Welke Nederlander niet dan?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:36 schreef Caland het volgende:
![]()
Hoe die commentator steeds baalt als er geen balk af vliegt.
En nu dat doping verhaalquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:38 schreef TheVulture het volgende:
Die Ier is echt verrassend ineens... nog de hele week niet goed geweest
en dit jaquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:39 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
En dat is terecht, want hij had gewoon teveel mazzel. Gerechtigheid
inderdaad.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:39 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
En dat is terecht, want hij had gewoon teveel mazzel. Gerechtigheid
Doen wij toch ook.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:39 schreef Montov het volgende:
Wie is 'analist'? Ik vind hem wel erg hopen op fouten van anderen. Dat is niet echt een goede instelling. imho.
Ach een beetje chauvinisme mogen wij ook wel hebben naast die Engelsenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:39 schreef Montov het volgende:
Wie is 'analist'? Ik vind hem wel erg hopen op fouten van anderen. Dat is niet echt een goede instelling. imho.
Je hebt voor paardensport niet zulke goede analisten, volgens mij is het een ruiter of zo, dus vandaar ;Pquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:39 schreef Montov het volgende:
De finish is nog een paar meter daar voorbij.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:40 schreef Jojoortje het volgende:
Paard was allang over het hek geen rond de 78 seconden toch?
lol.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:40 schreef Zelva het volgende:
"Die gaat dik binnen de tijd, dat is zeker"
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:40 schreef Zelva het volgende:
Tijd staat heel strak.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:40 schreef Chai het volgende:
Tijd staat best strak of niet?deze leek ook best door te rijden.
Jan Roelfs is echt een dramatische commentator idd.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:40 schreef Zelva het volgende:
Oh vandaarquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:40 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
De finish is nog een paar meter daar voorbij.
dacht dat hij er ook bij zat, aan de stem te horen..quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:41 schreef megamandy het volgende:
[..]
Die zit in de studio dat is niet dit commentaar
Dressuurruiter Laurens van Lieren, ik vind hem wel leuk chauvinistisch, op dit moment van de wedstrijd kan dat prima.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:39 schreef Montov het volgende:
Ja vind het ook wel leukquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:41 schreef alors het volgende:
[..]
Dressuurruiter Laurens van Lieren, ik vind hem wel leuk chauvinistisch, op dit moment van de wedstrijd kan dat prima.
omdat FCTquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:41 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Waarom kijk ik eigenlijk paardrijden
Die krijgt dadelijk nog een hartaanval van alle spanning.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:41 schreef Samzz het volgende:
Hoe nerveus moet Schöder wel niet zijn, zeg.
Inderdaad. Zouden de Britten ook doen in deze situatie.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:41 schreef alors het volgende:
[..]
Dressuurruiter Laurens van Lieren, ik vind hem wel leuk chauvinistisch, op dit moment van de wedstrijd kan dat prima.
helemaal waarquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:42 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Zo groot zijn ze toch niet? (letterlijk gezien dan)
Dat springen is wel leuk om te kijken, dressuur vind ik 3x niks omdat ik er niks van snap. Dit is gewoon simpelquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:41 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Waarom kijk ik eigenlijk paardrijden
En toch, als je Samzz soms hoort praten snap ik er nog niets van.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:42 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Dat springen is wel leuk om te kijken, dressuur vind ik 3x niks omdat ik er niks van snap. Dit is gewoon simpel
dressuur is voor tutjes en homosquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
En toch, als je Samzz soms hoort praten snap ik er nog niets van.
Ik ook. Net hardgelopen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:43 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
ik heb weer last van klotsende oxers.
Springen is makkelijker te volgen voor iemand die niks/weinig van paardensport weetquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:42 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Dat springen is wel leuk om te kijken, dressuur vind ik 3x niks omdat ik er niks van snap. Dit is gewoon simpel
Nog redelijke makkelijk hoorquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:44 schreef Caland het volgende:
Dat paard gaat er moeilijk hoog overheen.
82 honderdste geloof ik.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:45 schreef Yonjuuni het volgende:
Hoe veel zat Schroder buiten de tijd tijdens de eerste run?
op zn schimmel amerigoquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:45 schreef Caland het volgende:
Wie mag als laatste? S. Klaas zeker weer...
Skelton ja.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:45 schreef Caland het volgende:
Wie mag als laatste? S. Klaas zeker weer...
spellcheckerquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:44 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Springen is makkelijker te volgend voor iemand die niks/weinig van paardensport weet
0.9quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:45 schreef Yonjuuni het volgende:
Hoe veel zat Schroder buiten de tijd tijdens de eerste run?
Typen en paardensport kijkenquote:
nee niet doen !!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:47 schreef marcodej het volgende:
Minimaal gedeelde vierde. Ik zie al waar dit op uitdraait...
zilverquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:47 schreef marcodej het volgende:
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:47 schreef marcodej het volgende:
Dan hoef je geen barrage te rijden :pquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:47 schreef marcodej het volgende:
Ja, weer brons waarschijnlijk.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:47 schreef marcodej het volgende:
Hij zegt toch ook gedeeld.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:48 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Dan hoef je geen barrage te rijden :p
Kunnen we hockey kijkenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:48 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Dan hoef je geen barrage te rijden :p
ja hequote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:47 schreef marcodej het volgende:
En nog eentjequote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:49 schreef Pien85 het volgende:
Die fout had ik dus écht niet verwacht
Nee, nog een jumpoff dan... Minimaal vierde.quote:
Dat vrees ik ook.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:50 schreef alors het volgende:
Ik wil geen barrage om brons, die falen we
Prima toch als we niet buiten de boot vallen?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:50 schreef kilon het volgende:
Nu hopen dat het barrage om zilver wordt. Anders val je straks weer niet buiten de boot.
Wordt gewoon een om zilverquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:50 schreef alors het volgende:
Ik wil geen barrage om brons, die falen we
Als 2e is beter denk ikquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:50 schreef Caland het volgende:
Dan is het wel gunstig voor die Nederlander dat hij eerder mocht rijden toch? Of maakt dat met paarden niks uit.
Ik bedoel dat hij net eerder mocht, vermoeidheid van het paard ofzo?quote:
Ja, tuurlijkquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:50 schreef roos85 het volgende:
Stel er komt een barrage om het zilver, krijgt de verliezer van die barrage dan brons?
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:50 schreef kilon het volgende:
Anders val je straks weer niet buiten de boot.
jaquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:50 schreef roos85 het volgende:
Stel er komt een barrage om het zilver, krijgt de verliezer van die barrage dan brons?
Omdat Gerco gewoon zo'n schattige gemotiveerde droogkloot isquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:52 schreef Karelnoord het volgende:
Waarom juich ik bij paardrijden!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |