En zo is het maar net. Narsingh viel behoorlijk tegen afgelopen zondag.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:52 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
En Dijks had Narsingh in de pocket
En wel erg vaak in vergelijking met het EK. Zeker als ze ook nog eens de Africa Championship of Nations hebben elke 2 jaar.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:38 schreef J2T het volgende:
Nou ja graftoernooi. Afrika cup blijft een leuk toernooi om naar te kijken en er lopen veel talenten rond. Maar het blijft idioot dat zo'n toernooi in het midden van een seizoen wordt gespeeld.
Dat zijn geen verdedigersquote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:50 schreef 16meter het volgende:
[..]
Verthongen is goed, ja. Maar dat zijn Ebicillio, Sulajmani en Sigthorsen ook.
Zana.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:50 schreef 16meter het volgende:
[..]
Verthongen is goed, ja. Maar dat zijn Ebicillio, Sulajmani en Sigthorsen ook.
volgens mij heefd hei dysleksiequote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:09 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]![]()
Namen goed typen blijft lastig.
Nee hoor, lesdyksiequote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
volgens mij heefd hei dysleksie
Verschillende spelers.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:07 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Oerdomme tactiek want narsingh is vele malen beter. Ook nog eens jonger en steilere leercurve.
Mooi zo.quote:Rutten mag nog altijd hopen op weerzien met Janssen
Vitesse-trainer Fred Rutten heeft nog steeds goede hoop dat Theo Janssen, momenteel nog onder contract bij landskampioen Ajax, naar Arnhem komt.
Twee weken geleden meldden de Arnhemmers zich in Amsterdam om Janssen over te nemen. 'Ik wil hem er graag bij hebben en dat heb ik ook aangegeven', laat Rutten weten. 'Theo is een echte winnaar. Ik heb hem er bij FC Twente destijds ook niet voor niets bij gehaald. En uiteindelijk werd hij daar ook kampioen.'
Vitesse is nog in onderhandeling met Ajax en legde de afgelopen week een nieuw bod neer voor de Arnhemmer, die zelf ook wel oren heeft naar een overgang. Rutten wacht op wat komen gaat. ’Onderhandelingen doen anderen. Ik wacht wel af.'
In de ogen van Rutten kan Janssen een sleutelrol spelen. 'Vitesse heeft vorig jaar in mijn ogen maximaal gepresteerd met het materiaal dat er was. En de bedoeling is toch om verder te stijgen en de club naar een hoger niveau te brengen. Theo zou daar een grote rol in kunnen spelen.'
Die komt echt niet, Janssen mag van mij blijven maar als hij zelf wil moet hij maar gaan.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:25 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hater. Al is het geld wel nodig voor Heitinga
Wellusquote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die komt echt niet, Janssen mag van mij blijven maar als hij zelf wil moet hij maar gaan.
Denk ook dat Narsingh een stukje sneller is maar Assaidi technisch een stuk beter.. Prachtig om naar te kijken, laat hem maar komen, voor de rechtsbuiten positie of als boerrigter weer is geblesseerd is op links. Met een fitte boerrigter en sigthorsson heb je dan een geweldige aanval, nu de verdediging nog.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:18 schreef Komakie het volgende:
[..]
Verschillende spelers.
Narsingh is veel meer iemand van de assist dan Assaidi. Assaidi scoort net wat meer en ze hebben allebei heel erg veel dreiging.
Ik zou geen voorkeur hebben per definitie. Hooguit afhankelijk van de positie waar hij moet komen te spelen.
ja was maar omdat vd wiel geblesseerd was afgelopen seizoen, kwam van Rhijn daar te staan en dat bleek aardig uit te pakken. Met zijn 1,80 is hij ook wat klein voor een cv. Maar van origine een cv inderdaad.quote:
Frank wil graag met een selectie van 19 spelers werken. Ik zou dan zelf op zoiets komen:quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:23 schreef snellehenk het volgende:
Hoe ziet jullie ideale opstelling op het moment eruit?
...Boerrigter - Sightorsson - Assaidi
.........De jong ........... - ........Eriksen
...............................Anita
Boilesen - Van Rhijn - Alderweireld - Van der Wiel
. ............................ Vermeer
Waar dus sowieso nog een CV moet worden aangetrokken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |