriteit/mysterieusheid uitstralen. Nu is dat tuurlijk moeilijk nu omdat je je onzeker voelt door je verleden. Maar is dit echt alles wat er speelt? Voel je je uberhaupt wel okay? Meestal zijn dit soort tekenen symptomen van iets anders. Ga anders een praten met de huisarts om een gesprek met bv een psych aan te vragen. Vaak kunnen deze mensen je over onzekerheid heenhelpen.
[Dit bericht is gewijzigd door X-Ray op 12-08-2002 23:59]
quote:Dat is wel eens gebeurd. Niet heel vaak, maar het is wel een paar keer voorgekomen dat ik in een kroeg/disco stond en er meisjes naar me toe kwamen om zich voor te stellen ed. Heb oa me vorige vriendin zo ontmoet.
Op maandag 12 augustus 2002 23:49 schreef IntroV het volgende:[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat je in een kroeg gaat staan, en dat dan de vrouwen je gaan versieren? Als dat wel zo is, dan heb je toch meer aantrekkingskracht je zelf denkt.
quote:Zo heb ik de meeste vriendinnen gekregen, en bijna al mijn wat langere relaties zijn op die manier begonnen ja. Via-via. Via het werk, of de zus van de vriend van de vriendin etc., stapmaatjes van anderen ed.
Maar als je het hebt over vrouwen die je toevallig via via kent, die je dan gaan versieren, das een heel ander verhaal.
quote:Dat is idd een killer ja.
Op maandag 12 augustus 2002 23:59 schreef Halinalle het volgende:
Probeer dus niet elke vrouw, die je tegen komt te zien als potentiële vriendin.
quote:Een KILLER?
Op dinsdag 13 augustus 2002 00:00 schreef X-Ray het volgende:[..]
Dat is idd een killer ja.
Lichte understatement...
Als je elke vrouw gaat zien als potentieel girlfriend-material, kan je net zo goed je kop in een bak paardestront douwen en vervolgens met een bananerokje de discotheek in hollen en daar elke meid voor haar reet tetsen.
Sterkte en kop op! Je komt er wel
quote:Jezelf zijn en van jezelf houden, meer kun je niet doen...
Ik loop nu al tegen de 30 en heb nog nooit een vriendin gehadIk wil toch niet altijd alleen blijven. Probeer me sociaal op te stellen maar op een of andere manier wil het maar niet lukken.
Iemand tips?
Ook ik voelde me er soms behoorlijk rot onder, vooral in het voorjaar en de zomer.. of als ik andere verliefde stelletjes zag. Dus je gevoel 'iets' in je leven te missen... genegenheid van een meisje/vrouw, etc, ik ken het.
Ook ik ging op een gegeven moment in ieder meisje dat ook maar een beetje aardig was of van wie ik dacht dat ze qua interesses en zo wel aardig overeen kwam, een potentiele vriendin zien. En geloof me, daar word je niet vrolijk van. Zeker niet als je, zoals ik, vaak helemaal dichtklapt of onhandig wordt wanneer je in de buurt komt van iemand die je leuk vindt.
Maar goed... net toen ik zo eind mei een beetje in het vrijgezel zijn ging berusten en besloot me helemaal op m'n afstuderen en daarna solliciteren te storten... je raadt het al:
Ik ontmoette via MSN (door toedoen van een jongen die we allebei kennen) een meisje en tussen ons sloeg een vonk over. Op haar verjaardag (15 juni) heb ik haar toen voor het eerst ontmoet en sindsdien kunnen we elkaar niet meer missen.
Dus tsja... ik weet dat het moeilijk voor je is want ik heb precies hetzelfde gevoeld. Maar sinds het me toch overkomen is geloof ik weer dat bij iedereen wel iemand past. Ga dus gewoon lekker van je leven genieten en dingen doen die jij leuk vindt. Life's full of surprises....
maargoed.. mijn neef iz ut zelfde die is ook 28 en heeft nog nooit een G/F gehad , mensen beginnen te denken van "wanneer komt ie uit de kast?" niet dat t zo is maar die indruk wekt t wel...
maargoed, ik snap niet dat niemand dit niet heeft gevraagd
maar TOPICSTARTER, ben jij oerlelijk of normaal of (zal wel niet) heel knap? ok smaak verschillen maar je kunt toch iets aanduiden!
NEway, vraag een goede vriendin (verder nix) om in disco te doen of ze je vriendin is, dan gaat ze weg en staat er een rij vrouwen voor je. is bij mij iig zo dat als ik bezet ben ik opeens veel aandacht krijg van meiden..
quote:Schijnt te kloppen ja! Het idee erachter is vooral omdat je als je een "vriendin" hebt, je toch zelfverzekerder/blijer overkomt dan zonder. Of zoiets..
Op dinsdag 13 augustus 2002 08:27 schreef Splackavellie het volgende:
NEway, vraag een goede vriendin (verder nix) om in disco te doen of ze je vriendin is, dan gaat ze weg en staat er een rij vrouwen voor je. is bij mij iig zo dat als ik bezet ben ik opeens veel aandacht krijg van meiden..
Vrouwen ruiken dat lijkt het wel. Is zo'n radar in je kop die dan alarm slaat als iemand "hopeloos" overkomt of niet. Gewoon je zelf zijn, uitgaan (of andere socialize activiteiten) omdat het gezellig is. Niet in je kop hebben van "misschien ontmoet ik vandaag wel..". Want dat wordt een teleurstelling. Gewoon lekker normaal doen, jezelf zijn, en "wham" opeens ga je niet meer alleen naar huis
..en inderdaad alleen op die dag waarop het je allemaal niets kon schelen en je lekker je eigen ding deed
quote:Wel een beetje makkelijke praat dit allemaal, wie zegt dat de topicstarter een goeie vriendin heeft?
Op dinsdag 13 augustus 2002 08:27 schreef Splackavellie het volgende:
ik ben 18, heb n vriendin, een ex die me terugwil, en een meid die verliefd op me is.. tis toch oneerlijk verdeeld!
lijkt me idd dat je je er kut bij voelt dat zo'n jong ventje als ik al 2 jaar geen maagd meer is en jij al bijna bejaard bent.maargoed.. mijn neef iz ut zelfde die is ook 28 en heeft nog nooit een G/F gehad , mensen beginnen te denken van "wanneer komt ie uit de kast?" niet dat t zo is maar die indruk wekt t wel...
maargoed, ik snap niet dat niemand dit niet heeft gevraagd
maar TOPICSTARTER, ben jij oerlelijk of normaal of (zal wel niet) heel knap? ok smaak verschillen maar je kunt toch iets aanduiden!NEway, vraag een goede vriendin (verder nix) om in disco te doen of ze je vriendin is, dan gaat ze weg en staat er een rij vrouwen voor je. is bij mij iig zo dat als ik bezet ben ik opeens veel aandacht krijg van meiden..
quote:Take it easy -> one thing at a time!
Op maandag 12 augustus 2002 22:09 schreef SqueaK het volgende:
heb je btw. ooit sex gehad ? of uberhaupt ooit gezoend ?als dat je ooit is gelukt weet je hoe het moet en kun je het bij anderen proberen...
Nu moet ik toegeven dat ik vroeger best wel verlegen was tegenover vrouwen maar dat is de afgelopen 6 jaar sterk bijgedraaid. Heb dan ook voldoende vriendinnen en zo op de universiteit waar ik mee studeer en goed mee kan omgaan. Tis dus niet zo dat ik stilval als een vrouw voor me staat.
Mijn voornaamste probleem is dat alle vrouwen me tot nu toe a) als een soort broer zien, of in ieder geval niet meer dan een praatpartner, of b) ze zijn totaal niet geinteresseerd.
Mbt de vrouwen van categorie a, Ik krijg vele malen te horen hoe het wel niet gaat in hun relaties, eentje kwam zelfs uithuilen bij me, etc. en daar wordt ik een langzamerhand een beetje moe van omdat ik dit altijd laat reflecteren op mijn eigen situatie.
Nu zou je zeggen, als je een van hun leuk vindt stap erop af en vertel het ze. Dat heb ik dus twee keer eerder gedaan in m'n leven en het resultaat was er niet naar. Beiden wilden niets meer met me te maken hebben nadat ik voorzichtig had laten doorschemeren gevoelens te hebben voor hun, blijkbaar waren ze zich doodgeschrokken.
Uitgaan? Ook geprobeerd, alleen maar blauwtjes gelopen in de afgelopen jaren. En als je dan ziet dat je broer met liegen en bedriegen elke week wel een nieuwe "vriendin" weet te vinden dan heb je het ook niet meer op een gegeven moment.
De enige conclusie die ik kan trekken is dat het gewoon aan mijn uiterlijk ligt. Ben nu eenmaal niet de stevigste, en heb een wat tenger figuur (1m86, 67 kg). Blijkbaar is uiterlijk toch belangrijker dan de meesten in eerste instantie willen toegeven.
Als ik over een jaar of 5 nog steeds in eenzelfde situatie zit heb ik echter het gevoel dat ik statistisch onderdeel ga uitmaken van een nieuwsbericht zoals dit:
http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=21346
Ik ga hier echt emotioneel aan onder door op een gegeven moment vrees ik.
Zoals al gezegd, het komt ineens, op een plek en op een tijd dat jij het het minst verwacht. Hou je ogen open, want ze kan zomaar je leven binnenstappen
prrrrrrrr
quote:Dat geldt ook voor vrouwen.
Op dinsdag 13 augustus 2002 14:31 schreef Isabeau het volgende:
Het schijnt trouwens ook zo te zijn dat een man aantrekkelijker is als hij een vriendin heeft. Veel vrouwen krijgen bij een man zonder partner (vooral als dit al heel lang de status quo is) een beetje het gevoel dat er iets mee is. Vertel dus eigenlijk ook niet enthousiast op een eerste date dat je nog nooit een vriendin hebt gehad...
quote:Deze vind ik het reageren toch wel enigzins waard. Zeker aangezien ik de situatie zoals jij die beschrijft zoals meer als een broer gezien worden enzo wel redelijk herken. Jij moet in je achterhoofd houden dat je goed bent met gevoelens, en met mensen, maar niet op de versier manier. Maar op de manier dat jij mensen echt kan helpen met hun leven weer op pootjes te zetten en over hun dipjes heen te komen. Vrij lastig, je kunt van alles voor anderen doen maar zij kunnen niks voor jou doen, ookal willen ze dat. Tenminste, zo voelt het(denk ik, als ik je situatie een beetje goed inschat). Wat jij moet doen, is zeer subtiel zijn. Zo subtiel dat het niet merkbaar is. Veel bij een meisje in de buurt komen, heel veel praten. En op een gegeven moment, als je samen alleen bent, moet in een keer die vonk overslaan niet in woorden, maar in gevoel en daden. Dat is voor jou denk ik de enige methode. Tenminste, als ik het allemaal goed inschat.
Op dinsdag 13 augustus 2002 14:24 schreef JohnC het volgende:
Barend_bijna_30 is niet de enige, ik zit ongeveer met het zelfde probleem. Ben nu bijna 27 en heb dus ook nog nooit een vriendin gehad.Nu moet ik toegeven dat ik vroeger best wel verlegen was tegenover vrouwen maar dat is de afgelopen 6 jaar sterk bijgedraaid. Heb dan ook voldoende vriendinnen en zo op de universiteit waar ik mee studeer en goed mee kan omgaan. Tis dus niet zo dat ik stilval als een vrouw voor me staat.
Mijn voornaamste probleem is dat alle vrouwen me tot nu toe a) als een soort broer zien, of in ieder geval niet meer dan een praatpartner, of b) ze zijn totaal niet geinteresseerd.
Mbt de vrouwen van categorie a, Ik krijg vele malen te horen hoe het wel niet gaat in hun relaties, eentje kwam zelfs uithuilen bij me, etc. en daar wordt ik een langzamerhand een beetje moe van omdat ik dit altijd laat reflecteren op mijn eigen situatie.
Nu zou je zeggen, als je een van hun leuk vindt stap erop af en vertel het ze. Dat heb ik dus twee keer eerder gedaan in m'n leven en het resultaat was er niet naar.
Beiden wilden niets meer met me te maken hebben nadat ik voorzichtig had laten doorschemeren gevoelens te hebben voor hun, blijkbaar waren ze zich doodgeschrokken.
Uitgaan? Ook geprobeerd, alleen maar blauwtjes gelopen in de afgelopen jaren. En als je dan ziet dat je broer met liegen en bedriegen elke week wel een nieuwe "vriendin" weet te vinden dan heb je het ook niet meer op een gegeven moment.
De enige conclusie die ik kan trekken is dat het gewoon aan mijn uiterlijk ligt. Ben nu eenmaal niet de stevigste, en heb een wat tenger figuur (1m86, 67 kg). Blijkbaar is uiterlijk toch belangrijker dan de meesten in eerste instantie willen toegeven.
Als ik over een jaar of 5 nog steeds in eenzelfde situatie zit heb ik echter het gevoel dat ik statistisch onderdeel ga uitmaken van een nieuwsbericht zoals dit:
http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=21346
Ik ga hier echt emotioneel aan onder door op een gegeven moment vrees ik.
[Dit bericht is gewijzigd door Revian op 13-08-2002 15:02]
Topicstarter - Als je wel gewoon 'flings' hebt gehad maar geen vaste relatie; kop op! Toen ik mijn vriend leerde kennen (toen 28), die had ook nog nooit een relatie gehad. Heel zelden een date (één dan maar) of een wazige 'fling', maar nooit een echte vriendin. Ik ben de eerste echte. Ik was ook 'mee naar huis en aan ouders laten zien materiaal'.
Geniet van alle andere dingen in je leven, en voor je het weet is er iemand die dat met je wil delen!
quote:Jongens dit is een kloon, weer 1-tje die we kunnen toevoegen aan de collectie van x-ray en kornuiten...
Op maandag 12 augustus 2002 22:00 schreef Barend_bijna_30 het volgende:heel veel blaat !!!!
Hij heeft maar 2 posts, zijn username is verdacht, en hij komt met zo'n posting !!!
een kloon dus...
...
quote:R&P-klonen zijn vrij gebruikelijk en geaccepteerd.
Op dinsdag 13 augustus 2002 16:13 schreef BansheeBoy het volgende:<blaat>
n00b
quote:Serieus ???
Op dinsdag 13 augustus 2002 16:25 schreef DennisMoore het volgende:[..]
R&P-klonen zijn vrij gebruikelijk en geaccepteerd.
n00b
Sorry voor mijn talrijke geblaat dan maar...
...
quote:facelift?
Ik loop nu al tegen de 30 en heb nog nooit een vriendin gehadIk wil toch niet altijd alleen blijven. Probeer me sociaal op te stellen maar op een of andere manier wil het maar niet lukken.
Iemand tips?
quote:
Heu... maar ik begrijp het gewoon niet.Het meest rare aan vrouwen is dat ze moeite willen doen. Ze willen arrogante mannen. Doe alsof het je allemaal geen ene ruk scheelt, kijk de kat uit de boom en hoppa.
quote:Ja logisch, met een flinke lijn sosa op kan het je ook geen fuck schelen en straal je een arrogante sex appeal uit
Op maandag 12 augustus 2002 23:45 schreef fokje het volgende:
Jij hebt denk ik gewoon sex-appeal en hij niet.
quote:De humor ligt voor het oprapen
Op dinsdag 13 augustus 2002 16:58 schreef Dr_KleuterNeuker het volgende:[..]
facelift?
(en dan heb ik nog geeneens over je nick)
quote:tips, zolang je niet helemaal zeker bent begine r neit aan, ze kunnen je meer pijn doen dan je goed doen, merk ik vandaag!
Iemand tips?
Het klopt wel dat ik onzeker ben. Ik ben bezig met een training zelfvertrouwen maar kan je ook geen wonderen van verwachten. Ik ben al gauw bang een blauwtje te lopen en wil mezelf niet opdringen.
Maar iedereen bedankt voor hun postings, ik heb er wel wat aan!
quote:
Op dinsdag 13 augustus 2002 22:57 schreef Barend_bijna_30 het volgende:
De opmerking dat ik wel een vriendin verdien was misschien niet zo gelukkig. Maar wat ik bedoelde te zeggen is dat ik best de moeite waard ben. Ik zie er niet uit als een fotomodel maar ben toch zeker niet lelijk
Ben een vrij rustig type maar heb een luisterend oor, kan wel gezelligheid bieden en vind het leuk om dingen samen te doen. Verder heb ik een goede gezondheid, baan, huis en auto. Wat wil een vrouw nog meer?
Succes!
Maar goed, even waarom ik dit verhaal vertel:
Topicstarter: je moet je niet door je omgeving iets inlaten praten waardoor je te gretig op zoek gaat, vrouwen hebben daar een zesde zintuig voor ofzow.... beetje spooky
Lekker relaxed werkt veel beter dan het er dik boven opleggen
Suc6
quote:Owkeej... ROTF!
Als je elke vrouw gaat zien als potentieel girlfriend-material, kan je net zo goed je kop in een bak paardestront douwen en vervolgens met een bananerokje de discotheek in hollen en daar elke meid voor haar reet tetsen.
quote:Nee toch. Zo heeft John_C juist vriendschappen verpest en dat kan niet de bedoeling zijn. Bestaande vriendschappen: vooral zo van af blijven, vrienden blijven. Probeer nieuwe "taktieken" uit met meisjes/vrouwen die je pas hebt leren kennen. Dan gaat er niet zo veel verloren als de liefde niet werkt.
Op dinsdag 13 augustus 2002 14:57 schreef Revian het volgende:[..]
Deze vind ik het reageren toch wel enigzins waard. Zeker aangezien ik de situatie zoals jij die beschrijft zoals meer als een broer gezien worden enzo wel redelijk herken. Jij moet in je achterhoofd houden dat je goed bent met gevoelens, en met mensen, maar niet op de versier manier. Maar op de manier dat jij mensen echt kan helpen met hun leven weer op pootjes te zetten en over hun dipjes heen te komen. Vrij lastig, je kunt van alles voor anderen doen maar zij kunnen niks voor jou doen, ookal willen ze dat. Tenminste, zo voelt het(denk ik, als ik je situatie een beetje goed inschat). Wat jij moet doen, is zeer subtiel zijn. Zo subtiel dat het niet merkbaar is. Veel bij een meisje in de buurt komen, heel veel praten. En op een gegeven moment, als je samen alleen bent, moet in een keer die vonk overslaan niet in woorden, maar in gevoel en daden. Dat is voor jou denk ik de enige methode. Tenminste, als ik het allemaal goed inschat.
Ook belangrijk is het dat je niet al te zeer op zoek moet zijn als je onzeker bent. Dat werkt op de een of andere manier niet, ik heb zo al vaker vrienden zien dolen en met lege handen zien staan (sorry voor de uitdrukking).
quote:Je hebt niet goed gelezen vriend.. Hij heeft ook nog nooit gezoend.. beter lezen dus! En ophouden met die sneue posts
Op woensdag 14 augustus 2002 08:41 schreef Splackavellie het volgende:
barend heeft nog niet geantwoord op ie nou maagd is of niet (of heb ik slecht gelezen) NEways, als hij maagd zou zijn.. met 30.. dan zou ik ook desperate zijn
Topicstarter: Het maakt niet uit en het is geen schande, sommige mensen zijn er gewoon laat bij maar je zult zeker iemand vinden, ga niet lopen zoeken in discotheken want daar vind je meestal geen serieuze relatie, dan kun je nog het beste contact leggen via internet (een serieuze datingsite bijvoorbeeld)En laten we het idee alsjeblieft uit de wereld helpen dat je voor een bepaalde leeftijd per se 'gescoord' moet hebben want dat is vrij puberaal eerlijk gezegd..
quote:Idd, ik ken persoonlijk eigenlijk helemaal niemand die hun vriend/vriendin in de discotheek heeft ontmoet, 't gaat meestal via studie/werk/sport/etc of met vrienden van je vrienden.
Op woensdag 14 augustus 2002 12:54 schreef nozem het volgende:Je hebt niet goed gelezen vriend.. Hij heeft ook nog nooit gezoend.. beter lezen dus! En ophouden met die sneue posts
Topicstarter: Het maakt niet uit en het is geen schande, sommige mensen zijn er gewoon laat bij maar je zult zeker iemand vinden, ga niet lopen zoeken in discotheken want daar vind je meestal geen serieuze relatie, dan kun je nog het beste contact leggen via internet (een serieuze datingsite bijvoorbeeld)En laten we het idee alsjeblieft uit de wereld helpen dat je voor een bepaalde leeftijd per se 'gescoord' moet hebben want dat is vrij puberaal eerlijk gezegd..
En trouwens ik heb wel eens gehoord dat de beste plekken om een vrouw te ontmoeten zijn: de bibliotheek en het museum!
quote:Dan weet je ook meteen dat je een intelligente treft
Op woensdag 14 augustus 2002 13:14 schreef Cheese het volgende:[..]
Idd, ik ken persoonlijk eigenlijk helemaal niemand die hun vriend/vriendin in de discotheek heeft ontmoet, 't gaat meestal via studie/werk/sport/etc of met vrienden van je vrienden.
Ik zou zeggen, sta open voor mensen wie dan ook, bouw een leuke sociale kring om je heen, daar moet je wel aan werken natuurlijk, en doe allerlei dingen met hun, gewoon vrijblijvend lol maken, en zo kom je geheid in contact met leuke vrouwen. Waar je dan misschien een kans mee kunt hebben op wat meer.
En als het even niet lukt, heb je altijd nog die vrienden om lol mee te maken, en dat is ook erg belangrijk.En trouwens ik heb wel eens gehoord dat de beste plekken om een vrouw te ontmoeten zijn: de bibliotheek en het museum!
quote:Damn.. die gozer is 30 geen 16!
Op woensdag 14 augustus 2002 14:00 schreef Splackavellie het volgende:
huh? waar slaat t op van ;serieuze relatie; ? als hij nog nooit gezoend heeft moet ie niet meteen aan serieuze relatie beginnen maargewoon een BrEeZaH bItCh pakken voor een avond en van onderop beginnen!
Ik denk idd dat socializen het enige is waar je met plezier een hele hoop nieuwe mensen leert kennen waaronder natuurlijk vrouwen. Ik weet niet waar je woont, maar vooral in de wat grotere steden zijn er vaak verenigingen voor alleensataanden, nieuwelingen in de stad/streek, weduw(naars), etc. Ik weet bijvoorbeeld dat er in R'dam zo'n vereniging zit (dacht dat die LUVA heette). Die organiseren een heleboel leuke activiteiten voor hun leden.
Misschien is er bij jou in de buurt ook wel zoiets te vinden. wat ik uit ervaringen heb gehoord, zijn dat erg leuke verenigingen waar hele normale serieuze mensen komen om wat gezelligheid op te snuiven.
hopelijk vind je zoiets leuks.
quote:Waarom lees je zelf het topic niet even door, dan kom je vanalles te weten, dat scheelt weer onnodige vragen
Op woensdag 14 augustus 2002 14:43 schreef Halinalle het volgende:
Ik weet niet of de vraagsteller nog bij zijn ouders woont, maar dat is i.h.a. ook een uitstekende manier om dames van je weg te houden.
quote:Volgens mij zei hij dat hij een eigen huis heeft.
Op woensdag 14 augustus 2002 14:43 schreef Halinalle het volgende:
Ik weet niet of de vraagsteller nog bij zijn ouders woont, maar dat is i.h.a. ook een uitstekende manier om dames van je weg te houden.
Barend, neem een creditcard en betaal 20 dollar of minder op deze site: http://www.layguide.com Een tijd geleden was die site gratis, en toen heb ik daar erg veel geleerd. Er gaat een wereld voor je open. Ook zonder daar te betalen zijn een paar onderwerpen vrij om te bekijken. Als teaser, maar ze zijn ook al meteen leerzaam.
Daar leggen ze je goed uit hoe met vrouwen om te gaan, en hoe ze te veroveren.
Als die url hier verwijderd wordt, omdat ze vinden dat dat niet magt op Fok, zoek dan met google op 'layguide, 'speed seduction', versiertips en wat al niet meer. Ook 'Ross Jeffries' kan je verder helpen.
Je krijgt dan veel tips over lichaamstaal, geur, ontmoetingsplaatsen, do's en don'ts, mannen, vrouwen, mannen en vrouwen samen, netheid, dingen die niet waar zijn waar we wel waarde aan hechten, en dingen waar we geen waarde aan hechten, maar die wel weer waar zijn. Allemaal goie tips. Trouwens, hier op fok is er ook al redelijk wat over gepost. Zoek op versiertips.
Zet hem op!
Erik
*edit: Barend, ik ging ervan uit dat je de Engelse taal beheerst. Is dat niet het geval, zoek dan gewoon op versiertips op Nederlandse sites.
quote:Sorry Erik maar ik zou dit soort dingen toch echt afraden.. Er is geen wondermethode om vrouwen te versieren.. zolang je zorgt dat je een beetje verzorgd bent een jezelf blijft komt alles uiteindelijk goed.. De lui van deze site verdienen waarschijnlijk fortuinen aan wanhopige mannen.. Barend zorg dat je er niet 1 van bent!
Op woensdag 14 augustus 2002 14:50 schreef Eriksie het volgende:[..]
Volgens mij zei hij dat hij een eigen huis heeft.
Barend, neem een creditcard en betaal 20 dollar of minder op deze site: http://www.layguide.com Een tijd geleden was die site gratis, en toen heb ik daar erg veel geleerd. Er gaat een wereld voor je open. Ook zonder daar te betalen zijn een paar onderwerpen vrij om te bekijken. Als teaser, maar ze zijn ook al meteen leerzaam.
Daar leggen ze je goed uit hoe met vrouwen om te gaan, en hoe ze te veroveren.Als die url hier verwijderd wordt, omdat ze vinden dat dat niet magt op Fok, zoek dan met google op 'layguide, 'speed seduction', versiertips en wat al niet meer. Ook 'Ross Jeffries' kan je verder helpen.
Je krijgt dan veel tips over lichaamstaal, geur, ontmoetingsplaatsen, do's en don'ts, mannen, vrouwen, mannen en vrouwen samen, netheid, dingen die niet waar zijn waar we wel waarde aan hechten, en dingen waar we geen waarde aan hechten, maar die wel weer waar zijn. Allemaal goie tips. Trouwens, hier op fok is er ook al redelijk wat over gepost. Zoek op versiertips.
Zet hem op!
Erik
*edit: Barend, ik ging ervan uit dat je de Engelse taal beheerst. Is dat niet het geval, zoek dan gewoon op versiertips op Nederlandse sites.
quote:Niet naar luisteren hoor, Barend!
Op woensdag 14 augustus 2002 14:59 schreef nozem het volgende:[..]
Sorry Erik maar ik zou dit soort dingen toch echt aanraden.. Er is een wondermethode om vrouwen te versieren.. zolang je zorgt dat je een beetje verzorgd bent een jezelf blijft komt alles uiteindelijk goed.. De lui van deze site verdienen waarschijnlijk fortuinen aan wanhopige mannen.. Barend zorg dat je er 1 van bent!
Iemand die zegt dat iets er niet is, weet het gewoon niet. Tuurlijk verdienen ze er geld aan! Zou ik ook doen! Ik weet gewoon zeker dat ik de waarheid spreek als ik zeg dat het werkt. Simple as that.
Ik zeg niet dat je aan Speed Seduction moet gaan doen, zeker niet. Wat ik wel weet, is dat die tips je verder helpen in het normaal omgaan en daten van vrouwen!
En wanhopige mannen, tsja... ik denk dan dat je gewoon nog even kan leren hoe dan minder wanhopig over te komen.
als hij nog nooit heeft gezoend zou ik niet meteen een relatie van jaren beginnen.. hij loopt best veel mis, dit is nietop barend te etsen maar t is zo...
ik was ook laatbloeier .. toen 17 was had ik pas 1e vriendin.. maargoed ik heb dr nu alweer een stuk of 6 versleten in 1 j en 2 m. waarvan 1 relatie 9 maand duurde.. ik bedoel maar dat ie gewoon ff eerst moet kijken wat bij hem pas voor met de 1e de beste wijf te beginnen..
pas er blijft boven de 25 niet voel soeps meer over wat vrijgezel is, meestal die types die door de rest worden afgewezen zijn nog vrijgezel (damen en heren!) lets face is, je begint toch al langzaam af te takelen na je 25e..
bewezen is dat iemand tussen zn 17e en 22 op zijn top zit mbt conditie/opwinding/energie
quote:Geweldig! Dit zou IK geschreven kunnen hebben.
Op maandag 12 augustus 2002 22:34 schreef QyRoZ het volgende:
Aangenaam, jij bent mij over 6 jaar
quote:Damn hier staat veel onzin in...jij moet nog veel leren
Op woensdag 14 augustus 2002 15:52 schreef Splackavellie het volgende:
ik wil toch graag terugkomen op mijn punt..als hij nog nooit heeft gezoend zou ik niet meteen een relatie van jaren beginnen.. hij loopt best veel mis, dit is nietop barend te etsen maar t is zo...
ik was ook laatbloeier .. toen 17 was had ik pas 1e vriendin.. maargoed ik heb dr nu alweer een stuk of 6 versleten in 1 j en 2 m. waarvan 1 relatie 9 maand duurde.. ik bedoel maar dat ie gewoon ff eerst moet kijken wat bij hem pas voor met de 1e de beste wijf te beginnen..
pas er blijft boven de 25 niet voel soeps meer over wat vrijgezel is, meestal die types die door de rest worden afgewezen zijn nog vrijgezel (damen en heren!) lets face is, je begint toch al langzaam af te takelen na je 25e..
bewezen is dat iemand tussen zn 17e en 22 op zijn top zit mbt conditie/opwinding/energie
quote:Tja onderbouwen of niet, ik kan maar 1 ding zeggen en dat is: grote onzin!
ik wil toch graag terugkomen op mijn punt..als hij nog nooit heeft gezoend zou ik niet meteen een relatie van jaren beginnen.. hij loopt best veel mis, dit is nietop barend te etsen maar t is zo...
Dus nee, ik ben het niet met je eens maar dat wist je al, en ik merk aan je posts een zekere minachting voor de topicstarter en andere mensen die in zijn situatie zitten en daar kan ik verdomd slecht tegen eigenlijk..
mijn 2 cents, take it or leave it..
quote:
Grootste groep vrijgezellen is boven de 25 op het moment, veelal mensen die al meerdere relaties achter de rug hebben en nu genieten van het vrij zijn of op zoek zijn naar een partner. Niks losers maar een leuke groep mensen die zich jong voelt. In een relatie takel je vaak juist af, vind ik
quote:Damn dan ben ik al op me retour
LOL...aftakelen na je 25e .
Puberpraat.
quote:Reageer eens een beetje volwassen, joh.
Op woensdag 14 augustus 2002 16:42 schreef Splackavellie het volgende:
ahc gut ach gut, paar seniele mensen aan de viagra die hun kunstgebit kwijt zijn.. ja lekker
quote:Hahahaha, humor heb je wel in ieder geval!
ahc gut ach gut, paar seniele mensen aan de viagra die hun kunstgebit kwijt zijn.. ja lekker
quote:Ik geloof niet dat dit forum de juiste plaats is voor dit soort vreemde opmerkingen. Het topic is: nog nooit een vriendin gehad en al bijna 30. On topic dus weer.
quote:Seniel op me 25e... dat gaat goed dan
Ga jij nou maar snel aan mamma vragen wat je gaat eten zo meteen, gaan de grote mensen verder praten okay?
quote:Je nieuwe icon doet wel zoiets vermoeden.
Op woensdag 14 augustus 2002 16:49 schreef X-Ray het volgende:[..]
Seniel op me 25e... dat gaat goed dan
.
[Dit bericht is gewijzigd door shmoopy op 14-08-2002 16:54]
quote:Ok, door deze opmerkingen heb je meteen alle kans verspeeld dat we jou ook nog maar een beetje serieus nemen..
Op woensdag 14 augustus 2002 16:51 schreef Splackavellie het volgende:
aan mama vragen.. jaja?ps hoe bevalt dat jou, die bejaarden sex?
En nou weer ontopic!
quote:Lekker hoor, sex boven je 25e. Mooiste is nog dat je niet meer hoeft te vragen aan mamma of ze mag blijven slapen en zo
Op woensdag 14 augustus 2002 16:51 schreef Splackavellie het volgende:
aan mama vragen.. jaja?ps hoe bevalt dat jou, die bejaarden sex?
quote:barend droomt alleen maar van sex.. hij is al 30 en heeft nog nooit gezoend.. dat wordt niks meer
Op woensdag 14 augustus 2002 16:54 schreef X-Ray het volgende:[..]
Lekker hoor, sex boven je 25e. Mooiste is nog dat je niet meer hoeft te vragen aan mamma of ze mag blijven slapen en zo
.
quote:Vergeet niet dat ie nog voor z'n 40e half Nederland kan hebben geneukt
Op woensdag 14 augustus 2002 17:32 schreef Frenkie het volgende:[..]
barend droomt alleen maar van sex.. hij is al 30 en heeft nog nooit gezoend.. dat wordt niks meer
De enkele vrienden/kennissen die ik heb, wonen bijna allemaal ver weg en zie ik alleen in het weekend. Ik zit vaak te denken om nog bij een andere (sport)club te gaan of een cursus te gaan doen ofzo maar ik kan niets leuks verzinnen. Ik wil wel iets doen waar ik voor 100% achtersta.
De opmerking dat ik geduld moet hebben is goed bedoeld (en ik heb er zelf ook nog wel vertrouwen in) maar schiet ik niet zo veel mee op. Ik bedoel: ik heb al zolang geduld gehad... Ik heb meer het gevoel dat ik zelf eens wat meer initiatief moet tonen. Al wil ik niet dat mensen denken dat ik wanhopig op zoek ben.
Ik mail en chat ook wel, sommige vrouwen/meiden heb ik ook wel eens irl ontmoet maar het blijft toch voornamelijk bij contact via internet of ze hebben intussen al een vriend. Toch heb ik er een goede vriendin via internet overgehouden maar die zie ik ook maar een paar weekenden per jaar vanwege de afstand.
quote:Je kan je ook het geld besparen. Die gast van de layguide heeft ooit eens besloten om commecieel te gaan en dat vond de rest van de newsgroup niet zo heel ergt leuk.
Op woensdag 14 augustus 2002 14:50 schreef Eriksie het volgende:[..]
Volgens mij zei hij dat hij een eigen huis heeft.
Barend, neem een creditcard en betaal 20 dollar of minder op deze site: http://www.layguide.com Een tijd geleden was die site gratis, en toen heb ik daar erg veel geleerd.
Ene formhandle heeft toen alles op zijn eigen site gezet en de site van maniac erbij. Daar kan je nog steeds gewoon gratis bij. toen later de newsgroup alt.seduction.fast naar de klote ging vanwege de newbies en spam heeft ie ook nog wat discussiegroepen bijgevoegd.
Op:
http://www.fastseduction.com
kan zowat alles vinden. Maniac's z'n site kan je vinden op:
http://www.pickupguide.com
De informatie die je kan vinden varieerd van strategieen, gedachtengangen, tips, reports en nog meer van dit soort leuks. Het leverd je een hoop stof op om eens mee aan de slag te gaan. Wil je d'r geen moeite voor doen dan hoef je ook geen resultaat te verwachten.
In de discussiegroepen kan je zien dat je echt niet de enige bent en welk niveau je nog kan halen.
Ik zelf ben ondertussen ook 25 en heb ook nog nooit een relatie gehad. Ook heb ik er op dit moment weinig zin in om heel sociaal te gaan doen dus ik ga gewoon door met waar ik mee bezig was. Ik weet dankzij deze sites wel hoe ik wat aan kan doen als ik nog eens tijd vrij weet te maken.
Al ben ik op dit moment weer zo druk bezig dat ik weer overal leuke meiden tegenkom. Ik moet eens ff wakker genoeg doen op juiste moment om er wat van te maken.
Als ik ga stappen tegenwoordig ga ik er echt niet op uit om even een dame te versieren maar gewoon om een fijne avond te hebben. Dat werkt een stuk minder frustrerend.
quote:Mijn held!
Op woensdag 14 augustus 2002 23:08 schreef Breetai het volgende:[..]
Je kan je ook het geld besparen. Die gast van de layguide heeft ooit eens besloten om commecieel te gaan en dat vond de rest van de newsgroup niet zo heel ergt leuk.
Ene formhandle heeft toen alles op zijn eigen site gezet en de site van maniac erbij. Op:
http://www.fastseduction.com
kan zowat alles vinden. Maniac's z'n site kan je vinden op:
http://www.pickupguide.com
Hey bedankt!
Heel goed!
quote:Verschilt per mens hoor. Mijn ervaring is dat mensen die veel behoefte aan een vaste relatie hebben vaak heel veel met het geluk van anderen bezig zijn en soms hun eigen geluk er een beetje bij laten inschieten. Alhoewel er ook mensen zijn(zoals ikzelf) die dolgelukkig zijn met vaste relaties. Over het algemeen heeft vrijgezel zijn niks met jong voelen te maken, ik voel me jong, alleen dat uit ik niet door een spoor van sexueel bevredigde dames op achter te laten maar door de natuur in te trekken. Vergklimmen, etc.
Op woensdag 14 augustus 2002 16:21 schreef Isabeau het volgende:[..]
![]()
Ik hoop dat je toch snel een keer volwassen wordt
Grootste groep vrijgezellen is boven de 25 op het moment, veelal mensen die al meerdere relaties achter de rug hebben en nu genieten van het vrij zijn of op zoek zijn naar een partner. Niks losers maar een leuke groep mensen die zich jong voelt. In een relatie takel je vaak juist af, vind ik
quote:Amén!
Op donderdag 15 augustus 2002 01:05 schreef Toebroodjie het volgende:
Goh, is dit het nu? blijf ik nu voor de rest van m`n leven alleen? So what! Al mocht dat zo zijn so be it, het leven houd veel meer in dan het wel of niet hebben van een vriendin of relatie.Tenslotte is het toch jezelf die wat van je eigen leven moet maken en er is geen vrouw op deze wereld die dat voor jou kan doen.
quote:Das nou ook niet echt normaal
Op donderdag 15 augustus 2002 16:53 schreef Bolletje... het volgende:
Mijn collega is 40, woont nog bij zijn ouders en heeft nog nooit een vriendin gehad
quote:Lekker goedkoop.
Mijn collega is 40, woont nog bij zijn ouders en heeft nog nooit een vriendin gehad
quote:Hmmm.. Ik denk niet dat hij er ook echt blij mee is.. Maar waarom zou je in godsnaam op je 40e nog bij je ouders wonen dat snap ik niet.. Je hebt een goede baan, je bent verstandig genoeg om zelfstandig te wonen wat bezielt die man..
Op donderdag 15 augustus 2002 17:00 schreef Viperdesign het volgende:[..]
Lekker goedkoop.
quote:Bang om als ie op zichzelf gaat wonen elke avond alleen zit? Of in iedergeval altijd thuis komt in een leeg huis.
Op donderdag 15 augustus 2002 17:03 schreef nozem het volgende:
Hmmm.. Ik denk niet dat hij er ook echt blij mee is.. Maar waarom zou je in godsnaam op je 40e nog bij je ouders wonen dat snap ik niet.. Je hebt een goede baan, je bent verstandig genoeg om zelfstandig te wonen wat bezielt die man..
(niet grappig bedoeld ofzow)
quote:rijke vent!
Maar het lijkt me gewoon niet zo leuk om mijn hele leven vrijgezel te zijn.
een mens heeft ook wel eens behoefte aan
Aan de topicstarter; je moet echt zelf in beweging komen, maar realiseer je dat het daar buiten echt niet één en al rozengeur en maneschijn is. Het ideaalbeeld dat je van een relatie hebt zal waarschijnlijk wel niet realistisch zijn.
Maar ook al zijn vrouwen dan niet de meest geweldige mensen, het is zeker de moeite waard om er toch werk van te maken.
Je moet gewoon veel oefenen, uitgaan en heel veel meisjes benaderen. Of in andere situaties.
Het schijnt dat mensen tegenwoordig denken dat het normaal is als op liefdesgebied alles zomaar aan komt waaien. Dat is niet helemaal waar; je moet er zelf aan werken.
ANGST is waarschijnlijk je grootste probleem,
-angst om een blauwtje te lopen
-angst om afgewezen te worden
-angst om wat anderen misschien van je denken
ik ben er zelf ook nogal mee bezig, ik weet precies wat me te doen staat maar heb er nog niet echt werk van gemaakt
[Dit bericht is gewijzigd door creepy_stalker op 16-08-2002 00:57]
quote:Dát vind ik nou nog eens een leuk idee
Op donderdag 15 augustus 2002 23:42 schreef goflow het volgende:
misschien is het een idee om eens wat op reis te gaan, backpacken in USA of Australie ofzo, leer je ook veel nieuwe mensen kennen (in hostels enzo), is goed voor je zelfvertrouwen, en het is leuke ervaring
prrrrrr
quote:Ik heb ook zo'n collega. Zit dan ook nog volop op z'n werk te vertellen over zijn ouders.
quote:wat is in gods naam het verschil?
Op donderdag 15 augustus 2002 23:33 schreef creepy_stalker het volgende:-angst om een blauwtje te lopen
-angst om afgewezen te worden
40 zonder vriendin > vind iedereen raar
30 zonder vriendin > advies, gewoon wachten..
waarschijnlijk heeft die van 40 dit advies ook gekregen toen ik 30 was en wacht nog steeds...
gewoon proberen elke neukkans aan te grijpen anders word je nooit een vent!
quote:40 en nog bij ouders is raar, (30 trouwens ook).
Op vrijdag 16 augustus 2002 09:04 schreef Splackavellie het volgende:[..]
40 zonder vriendin > vind iedereen raar
30 zonder vriendin > advies, gewoon wachten..waarschijnlijk heeft die van 40 dit advies ook gekregen toen ik 30 was en wacht nog steeds...
quote:Het is niet verplicht nee, maar boven een bepaalde leeftijd is het nog wel steeds de norm, wat de publieke opinie ook mag beweren. Kijk alleen maar eens naar het erfrecht. Het successierecht voor getrouwde of geregistreerde partners is nog altijd veel minder. Als single je erfenis schenken aan je beste vriend/vriendin, is dus altijd nog fijn de belastingdient spekken.
Op donderdag 15 augustus 2002 21:33 schreef SimplyIJzzz het volgende:* knip *
het is niet verplicht een vriendin/vrouw/man/vriend te hebben hoor..
quote:LOL
Op vrijdag 16 augustus 2002 00:04 schreef Halinalle het volgende:[..]
Ik heb ook zo'n collega. Zit dan ook nog volop op z'n werk te vertellen over zijn ouders.
quote:En dat hij weleens andere TV-programma's wil zien dan waar zijn ouders naar kijken. *zucht*
Op vrijdag 16 augustus 2002 10:19 schreef X-Ray het volgende:[..]
LOL
Over dat ie niet thuis herrie mag maken en zo zeker?
quote:Mijn god
Op vrijdag 16 augustus 2002 11:20 schreef Halinalle het volgende:[..]
En dat hij weleens andere TV-programma's wil zien dan waar zijn ouders naar kijken. *zucht*
quote:Ik kende zo iemand van ca. 35 jaar oud. Nog nooit echt een relatie gehad en het was eigenlijk ook een beetje een zielig mannetje. Heel aardig, maar dan net iets tè...beetje brrr slijmaardig dus. Hij heeft via een advertentie een vrouwtje in Polen opgehaald. Binnen een zeer korte tijd mee getrouwd en ze hebben nu twee kinderen. Ik heb toch een klein beetje medelijden met haar.
Nou wonen er wel heel erg mooie, meegaande en slaafse vrouwen in Polen, dus eh...als je hier niks vindt
quote:Zucht.... Jij hebt dan misschien al een aantal een keer geneukt een 'vent' ben je in ieder geval zeker niet
Op vrijdag 16 augustus 2002 09:04 schreef Splackavellie het volgende:[..]
quote:* Ribert maakt notitie...
Op vrijdag 16 augustus 2002 11:39 schreef Isabeau het volgende:[..]
Nou wonen er wel heel erg mooie, meegaande en slaafse vrouwen in Polen, dus eh...als je hier niks vindt
quote:die er even snel weer vandoor gaan.
Op vrijdag 16 augustus 2002 14:15 schreef Ribert het volgende:[..]
* Ribert maakt notitie...
quote:..als het geld op is
Op vrijdag 16 augustus 2002 14:17 schreef Halinalle het volgende:[..]
die er even snel weer vandoor gaan.
Maar goed Barend, ik zelf denk dat 'blijf jezelf' niet het allerbeste advies is. Je bent immers 30 jaar al jezelf en het heeft niet mogen baten (qua meisjes dan, misschien ben je voor de rest gelukkig) Ik zou zeggen, verbeter jezelf, ga uitdagingen aan maar blijf niet altijd jezelf maar krijg wel goedkeuring van jezelf. Iedereen heeft een denkbeeld over hoe hij/zij er eigenlijk eruit wilt zien en streef daarnaar. Jij wilt sociaal zijn en een meisje om je nek heen hangen, dus streef daarnaar en blijf niet thuis zitten. Het meisje(of vrouw inmiddels ) komt niet naar jou toe, hoe geweldig je ook mag zijn. Zorg dat je veel contact maakt en je goed voelt, all i can say..
dat van het backpacken lijkt me een erg goed advies,heb je meteen iets waardoor je opvalt want dat is naar mijn mening toch heel erg belangrijk.
Zorg ervoor dat je er heel goed uitziet qua lichaam want wat sommige ook zeggen de buitenkant telt zeker in het begin erg zwaar mee.
Maar heb eigenlijk weinig meer van je gelezen of je al weet wat je wilt gaan doen?? of te druk bezig alle adviesen op te volgen nou ja suc6 iniedergeval
- Als ik een leuke vrouw zie en ze lijkt in me geinteresseerd, dat ik er dan 'gewoon' eens op afstap en een praatje ga maken.
- Binnenkort ga ik mee met een groepreis, daar zijn vast ook interessante mensen bij.
- Ik zag in mijn woonplaats een affiche hangen voor een eethuis, kleinschalig door vrijwilligers gerund, waarbij je bij anderen aan tafel zit. Wel een beetje eng maar ik wil dat toch eens proberen.
- Ik sta ingeschreven bij een datingsite. Tot nu toe geen reacties. Misschien levert dat nog wat op. Al maak ik toch liever conctact IRL.
- Doordeweeks zit ik 's avonds vaak alleen. Ik wil daar verandering in brengen. Ik weet nog niet precies wat, maar ga wellicht een cursus doen ofzo.
- Verder wil ik vaker wat met vrienden/kennissen afspreken.
- Als dat allemaal niet 'helpt' ga ik misschien bij een activiteitenclub. Bij mij in de regio zit er ook een zag ik. Ik vind het iets geforceerds hebben maar het is wel een gemakkelijke manier om nieuwe mensen te leren kennen.
Backpacken heeft wel iets. Ik heb een paar jaar terug tijdens vakanties in jeugdherbergen overnacht maar daar kom je toch vooral buitenlanders tegen.
quote:Nou, mijn broer is ook reeds 35 en is al de hele wereld rondgereisd (bijna elk jaar maakt hij een backpack-wereldreis) echter tot nu toe heeft hem dat iig geen vriendin opgeleverd. Ik snap niet wat er mis is. Het is een interessante vent, ziet er ok uit (geen fotomodel, gewoon 'normaal'), intelligent (HBO-opleiding), motor, huis enz. enz. en toch nog nooit een vriendin gehad. WTF is happening????
Op zondag 18 augustus 2002 00:11 schreef Mellone het volgende:dat van het backpacken lijkt me een erg goed advies, heb je meteen iets waardoor je opvalt want dat is naar mijn mening toch heel erg belangrijk.Zorg ervoor dat je er heel goed uitziet qua lichaam want wat sommige ook zeggen de buitenkant telt zeker in het begin erg zwaar mee.
BTW - na een voorspoedige start staat mijn liefdesleven ook al een jaar of 7 stil. Vooral het feit dat ik dus weet hoe fijn het is om een innige relatie te hebben maakt mijn situatie niet prettiger.
'Op ieder potje past een dekseltje' en 'je komt vanzelf wel een keer de ware tegen': tegeltjeswijsheden gebasseerd op cognitieve dissonantie (= +/_ wishfull thinking). Men ziet de harde werkelijkheid liever niet onder ogen en gelooft liever in een schijnwerkelijkheid.
Ik kan nog uren doororeren, maar ik moet gaan studeren voor mijn tentamens volgende week
Dat slaat natuurlijk nergens op, maar is wel de harde werkelijkheid en je wordt elke dag maar weer geconfronteerd met gelukkige stelletjes en dergelijke. Dat lijkt me echt superfrustrerend en ook wel beangstigend, dan ben je al 30 en heb je nog nooit echte liefde ervaren, terwijl dat toch een van de mooiste dingen op de wereld is.
en inderdaad, al die mensen die nu keihard roepen van: op elk potje past een dekseltje en er zijn genoeg vissen in de zee, die hebben makkelijk praten, hebben vast allemaal zelf een relatie en willen alleen maar iets geloven wat niemand zeker weet.
Ik prijs mezelf erg gelukkig dat ik wel heb morgen ervaren wat liefde is en ben ook erg gelukkig met elke dag samen met mijn vriend.
het enige wat ik de topicstarter wil zeggen, is veel sterkte en geluk. Blijf gewoon socialisen en dan komt het hopelijk voor jou wel goed.
Knuf Jen
quote:Ik geloof dat het een soort taboe is ofzo omdat ik denk dat er meer mannen zijn dan je zou verwachten die nog nooit een relatie hebben gehad.. Veel mannen van mijn leeftijd (22) hebben nog hoop en denken mwah ik zoek niet het komt vanzelf wel weer een keer maar voor je het weet ben je inderdaad 30.. Dus mijn advies aan de topicstarter is om toch wel degelijk actie te ondernemen, het maakt niet uit hoe maar maak er werk van.. Voor je het weet ben je anders 35,40,45 en zit je nog steeds zonder vriendin..
Op zondag 18 augustus 2002 21:09 schreef Beessie-Jen het volgende:
het lijkt me eerlijk gezegd heel erg moeilijk als je nog nooit een relatie hebt gehad. Denk persoonlijk dat je dan toch wel heel wat mist en je je dat ook wel beseft, want waar je ook maar kijkt en wat je ook maar leest of hoort, overal gaat het over liefde en sex en als jij daar geen deel aan neemt, wordt je door de meeste mensen aangekeken alsof je niet helemaal lekker bent ofzo...Dat slaat natuurlijk nergens op, maar is wel de harde werkelijkheid en je wordt elke dag maar weer geconfronteerd met gelukkige stelletjes en dergelijke. Dat lijkt me echt superfrustrerend en ook wel beangstigend, dan ben je al 30 en heb je nog nooit echte liefde ervaren, terwijl dat toch een van de mooiste dingen op de wereld is.
en inderdaad, al die mensen die nu keihard roepen van: op elk potje past een dekseltje en er zijn genoeg vissen in de zee, die hebben makkelijk praten, hebben vast allemaal zelf een relatie en willen alleen maar iets geloven wat niemand zeker weet.
Ik prijs mezelf erg gelukkig dat ik wel heb morgen ervaren wat liefde is en ben ook erg gelukkig met elke dag samen met mijn vriend.
het enige wat ik de topicstarter wil zeggen, is veel sterkte en geluk. Blijf gewoon socialisen en dan komt het hopelijk voor jou wel goed.
Knuf Jen
Op het werk en via internet ben ik wel leuke dames tegengekomen die ik wel leuk vond, echter het was in geen van de gevallen wederzijds. Na een aantal malen krijg je er een behoorlijke sik van
Aantal jaren geleden 1tje ontmoet via internet, ze woonde in praag. Ik was gek op d'r maar na het bezoek daar was t al helemaal duidelijk dat ze mij dus (weer) niet zag zitten ... Ik werd ziek, kreeg pfeiffer, heb een half jaar thuis gezeten werd er alles behalve vrolijk van. Zeg maar rustig depressief, aantal maanden later kom ik in contact via iemand van icq, via een kennis van me en wat gebeurd er, ze is helemaal gek van me. Dat was dus ook mn eerste vriendin. Alles meteen mee meegemaakt, zoenen, vrijen etc. Helaas mocht t maar een half jaar duren, door omstandigheden waar ik geen vat op had.
Ben nu 30 1 jaar na de verbroken relatie en het is moeilijker dan voor de relatie. Veel eenzaamheid, ook het sociale contact is minimaal doordat er van de vriendenkring niet veel over is.
Mensen kunnen zeggen ontmoet mensen etc. ik geloof erin dat dat voor je socialecontacten zeker beter is, dus een sportclub of zoiets dat dat wel werkt of via collega's van t werk bv. Maar de meesten mensen ontmoeten elkaar via vrienden of kennissen. Probeer het maar eens via internet dat is tegenwoordig ook een mooi medium voor contacten.
Ik struggle ook nog ff voort, ik ben er van overtuigd dat er eerst weer een moeilijke periode nodig is voor iets moois. Als het moment daar is ontmoet je toch de ware wel.
Hopelijk was dit opbeurend genoeg
Suc6
quote:Dat is mijn schrikbeeld ook, ik ben nu 24 en zit in hetzelfde schuitje als de topicopener. En de tijd gaat wel heeeeeeeeel snel
Op zondag 18 augustus 2002 21:43 schreef nozem het volgende:[..]
Voor je het weet ben je anders 35,40,45 en zit je nog steeds zonder vriendin..
Wil je nu perse een relatie, of zou je ook wel tevreden zijn met gewoon wat 'aanklooien'. One night stand ofzo.
In hoeverre gaat het om seks en in hoeverre gaat het je om het vinden van een 'maatje'.
quote:Wat denk je zelf? Als je zo'n topic start ben je echt niet op zoek naar sex.
Op maandag 19 augustus 2002 00:05 schreef creepy_stalker het volgende:
Wat ik graag wil weten, als je al zo oud bent.Wil je nu perse een relatie, of zou je ook wel tevreden zijn met gewoon wat 'aanklooien'. One night stand ofzo.
In hoeverre gaat het om seks en in hoeverre gaat het je om het vinden van een 'maatje'.
quote:ohh
Op maandag 19 augustus 2002 00:09 schreef Wilco122 het volgende:[..]
Wat denk je zelf? Als je zo'n topic start ben je echt niet op zoek naar sex.
Mijn eerste vriendin kreeg ik toen ik pas 15 was, bijna 16 en dat vond ik al lang duren. Nu is dat niets vergeleken bij jou, maar misschien kan ik wel een soort van tip geven, ook al ben ik absoluut geen expert in de liefde ofzo.
Hoelang ik ook heb lopen zoeken daarvoor naar iemand, het lukte niet, totdat ik op een avondje iemand aansprak bij Napster. We hebben daarna 4 maanden heel leuk contact gehad voordat we elkaar eerst zagen. Op 29 december 2000 kregen we verkering, toen heb ik een half jaar met haar gehad. Ik wil hiermee duidelijk maken dat het juist komt op het moment dat je het niet verwacht. Oké, 30 jaar is een lange tijd, maar toch zal het eens gaan lukken. Je moet denk ik alleen niet teveel pushen, maar gewoon rustig jezelf zijn. Ik hoop dat het lukt!
quote:Ik zou ook als advies geven eerst wat aan te kloten. Eerst gewoon een paar one nights enzo. Direct voor een vaste langdurige relatie te gaan lijkt me denk ik geen goed idee, dat lukt denk ik sowiezo niet als je nog zo weinig van relaties en vrouwen weet. En nadrukkelijk opzoek zijn naar een langdurige relatie schrikt vrouwen ook behoorlijk af.
Op maandag 19 augustus 2002 00:05 schreef creepy_stalker het volgende:
Wat ik graag wil weten, als je al zo oud bent.Wil je nu perse een relatie, of zou je ook wel tevreden zijn met gewoon wat 'aanklooien'. One night stand ofzo.
Ga gewoon eens wat meer uit, kleed jezelf goed, zorg goed voorjezelf. Ben trots op wie en wat je bent. Negatief denken is namelijk ook echt populair bij vrouwen.
Maar ga nu echt niet opzoek naar een vaste relatie, die zul je namelijk echt niet vinden. Ga uit naar een van de grotere discotheken ,have fun, en ga vooral openminded relaties aan, zet je zelf geen hoge verwachtingen. Of ga eens op een groepsreis oid, zitten ook leuke mensen tussen.
Misschien is dit wel helemaal niks voor je en zeg ik nu rare dingen maar ik bedoel het helemaal niet lullig ofzo hoor gewoon een optie die je nog kan overwegen.
quote:
Op maandag 19 augustus 2002 11:27 schreef Mellone het volgende:
het is misschien een raar idee maar waarom huur je niet een keer een callgirl? Dat kan je misschien helpen om van het zoeken makkelijker te maken omdat je dan al wel ervaring hebt en misschien dan misschien minder desperate overkomt op ander vrouwen.Misschien is dit wel helemaal niks voor je en zeg ik nu rare dingen maar ik bedoel het helemaal niet lullig ofzo hoor gewoon een optie die je nog kan overwegen.
quote:Het lijkt me geen goed idee. Je krijgt dan juist geen ervaring, maar een illusie. Je gaat jezelf dan zieliger voelen dan nu, een hoerenloper en zo.
Op maandag 19 augustus 2002 11:32 schreef Cathelijne het volgende:
Dat dacht ik net ook: waarom zou je niet eens langs gaan bij een prostituee...Misschien voel je je zelfverzekerder daarna...
quote:Het kan ook de eerste druk weg halen en zorgen dat je minder opgefokt over komt.
Op maandag 19 augustus 2002 15:32 schreef dolle_hond het volgende:[..]
[..]Het lijkt me geen goed idee. Je krijgt dan juist geen ervaring, maar een illusie. Je gaat jezelf dan zieliger voelen dan nu, een hoerenloper en zo.
quote:Hmm zo denk ik er niet over.. Je eerste keer beleef je naar mijn mening niet bij een hoer.. Dan zul je zien dat je daarna de vrouw van je leven tegenkomt en dan sta je toch mooi met je mond vol tanden als ze vraagt naar jouw eerste keer
Op maandag 19 augustus 2002 15:34 schreef Brad het volgende:[..]
Het kan ook de eerste druk weg halen en zorgen dat je minder opgefokt over komt.
Ja schat, dat was een paar maanden geleden op de wallen
quote:Die druk kun je ook weg halen op andere manieren. En dan heb ik het niet over je eigen handen.
Het kan ook de eerste druk weg halen en zorgen dat je minder opgefokt over komt.
Door geregeld onbekende meisjes aan te spreken raak je "bedreven" in kontakt leggen. Als je in bed belandt zal ze heus niet verwachten dat je meteen een superman in bed bent. Eerste keer in een relatie gaat daar helemaal niet om.
quote:!!
Op zondag 18 augustus 2002 09:05 schreef Barend_bijna_30 het volgende:
Tja, er is zoveel gepost, ik moeilijk overal op reageren. Maar wat ik van plan ben en waar ik mee bezig ben:- Doordeweeks zit ik 's avonds vaak alleen. Ik wil daar verandering in brengen. Ik weet nog niet precies wat, maar ga wellicht een cursus doen ofzo.
Ga skaten op vrijdagavond met een skateparade.
Ga salsa dansen.
Ga op indonesische kookcursus.
Ga op een koor.
Ga op Scouting leiding geven.
Ga op fitness.
Zondag naar de kerk en je hebt elke dag wat.
quote:Ja en zo willen wij een keer bij een 'bijna dertig vriend die ook nog nooit gezoend heeft' op zijn verjaardag een callgirl laten komen, en dan wel zo dat hij het niet weet, zodat hij denkt dat ie enorm aan het scoren is.
of gaat dat te ver?
quote:Waarom triest?
Op maandag 19 augustus 2002 16:03 schreef Wolkbreuk het volgende:
Triest maar lachwekkend topic. Ik lig in een scheur!
Simpel voorbeeld; ging met een vriend op vakantie/congress gewoon puur om de lol, en BANG mijn (&zijn) meest "ruige" vakantie ooit in termen van vrouwen (niet te veel bij voorstellen; mijn avonturen in mijn leven zijn op 1 hand te tellen).
Jaar daarop ging ik met diezelfde vriend 7 weken naar het zuiden op vakantie, en oh oh, wat hadden we enorm hoge verwachtingen!!!
Het resultaat laat zich raden....
En eigenlijk alle momenten waarop ik leuk contact kreeg met meisjes waren momenten waarop ik totaal niet gefocust was op vrouwen en zero verwachtingen had. Terwijl er zo ontzettend veel momenten (uitgaan/vakanties/...) waren dat mijn verwachtingen wel hooggespannen waren, maar dan gebeurde er natuurlijk helemaal niets.
Op een of andere manier straal je zoiets uit volgens mij...
Anyway, mijn eerste "echte" relatie op 25ste, tevens mijn laatste (volgend jaar )
quote:wat valt er dan aan te lachen?
Op maandag 19 augustus 2002 16:03 schreef Wolkbreuk het volgende:
Triest maar lachwekkend topic. Ik lig in een scheur!
quote:Doe het gewoon joh, dan zie je dat sex eigenlijk niks voorstelt en dat de hand aan jezelf leggen 10x beter is
Op maandag 19 augustus 2002 16:46 schreef Barend_bijna_30 het volgende:
Een callgirl heb ik wel eens aan gedacht. Dat doe ik misschien nog wel als ik alle hoop verloren ben maar ik wil graag dat de eerste keer -speciaal- is.
quote:Ik zou ermee uitkijken. Meestal verwacht een persoon gelijk veels te veel omdat hij datgene wil vasthouden. Het kan uiteindelijk een behoorlijk fiasco worden als zij de volgende dag weggaat en hij helemaal van slag achter blijft.
Op maandag 19 augustus 2002 16:04 schreef Eriksie het volgende:[..]
Ja en zo willen wij een keer bij een 'bijna dertig vriend die ook nog nooit gezoend heeft' op zijn verjaardag een callgirl laten komen, en dan wel zo dat hij het niet weet, zodat hij denkt dat ie enorm aan het scoren is.
of gaat dat te ver?
quote:Ja, dat gaat te ver!
Op maandag 19 augustus 2002 16:04 schreef Eriksie het volgende:[..]
Ja en zo willen wij een keer bij een 'bijna dertig vriend die ook nog nooit gezoend heeft' op zijn verjaardag een callgirl laten komen, en dan wel zo dat hij het niet weet, zodat hij denkt dat ie enorm aan het scoren is.
of gaat dat te ver?
Al komt hij er nooit achter, dan zal hij altijd in de waan zijn van een illusie. En stel nou dat hij erachter komt (en dat is toch echt mogelijk), weet je wat zoiets kan doen voor zijn zelfvertrouwen?
Als hij echt jouw vriend is, dan doen je hem zoiets niet aan!
quote:Als dat jouw ervaring is, dan denk ik dat je toch echt iets verkeerd doet...
Op maandag 19 augustus 2002 16:49 schreef DaRud3 het volgende:[..]
Doe het gewoon joh, dan zie je dat sex eigenlijk niks voorstelt en dat de hand aan jezelf leggen 10x beter is
quote:Nee hoor, ik vind alleen dat er altijd zo'n ophef gemaakt wordt over sex.
Op maandag 19 augustus 2002 16:58 schreef motown het volgende:[..]
Als dat jouw ervaring is, dan denk ik dat je toch echt iets verkeerd doet...
[edit]
Nog even een toevoeging, bij mij zal in een relatie sex ook nooit op de eerste plaats komen.
[/edit]
[Dit bericht is gewijzigd door DaRud3 op 19-08-2002 17:03]
quote:Nou... nou... nou... nou... ik ben toch liever bezig met een vrouw dan met mezelf. Intermenselijk contact geeft toch een bepaalde meerwaarde aan sex.
Op maandag 19 augustus 2002 16:49 schreef DaRud3 het volgende:[..]
Doe het gewoon joh, dan zie je dat sex eigenlijk niks voorstelt en dat de hand aan jezelf leggen 10x beter is
quote:Dat was ook het eerste wat in mij opkwam.
Op maandag 19 augustus 2002 16:56 schreef motown het volgende:[..]
Ja, dat gaat te ver!
Al komt hij er nooit achter, dan zal hij altijd in de waan zijn van een illusie. En stel nou dat hij erachter komt (en dat is toch echt mogelijk), weet je wat zoiets kan doen voor zijn zelfvertrouwen?
![]()
Als hij echt jouw vriend is, dan doen je hem zoiets niet aan!
En bedenk anders eens hoe een meisje zal reageren als je verteld dat je nog nooit sex heb gehad? en over die eerste keer kan je best een beetje liegen hoor. Dat doet 90% van de mensen.
nou ja verder veel suc6 en go get them!!
quote:Inderdaad, als ik op reis ben loop ik ook regelmatig tegen leuke meiden op. Daar zijn al de nodige min of meer duurzame relaties uit voortgekomen
Op donderdag 15 augustus 2002 23:42 schreef goflow het volgende:
misschien is het een idee om eens wat op reis te gaan, backpacken in USA of Australie ofzo, leer je ook veel nieuwe mensen kennen (in hostels enzo), is goed voor je zelfvertrouwen, en het is leuke ervaring
Anyway, het belangrijkste is dat je juist GEEN dingen moet gaan doen 'om een vriendin te vinden'. Nee, je moet uitsluitend dingen doen die je leuk vindt en waar je je gelukkig bij voelt. Ik zou zeggen, vul je leven in alsof je de rest van je leven alleen blijft. Leuke hobbies, reizen, kortom zorg dat je je gewoon gelukkig voelt in je vrijgezelle bestaan.
Naast het feit dat je dan al een mooi leven hebt heeft dat als bij-effect dat je dat geluk en enthousiasme ook gaat uitstralen. En als er iets is dat aantrekkelijk is, dan is dat wel een gelukkige vent die lekker in z'n vel zit en enthousiast is over de dingen die hij doet.
Uiteindelijk komen de vrouwen dan vanzelf (zeker weten), maar het belangrijkste is dus dat je ook zonder vrouwen het beste uit het leven weet te halen. Bij veel mensen is dit een soort kip-en-ei verhaal (ze voelen zich ongelukkig want ze hebben geen partner en doordat ze dat ongeluk uitstralen krijgen ze die partner dus ook nooit!). Jij moet dit kip-en-ei verhaal doorbreken. Succes verzekerd, maar je moet het wel zelf doen.
[Dit bericht is gewijzigd door Brad op 20-08-2002 03:03]
quote:huh? nou ik vind het toch wel ff veel beter als ik met een meid bezig ben dan alleen!.. zal wel aan mij (en de rest van Nederland) liggen
[b]Op maandag 19 augustus 2002 16:49 schreef DaRud3 het volgende:[..]
Ach,het is cliche maar wel onwijs waar hoor dat het je juist overkomt als je het totaal niet verwacht.
Ik had het ook niet zien aankomen maar heb toch zaterdag a.s. een date met het liefste meisje ter wereld
30 is oud ja, maar niet te laat
quote:Als je hier rondkijkt op Fok, dan zie je dat van alle relaties die er ontstaan, er ook heel veel op de klippen lopen.
Een callgirl heb ik wel eens aan gedacht.
ik wil graag dat de eerste keer -speciaal- is.
Ben niet echt een type voor een one-night-stand. Het liefste zou ik morgen 'de ware' tegen willen komen, die perfect bij me past, waar ik een diepgaande vriendschap mee heb en waar ik de rest van mijn leven bijblijf. Maar misschien heb ik een te idealisch beeld voor ogen.
Aan de andere kant lijkt het me ook leuk eerst wat korstondige relaties te hebben, zodat ik weet wat er 'te koop' is.
"De eerste keer moet speciaal zijn." Vooral als je jong bent geloof je hier in. En dat is ook goed. Maar ik denk dat jij door je leeftijd wel het belang van de eerste keer kunt relativeren.
'zorg dat je alleen ook gelukkig bent' . Tja, leuk voor anderen die dat kunnen denk ik dan. Maar dat kan simpelweg niet iedereen. Daarom is het zaak gewoon er werk van maken. Zie het net als de andere dingen in je leven die je wilt bereiken, daar moet je toch ook moeite voor doen?
'als je er op hoopt, gebeurt het niet' Dat is zeker zo, maarja het is wel leuk om er af en toe op te hopen he:)
Ik ben benieuwd om te horen wat voor concrete stappen onze topicstarter gaat zetten
quote:Ja, Barend_bijna_30 is nu Barend_30
Op zaterdag 14 september 2002 16:04 schreef the_contract_killer het volgende:
is er eigenlijk al verandering in de situatie?
(even serieus, ik heb geen idee)
En over internet chatten gaat idd erg goed. Dan kun je iemand echt leren kennen zoals die is en dus niet op het uiterlijk beoordelen. Alleen is dat ook nog nooit iets geworden. Ik ontmoet daar altijd de gene die minder willen dan ik.
Dus ik denk dat ik er teveel van verwacht.
[edit]
Toen ik deze post maakte zatik ff neit op te letten en dacht ik na 1 pagina alles al door gelezen te hebben. En toen ik daar achter kwam stond ie er natuurlijk al.
Ik heb nu inmiddels wel het hele topic door gelezen. En hopelijk kan ik iets met de tips. Voor de rest kan ik helaas weinig voor de topic starter betekenen.
Sorry
[/edit]
[Dit bericht is gewijzigd door Heintje op 14-09-2002 20:33]
quote:Ik denk ook dat je het te erg idealiseert Barend. En dus te hoge verwachtingen hebt, te hoge eisen stelt...en zo schuif je het allemaal maar voor je uit en gaat nooit de drempel over.
Op donderdag 22 augustus 2002 00:04 schreef creepy_stalker het volgende:
barendbijna30;
Als je hier rondkijkt op Fok, dan zie je dat van alle relaties die er ontstaan, er ook heel veel op de klippen lopen.
Het is dus erg onrealistisch om te verwachten dat het gelijk goed gaat. Alleen, je hoopt er natuurlijk altijd wel op dat het wat wordt(als het goed is)."De eerste keer moet speciaal zijn." Vooral als je jong bent geloof je hier in. En dat is ook goed. Maar ik denk dat jij door je leeftijd wel het belang van de eerste keer kunt relativeren.
Ik ben ook wel zo'n romanticus die vindt dat de eerste keer speciaal moet zijn als het even kan. Maar voor 80% van de mensen was die eerste keer maar een hoop gekluns met een te dronken partner. Wat maakt het uit? Dan wordt de tweede keer wel speciaal, of de derde, of de driehonderdste. Alles idealiseren en er daarom nooit voor gaan kun je volhouden tot je twintigste, maar daarna begint het toch te knagen..
Die adviezen van 'bestel een callgirl' of 'versier een willekeurige breezahchick in een discotheek' vind ik daarom niet eens zo gek, al lijken ze op het eerste gezicht belachelijk oppervlakkig. Want als je nou een keer gezoend hebt of meer, merk je dat het allemaal wel leuk is enzo, maar dat het niet zo'n 'big deal' is als jij nu denkt, dat je niet alles perfekt hoeft te doen om toch een leuke nacht te hebben, enz. enz. En dat kan je helpen om ontspannener tegenover meisjes, zoenen en seks te staan. Want als er IETS een afknapper is, is het wel iemand die meteen in de stress schiet zodra er een meisje naar hem glimlacht.
Succes!
quote:Nou, nog geen concrete 'resultaten'. Ik ben wel wat actiever. Onlangs met een groepsreis op vakantie geweest maar daar gingen vooral oudere mensen mee.
Op zaterdag 14 september 2002 16:04 schreef the_contract_killer het volgende:
is er eigenlijk al verandering in de situatie?
Het is een hoge drempel om een callgirl te bestellen. Je geeft daarmee ook toe dat je niet op de 'normale' manier een meisje kan krijgen.
Dan zou ik het nog liever met een minder knappe vrouw aanleggen. Maar het is ook zo lullig om haar vervolgens weer te dumpen.
[Dit bericht is gewijzigd door Barend_bijna_30 op 15-09-2002 09:29]
quote:
Op zondag 15 september 2002 07:50 schreef Barend_bijna_30 het volgende:[..]
Nou, nog geen concrete 'resultaten'. Ik ben wel wat actiever. Onlangs met een groepsreis op vakantie geweest maar daar gingen vooral oudere mensen mee.
Deze week start ik met een kookcursus (ben benieuwd). En verder ga ik wat vaker op stap en ben ik aan het mailen met iemand van een contactadvertentie.
Ik ben nog steeds aan het kijken naar andere dingen die ik in groepsverband kan doen.
Je leest wel vaker topic's over dat ze niet in contact kunnen komen met mensen en geen sociaal leven hebben blabla.. maar jij maakt er te minste gewoon werk van ipv zielig zitte janken in een FoK topic.
Met deze snelheid vind een leuke meid jou ongetwijfeld tussen de andere
quote:Zo desperate zijn die mensen die ze bestellen niet altijd hoor
Op zondag 15 september 2002 07:50 schreef Barend_bijna_30 het volgende:
Het is een hoge drempel om een callgirl te bestellen. Je geeft daarmee ook toe dat je niet op de 'normale' manier een meisje kan krijgen.
Ik zou in elk geval meer gaan sporten (ga wat aan je lichaam doen, is nooit slecht), en opzoek gaan is niet altijd vinden (zoals je merkt); meestal is de/het vrouw/meisje er ineens.
Waar dan ook, opeens komt die vrouw vaak uit een onverwachtse hoek.
Wat ik hiermee bedoel is dat er misschien wel iemand over je ligt te dromen op dit moment.
quote:nu vind ik je toch wel triest. eerst laat je zien dat jij hopeloos bent en geen meid kan meekrijgen, vervolgens wil je dan maar een lelijke meid pakken, haar gebruiken om ervaring op te doen in neuken, en dan weer dumpen? bel dan idd een callgirl, zit er teminsten geen misbruik in het spel!
Op zondag 15 september 2002 07:50 schreef Barend_bijna_30 het volgende:[..]
Maar het is ook zo lullig om haar vervolgens weer te dumpen.
Ach, geen nieuws is goed nieuws zegt men wel eens
quote:Het is in- en intriest. Ook hier weer een geval van een man die geen vrouw kan vinden. Ik ken het, hoewel ik pas 22-23 ben. Troost je met het volgende:
Iemand tips?
http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=22169
In de laatste alinea staat dat een man 10% kans op succes heeft, een vrouw heeft 75 tot 100% kans op succes.
quote:Ja, het gaat wel goed met me! Ik zit lekker in mijn vel (is wel eens anders geweest). Doe de laatste tijd nieuwe dingen en ontmoet nieuwe mensen. Heb niet meer het gevoel dat ik alleen voor mezelf leef.
Op woensdag 25 september 2002 22:34 schreef nozem het volgende:
Verliefd, verloofd, getrouwd?Ach, geen nieuws is goed nieuws zegt men wel eens
Ik heb ook ontzettend veel moeite om contact te leggen met vrouwen. Ik mis gewoon het zelfvertrouwen om een gesprek aan te knopen en als iemand me aan kijkt dan kijk ik al gauw weer de andere kant op.
Ik denk zelf dat het gebrek aan zelfvertrouwen in mijn geval ligt aan het feit dat ik niet tevreden ben met hoe ik er uit zie en ervan uit gaat dat iedereen zo iets heeft van gat wat een engerd.
Ik weet natuurlijk niet hoe dat in jou geval is.
Ik heb dan ook na jaren lang wikken en wegen besloten om eerst maar eens daar wat aan te doen in de hoop dat als ik een beter zelfbeeld heb dat ik dan ook meer zelfvertrouwen heb om wel iemand aan te spreken.
Ik ben gaan fitnessen "voornamelijk cardio" en pak vaker de fiets
Overiggens ben ik volledig met je eens dat een callgirl of iets dergelijks geen optie is. Mijn vrienden hebben dat ook al menig maal aangekaart onder het mom van als je dan een vriendin vind heb je in ieder geval sex gehad maar ik heb zoiets van We'll cross that bridge when we come to it. Als ik op dat punt ben aangeland dan moet dat mijns inziens niet echt een probleem zijn ik denk trouwens dat in onze leeftijds categorie dat een vrouw zich misschien zelfs wel vereerd voeld als zij de eerste is.
We zijn in ieder geval niet de enigen met dit soort problemen. Maar een ding weet ik zeker het gaat mij lukken om dit probleem te tekkellen en als ik dit draadje zo lees ben ik er ook van overtuigd dat het jou gaat lukken.
Ikzelf ben 19 en alweer bijna 20 en heb ook nog nooit in mijn leven een vriendin gehad. En het is gewoon kut. Ik heb kansen genoeg daar niet van maar het is gewoon sow dat ik gewoon een totale loser ben wat betreft vrouwen (versieren).
4 jaar geleden dacht ik, het komt nog wel. En nu 4 jaar later nog steeds niets. Ik denk echt dat er iets fout zit in mijn hoofd. Alle vrienden en vriendinnen om mij heen hebben een relatie of hebben er 1 gehad. HEel veel mensen zeggen ach het komt nog wel enzo (nadat ze kappot geschrokken zijn van het feit dat ik nog nooit heb gezoent). Maar shit ik voel me daardoor echt geen haar beter. Soms zou ik zelfs willen stoppen met leven (geen zelfmoordneigingen hoor). Ik schaam me ook heel erg hiervoor. Maar owh ik voel me toch zo anders, zo'n loser!!!
Soms denk ik, misschien is het gewoon "not ment to be" voor mij. Niet echt een vrolijke gedachte maar jah. Het geeft me in ieder geval wel troost (raar heh, vind ik ook)
Sorry dat ik geen oplossing voor je heb, want sow dan zou ik toch een happy kerel zijn:).
Ach ja mijn motto in live "shit happens", vind ik een mooie uitleg voor mijn leven en vind eigenlijk ook wel enige troost in deze woorden..
(sommige mensen van jullie zullen denken: "shit wat een trieste kerel is die tjen", en weet je ik geef jullie nog gelijk ook want ik voel me ook triest en bent dat ook wel naar mijn mening).
Ik heb een (lange) relatie gehad, tot mijn 25ste.. Maar toen dat uitging: wel one-night stands, maar voor de rest ook helemaal niets! En heel erg cliché: maar toen ik voor mezelf zoiets had van: Boeieh allemaal. ik heb mijn leven met mijn vrienden etc.. juist toen kwam ik iemand tegen!
Iets wat ik altijd wel gehoord had/ diep van binnen wist.. Maar pas toen ik het echt helemaal zo voelde.. toen overkwam het me gewoon!!!
Cliché ten top: pas als je helemaal van jezelf houdt, kun je van een ander houden/ ben jij voor die ander ook aantrekkelijk!
Helaas kan ik je hiervoor geen 'recept' geven, het is echt een gevoel! Maar een van mijn levensmotto's is nog steeds: ik kan me alleen redden, en ik heb in principe niemand nodig om me happy te voelen. Dat is een situatie die je niet zomaar ff bereikt, ik weet er alles van!
Hoe dan ook.. mijn beste vriend zij ooit een keer tegen mij: wat er ook gebeurt, uiteindelijk moet je voor jezelf kunnen zorgen! (en hij bedoelde zowel gevoelsmatig als praktisch..)
Maar ik heb misschien makkelijk praten nu! Hoewel ik zomaar weer ook vrijgezel kan worden, je weet maar nooit! Het is voor mij iig geen ultieme vorm van geluk, het hebben van een partner..
Ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel! Ik gun je het allerbeste en leukste!!
quote:Toch denk ik: je bent nog best wel jong.. het kan zomaar ineens gebeuren! Ik ga ff een quote voor je zoeken...
Op vrijdag 27 september 2002 02:47 schreef Tjen het volgende:
Nou kerel ik weet ongeveer wat je voelt.knip [heel verhaal]
quote:tss, ik heb meerdere malen verkering gehad ondanks het feit dat ik nooit uitga, sport doe ik ook niet veel aan en dat sociale gebeuren waar met het over heeft.....das chatten bij mij. Ow ja, altijd jezelf blijven en niet met stomme smoesjes bij vrouwen/mannen aankomen als:
Op maandag 12 augustus 2002 22:22 schreef erikh het volgende:
Tja, het enige advies wat ik je kan geven, is tocg ga meer uit en dans ook gewoon eens mee.Alleen contactadvertenties kom je volgens mij ook niet ver mee.
neuken?
jeetje, wat ben je mooi!
heb je zin om te dansen?
en meer van dat soort ongein, wat je normaal ook niet zou zeggen, probeer iemand te overtuigen dat ze jou als vriendje wil hebben, zonder dat je gebruik maakt van die domme overbodige excuses waar iedereen het altijd over heeft.
quote:zeer herkenbaar
Op vrijdag 27 september 2002 02:47 schreef Tjen het volgende:
Nou kerel ik weet ongeveer wat je voelt.
en dan de rest van het verhaal..
behalve dat zinnetje: Alle vrienden en vriendinnen om mij heen hebben een relatie of hebben er 1 gehad
Die paar vrienden die ik heb, hebben gelukkig voor mij, want daar zou ik het wel moeilijk mee hebben denk ik ook nog geen relatie, al zijn die er wel meer mee bezig dan mij. Ik ben er in mijn hoofd wel mee bezig, maar niet op zoek ofzo, kan me er weinig bij voorstellen.
doe iets wat je eigenlijk niet durft:
bungji jumpen
parachute springen
bergbeklimmen
ga toneelspelen
what-ever
en je zult zien dat als je het een 2de keer moet doen je die zenuwen voor een groot gedeelte kwijt bent en je relaxeter voelt.
dat gevoel moet je ook krijgen bij het versieren van vrouwen. het moet leuk zijn, niet eng.
voor de rest wens je veel suc6.
-edit- typo
quote:O my god, we've created a MONSTER !!! whaaaa.
Op maandag 12 augustus 2002 22:14 schreef Oneliner het volgende:
Ik herken me wel een beetje in de topicopener, ben 25 en dit jaar pas voor het eerst gezoend met een meisje.Ik heb haar via chatten leren kennen. Ook probeer ik met meiden in contact te komen via uitgaan enzo. Ik ga behoorlijk veel uit, maar om hier goede contacten op te doen vind ik toch erg moeilijk.
Ik moet ook zeggen, dat ik pas sins dit jaar begonnen ben met echt op vrouwen afstappen, voorheen was ik daar veel te verlegen voor. Maar ja, ik moest een keer er wat aan gaan doen, anders gaat het met nooit lukken denk ik. Toch, ondanks dat het best moeizaam gaat, vind ik het toch best leuk om tijdens het uitgaan meiden te ontmoeten, alhoewel ik er soms net zo hard van baal dat het zo moeizaam gaat allemaal.
Maar ja, je moet ergens beginnen. En wat mij betreft is de chat de beste manier... heb er in de laatste 5 maanden ofzo 4 dates aan over gehouden. Niet allemaal even leuk, maar toch een leuk begin
You womenizor
quote:Dit vind ik nou echte een lieve reactie van een lief meisje!
Op maandag 12 augustus 2002 22:31 schreef sassa_s het volgende:
Misschien liggen je eisen iets te hoog?Maar verder net zoals de rest zegt: ga ergens heen waar mensen (vrouwen) zijn en echt uiteindelijk kom je er een tegen!!
En het is helemaal geen schande hoor dat je nog geen vriendin hebt gehad!!!!
quote:Juist hier ben ik het helemaal mee eens
Op vrijdag 27 september 2002 02:57 schreef Ole het volgende:
ff als eerste; heb nu niet alles gelezen, dus misschien is dit wel gezegd al...Ik heb een (lange) relatie gehad, tot mijn 25ste.. Maar toen dat uitging: wel one-night stands, maar voor de rest ook helemaal niets! En heel erg cliché: maar toen ik voor mezelf zoiets had van: Boeieh allemaal. ik heb mijn leven met mijn vrienden etc.. juist toen kwam ik iemand tegen!
Iets wat ik altijd wel gehoord had/ diep van binnen wist.. Maar pas toen ik het echt helemaal zo voelde.. toen overkwam het me gewoon!!!Cliché ten top: pas als je helemaal van jezelf houdt, kun je van een ander houden/ ben jij voor die ander ook aantrekkelijk!
Helaas kan ik je hiervoor geen 'recept' geven, het is echt een gevoel! Maar een van mijn levensmotto's is nog steeds: ik kan me alleen redden, en ik heb in principe niemand nodig om me happy te voelen. Dat is een situatie die je niet zomaar ff bereikt, ik weet er alles van!
Hoe dan ook.. mijn beste vriend zij ooit een keer tegen mij: wat er ook gebeurt, uiteindelijk moet je voor jezelf kunnen zorgen! (en hij bedoelde zowel gevoelsmatig als praktisch..)
Maar ik heb misschien makkelijk praten nu! Hoewel ik zomaar weer ook vrijgezel kan worden, je weet maar nooit! Het is voor mij iig geen ultieme vorm van geluk, het hebben van een partner..
Ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel! Ik gun je het allerbeste en leukste!!
Het punt is, veel mannen, zodra ze in contact komen met vrouwen, klappen meteen dicht of beginnen als een idioot zo stoer mogelijk te doen. Het is cliché en bullshit om te zeggen dat je gewoon jezelf moet zijn, je moet zijn hoe je je lekker voelt (en tja vaak is dat gewoon: zijn zoals je bent). Probeer vrouwen niet te zien als potentiële partners. Ik zeg niet dat je de kat uit de boom moet kijken, maar probeer contact met vrouwen te hebben zonder dat ze doorhebben dat je achter ze aan zit, maar een beetje interesse tonen is natuurlijk een must!
Dus probeer dat maar eerst, contact KUNNEN leggen. Kijk het is geen probleem om een vrouw aan te spreken, iedere idioot kan dat, het is de kunst om een gesprek spannend te houden, in elk geval dat je elkaar iets te vertellen hebt. En als je dames aanspreekt, doe het dan met oog op een bepaalde situatie, dus wat er op dat moment afspeelt (bijv: vies he die wijn? of wat dan ook, dus geen bullshit als: ken ik jou ergens van?).
Pick-up lines werken niet en als ze wel werken dan moet je een andere vrouw zoeken. Neem maar van mij aan dat je met praten VEEL verder komt dan met versieren.
Def
nu zie ik dat het ergen kan
Ik ken iemand waarvan ik dacht (en vele anderen met mij) dat geen vrouw daar ooit in omtrek van 5 mtr zou komen... maar die krijgt dankzij MSN z'n booty nou wel...
Moet jou dat ook wel lukken (ook al ken ik je niet)! Is alleen de vraag: wil je dat? Ik niet...
Anyway, nou zou ik dr dus uit moeten gaan, maar dat durf ik dus niet. En daarbij, als ik t wel zou doen, dan zou ik toch geen meid aan durven te spreken...dus ik zit een beetje vast nu
quote:kijk van dit soort berichten word ik zooo depressief.
Iemand tips?
quote:Kijk van dit soort ANTWOORDEN word ik zoooo depressief...
Op dinsdag 31 december 2002 14:47 schreef roze-meisje het volgende:[..]
kijk van dit soort berichten word ik zooo depressief.
ben je misschien OERlelijk ofzo dat het daar aan ligt??
Sorry, maar zeg dan niets...
Even on-topic:
Misschien iets waar Barend ook niets aan heeft, maar goed, je weet maar nooit. Ik heb wel meerdere relaties gehad (ben dus 29) maar dat bleken uiteindelijk altijd enorme klootzakken te zijn. Geen grapje, maar echt, de één nog erger dan de ander. En iedere keer als ik dan weer helemaal verliefd en gelukkig was, kwam er weer iets waardoor ik dacht ´damn, het mag weer niet zo zijn´. Veel verdriet om gehad.
Dus je kunt het ook zó zien: al dat gedoe is jou tot nu toe bespaard gebleven!
Ik heb het dus een beetje andersom... het is bij mij zo vaak tegengevallen dat ik haast niet meer aan een relatie durf te beginnen. Ik durf haast niet meer verliefd te worden omdat ik bang ben dat er toch wel weer iets gebeurt. Dus heb IK OOK het idee soms dat ik alleen achterblijf. Relaties hebben voor je dertigste geeft je dus geen garantie dat je altijd gelukkig in de liefde bent.
quote:sjonge sjonge, geef dan geen reactie...
Op dinsdag 31 december 2002 14:47 schreef roze-meisje het volgende:[..]
kijk van dit soort berichten word ik zooo depressief.
ben je misschien OERlelijk ofzo dat het daar aan ligt??
quote:Oke oke oke sorry sorry sorry!! Was misschien een beetje heel erg bot van mij.
Op dinsdag 31 december 2002 15:34 schreef CoolGuy het volgende:[..]
sjonge sjonge, geef dan geen reactie...
quote:Maar wijffie, luister eens... het gaat er eigenlijk niet zo om of er wel meisjes zijn die hem leuk vinden, want die zijn er zonder twijfel. Die zijn er voor iedereen, dus ook voor hem.
Op dinsdag 31 december 2002 15:58 schreef roze-meisje het volgende:[..]
Oke oke oke sorry sorry sorry!! Was misschien een beetje heel erg bot van mij.
Maar ik vind het wel heel erg vreemd hoor ik bedoel je zei dat je zelfs nog niet met iemand gezoend hebt.
Misschien moet je gewoon heeel veeel uitgaan, dan zit er zeker wel een meisje bij dat jou wel leuk vind!!
Maar als jij nou iemand ziet als je gaat stappen die je heel leuk lijkt... durf jij dan daar zomaar op af te stappen? Ik heb zelf al zat relaties gehad maar toch durf ik dat soort dingen ook niet echt hoor...
quote:Nee maar ik zei dat als hij veel uitgaat er vast wel een meisje bij zit dat hem leuk vind en als iemand je leuk vind zie je dat meestal wel.
Op dinsdag 31 december 2002 16:06 schreef Loesje29 het volgende:[..]
Maar wijffie, luister eens... het gaat er eigenlijk niet zo om of er wel meisjes zijn die hem leuk vinden, want die zijn er zonder twijfel. Die zijn er voor iedereen, dus ook voor hem.
Maar als jij nou iemand ziet als je gaat stappen die je heel leuk lijkt... durf jij dan daar zomaar op af te stappen? Ik heb zelf al zat relaties gehad maar toch durf ik dat soort dingen ook niet echt hoor...
quote:lol geen breezah sluts maar msn-sluts
Op dinsdag 31 december 2002 10:33 schreef 100% Tukker het volgende:
Word een MSN slet ofzo...Ik ken iemand waarvan ik dacht (en vele anderen met mij) dat geen vrouw daar ooit in omtrek van 5 mtr zou komen... maar die krijgt dankzij MSN z'n booty nou wel...
Moet jou dat ook wel lukken (ook al ken ik je niet)! Is alleen de vraag: wil je dat? Ik niet...
Vind het ook moeilijk om vrienden te maken. Meestal nam de ander het initiaitief. Ik ben vaak bang dat mensen mij niet leuk genoeg vinden en nodig pas mensen uit als ik het gevoel heb dat het echt goed klikt.
quote:Zo'n idee heb ik eerlijk gezegd ook....
Op zaterdag 4 januari 2003 12:33 schreef Staaf het volgende:
Volgens mij krijgt dit verhaal steeds meer een andere wending, ik heb namelijk meer het idee dat je veel te hoge eisen stelt aan een persoon.
Ik had het in het begin ook dat ik bij meiden dichtklapte en dat ik dan gewoon echt niks meer kon zeggen en sja dan schiet het ook niet op, maar na mate ik daarop ging oefenen leerde ik telkens meer meiden kennen.... het probleem nu is echter dat ik vaak te horen krijg dat ik heel lief ben en dat ze mij echt als een goede vriend zien waar ze goed mee kunnen praten
maja... het moet gewoon lukken, want een goede meid valt niet voor 100% op hoe je eruit ziet en aangezien je zelf aangeeft dat je niet echt lelijk bent, zie ik het probleem niet....
quote:waarom zouden mensen je niet leuk genoeg vinden?
Op vrijdag 3 januari 2003 23:00 schreef Barend_bijna_30 het volgende:
Vind het ook moeilijk om vrienden te maken. Meestal nam de ander het initiaitief. Ik ben vaak bang dat mensen mij niet leuk genoeg vinden en nodig pas mensen uit als ik het gevoel heb dat het echt goed klikt.
Ik ga op stap met alleen maar vrouwen. Meestal stuk of 3 a 4. En geloof me. Ze vinden het leuk als iemand opeens een gesprek begind. Ik zie het elke week gebeuren. Wees spontaan. Dat vinden ze het leukst Heel veel sterkte.
Er is nog hoop
quote:Tja, als ik iemand aardig of leuk vind denk ik al gauw van: "die zal wel genoeg vrienden hebben en vindt het misschien wel leuk om even met me te praten, chatten of mailen maar verder niet". Er zijn altijd wel anderen die ergens beter in zijn dan ik.
Op zaterdag 4 januari 2003 12:54 schreef Eriksie het volgende:[..]
waarom zouden mensen je niet leuk genoeg vinden?
quote:Volgens mij zijn er echt maar héél weinig mensen die NIET open staan voor nieuwe contacten!!! En dat meen ik echt! Ik ken niemand die zoiets heeft van ´zo... nou heb ik die vier vrienden die ik graag wilde, de rest mag wegblijven, hoef geen nieuwe mensen te leren kennen´. Jij wel?
Op zaterdag 4 januari 2003 18:53 schreef Barend_bijna_30 het volgende:[..]
....
Via internet is het wel gemakkelijker, dan weet je sneller of iemand open staat voor nieuwe contacten.
...
Het aller belangrijkst is toch dat je niet alle vrouwen als potentiële ´lover´ gaat zien, maar gewoon ook vriendschappen met vrouwen kunt opbouwen. Met die vrouwen kan je, als je eenmaal een vertrouwelijke band hebt, ook lekker kleppen over de liefde en ze kunnen je HEEL goede tips geven
quote:jonge, vette schijt aan. wat maakt t uit. straks beland je nog in een diepe depressie. das t leven niet waard.
Op vrijdag 3 januari 2003 23:00 schreef Barend_bijna_30 het volgende:Vind het ook moeilijk om vrienden te maken. Meestal nam de ander het initiaitief. Ik ben vaak bang dat mensen mij niet leuk genoeg vinden en nodig pas mensen uit als ik het gevoel heb dat het echt goed klikt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |