SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je niet meer aanpassen.![]()
Maar dan krijgt iedereen spontaan obesitasquote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:22 schreef 2Happy4U het volgende:
Maar Snow ga mee dan maandag/dinsdag en neem die cakejes mee
Dan voelt p-z zich niet meer alleenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:22 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Maar dan krijgt iedereen spontaan obesitas
Ninja edit gespotquote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:23 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dan voelt p-z zich niet meer alleen
Ben ik ook welkom dan?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:23 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dan voelt p-z zich niet meer alleen
Beetje, als je je op de achtergrond begeeft.quote:
omgquote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:25 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Beetje, als je je op de achtergrond begeeft.
En de bier betaalt.
Mad jelly dat jij geen cakejes hebt.quote:
Dat je geen heerlijke cakejes van Snow hebt gekregen. Heb er net 1 via de post binnen gekregen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wat nou jaloers?
Mn mams is veilig aangekomen jeej.
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:32 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Mad jelly dat jij geen cakejes hebt.
Zo Black & White 2 spelen![]()
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wat nou jaloers?
Mn mams is veilig aangekomen jeej.
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:35 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dat je geen heerlijke cakejes van Snow hebt gekregen. Heb er net 1 via de post binnen gekregen.
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:39 schreef JanPiraat het volgende:
Omg dit topic is succesvolop naar het slotje
Scheids godverdomme ?quote:
Blauw voor je opmerking.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:48 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Scheids godverdomme ?wat is dit ?! Ik stap naar de tuchtcommissie.. hier is het laatste woord nog niet over gesproken
Heb je Jan gefriendzoned?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Dit is de liefste friendzone aflevering denk ik.
D=quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Non, ik eet gewoon van twee walletjes.
Ik heb wallen onder mijn ogen, wil je daar ook van eten?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Non, ik eet gewoon van twee walletjes.
Ik heb wel zin in een walletje met mayonaisequote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:00 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Ik heb wallen onder mijn ogen, wil je daar ook van eten?.
Oefff, tuurlijk.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:00 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Ik heb wallen onder mijn ogen, wil je daar ook van eten?.
En koosjer.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oefff, tuurlijk.Ben je halal?
Is ook lekker.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:35 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Wat nou als je broccoli wil grillen?
doe normaalquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:42 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Behandel me als een voetveeg ;__;
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:45 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/binnenla(...)ich-in-met-poep.html ?
Ja hou je mondquote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:56 schreef 2Happy4U het volgende:
komt m'n zusje ineens 'hou je mond'brutale vlegel
geen idee, ze ligt op de bankleuning (quote:
Yep, bankhangers bennen het.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:01 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
De reden dat we homo zijn geworden.
Baas is hetquote:
Wel een beetje oppervlakkig hoor die liefde.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:09 schreef Snowbells het volgende:
Love me like money, love me like cars, love me babe love me babe wherever you are
Delen danquote:
Mmmmquote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:17 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Delen danMoet om 7 uur werken en het eten is nog niet klaar
Zo.. goddelijk..quote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:21 schreef 2Happy4U het volgende:
Ze zit mij allemaal foto's te sturen van cakejes![]()
Waarom doe je mij dit aanquote:
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:23 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Waarom doe je mij dit aanDacht dat je toch nog enigszins om mij gaf
Ik geniet bij elke hap die ik neem.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:23 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Waarom doe je mij dit aanDacht dat je toch nog enigszins om mij gaf
ik haat jequote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:27 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik geniet bij elke hap die ik neem.
Toen je nog zelf de aardappels uit Zuid-Amerika moest halen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:05 schreef JanPiraat het volgende:
Vroegah toen je nog gewoon rooie en blauwe chips had
Huh heb jij een zusje?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:05 schreef Haarklip het volgende:
Vakantie gaat misschien niet door door m'n zusje
Wij moesten ze uit Friesland halen met de handkar.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:06 schreef Beach het volgende:
[..]
Toen je nog zelf de aardappels uit Zuid-Amerika moest halen.
Ja.quote:
Nee die wil je niet.quote:
Watquote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:08 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Ja.
En ze heeft gezegd dat ze liever kleding wil dan op vakantie tegen de vriend van m'n moeder die alles heeft betaaldDaarna is hij boos geworden natuurlijk en toen pakte m'n zusje een keukenmes. Dat kind is echt totaal gestoord en moet gewoon naar een gesticht.
[..]
Nee die wil je niet.
Wat een ^#@7^&@!(*#&!@@&1quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:08 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Ja.
En ze heeft gezegd dat ze liever kleding wil dan op vakantie tegen de vriend van m'n moeder die alles heeft betaaldDaarna is hij boos geworden natuurlijk en toen pakte m'n zusje een keukenmes. Dat kind is echt totaal gestoord en moet gewoon naar een gesticht.
[..]
Nee die wil je niet.
Dieptriest.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:08 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Nee die wil je niet.
cuz hes rapin everyone out herequote:
hey bietsj, sta ik niet meer op je haatlijstquote:
Nooit gestaan manquote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:13 schreef leeell het volgende:
[..]
hey bietsj, sta ik niet meer op je haatlijst
ow gelukkig, heb niet geslapen vannachtquote:
Geef mij maar de schuld.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:13 schreef leeell het volgende:
[..]
ow gelukkig, heb niet geslapen vannacht
ja jij helemaal boos allesquote:
Was uiteraard niet serieus.quote:
zwaktebodquote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:18 schreef Beach het volgende:
[..]
Was uiteraard niet serieus.
Als ik echt boos ben reageer ik gewoon niet.
gr speelse gr gr veel plezier xxquote:
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:45 schreef JanPiraat het volgende:
Slapen auf wiedersehen m˝řğęń köm ďk žůřűçk
quote:
doeiquote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:45 schreef JanPiraat het volgende:
Slapen auf wiedersehen m˝řğęń köm ďk žůřűçk
Kijken of ik binnenkort durf.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:53 schreef 2Happy4U het volgende:
Bietsj, wanneer gaan we keertje naar strand dan? Saampjes, lekker ijsje halen.
Komt toch wel goed beeb, en hoeft anders ook toch niet zo heel langggggquote:
Gewoon 3 kwartier reistijd of langer.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:58 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Komt toch wel goed beeb, en hoeft anders ook toch niet zo heel langgggg
Anders samen op de motorquote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:59 schreef Beach het volgende:
[..]
Gewoon 3 kwartier reistijd of langer.
Jammer, anders gaan we ritje maken in m'n pa's sportauto.quote:
Minstens een Porsche911 anders pas ik.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:02 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Jammer, anders gaan we ritje maken in m'n pa's sportauto.
Het is een Porsche912, dus dat is beter.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:02 schreef Beach het volgende:
[..]
Minstens een Porsche911 anders pas ik.
Jawel, mijn vader is eigenaar van Porsche dus hij heeft 'm wel alleen mag ik het tegen niemand doorzeggen.quote:
watquote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:09 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Ohja, ik zal jullie nog even vertellen over mijn nieuwe stalker. Een man 31 jaar die gekke foto's stuurt van zichzelf aan het tandenpoetsen..
Hij is wel hygiënisch, ik zou het doen.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:09 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Ohja, ik zal jullie nog even vertellen over mijn nieuwe stalker. Een man 31 jaar die gekke foto's stuurt van zichzelf aan het tandenpoetsen..
wat doet ze eigenlijk dat je zo dwars zitquote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
nou je mag die kankerhoer met borderline hebben
gewoon pakken en ergens in de goot laten liggenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
nou je mag die kankerhoer met borderline hebben
ik heb het al hier verteldquote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:16 schreef leeell het volgende:
[..]
wat doet ze eigenlijk dat je zo dwars zit
meld jij jezelf aan?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:20 schreef Beach het volgende:
Je zusje heeft denk ik een harde beurt nodig.
heeft vast wel iets kinkysquote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:23 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik wil niet na al KB haar verhalen.
En bedankt.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Alsof jullie goed genoeg zijn voor haar. Hallooooo.
quote:
mensen leer begrijpend lezenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Alsof jullie goed genoeg zijn voor haar. Hallooooo.
Ooh het kwam over alsof jij dat vondquote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wat, zo denkt dat egoistische stuk vreten erover hoor, no hate from me brah
ik snap tquote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wat, zo denkt dat egoistische stuk vreten erover hoor, no hate from me brah
quote:
dit dusquote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:27 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
mensen leer begrijpend lezen
dat zegt kb niet
maar dat zou kz zeggen
leer prikkenquote:
kom je me helpen?quote:
ik wil wel langskomen, dichtbij genoegquote:
ga weg gingerquote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:33 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ik wil wel langskomen, dichtbij genoeg
quote:
ik ben niet meer van je weg te slaanquote:
ik wil een pup en dan daarmee loop ik weg en ben ik de vernieuwde versie van remi alleen op de wereldquote:
niks weer geen seks vandaag jammer mss morgenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik wil een pup en dan daarmee loop ik weg en ben ik de vernieuwde versie van remi alleen op de wereld
Met jou?
sry, heteroboyquote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:35 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ik ben niet meer van je weg te slaan
toen ik zag hoe lekker je was irl
dat zei Bietsj ookquote:
gewoon willekeurige klant pakken jatogquote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:37 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
niks weer geen seks vandaag jammer mss morgen
bah nee ik wil geen mensen aanraken met een (lager dan) modaal inkomenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
gewoon willekeurige klant pakken jatog
Ohja sry mop dan houdt het opquote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:39 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
bah nee ik wil geen mensen aanraken met een (lager dan) modaal inkomen
kus op je maagzweerquote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ohja sry mop dan houdt het op
'Marvin Gaye'quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:53 schreef leeell het volgende:
ččn van de beste live performances ooit
hvj hoor xxquote:
geen waardering voor mijn pogingen om jullie muzikaal wat bij te brengenquote:
natuurlijkquote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:58 schreef leeell het volgende:
[..]
geen waardering voor mijn pogingen om jullie muzikaal wat bij te brengen
heb je geklikt op ččn ?quote:
waarom niet D:quote:
Muggen zijn ook kutbeesten, verdienen het niet om te leven.quote:
Mag ik mee doen?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Morgen iemand anders maar vermoorden (6)
:$ :$ :$:$ liev van jeeee (K) (L)quote:
Je bips te koop?quote:
quote:
hoeveel vraag je er nu voor?quote:
1500 euro.quote:
ik zag op pagina 2 dat je 'm naar 1000 had gebrachtquote:
dat was zonder de andere onderdelenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:36 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ik zag op pagina 2 dat je 'm naar 1000 had gebracht
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 08:11 schreef JanPiraat het volgende:
Geen zinnn grmblgrrr grumpynogooby
bohhquote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Gatver iedereen naait me keihard gewoon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |