Ohquote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:22 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Je slaapt nog beter wanneer je naast dientje12 ligt.
Okequote:
jij bent mn deken danquote:
Word ik geplet? "@quote:
Dan is het goedquote:
Goed toch?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:41 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
jij bent nog lichter dan 2 zakken rijst
Dan ben ik grootquote:
ga eten gekquote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:42 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
wejo, jij bent zwaarder dan mij, zelfs mijn zusje is zwaarder dan mij, trlolololol
Nee, spieren kwekenquote:
JAAAAquote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:50 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Je mag wel bij mij op me schouders hoor
jaquote:
Proteinequote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:57 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Dus gaan eten.
Je kan pompen wat je wil maar als je niet eet groei je niet.
hihiquote:
Gaat ook goedquote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:01 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Je vroeg in het vorige topic nog hoe het ging, het gaat goed en met jou?
hihiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:03 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
hihiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
waarom kijk je niet zo blij
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
Dat is mijn serieuze look, ik balanceerquote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:03 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]![]()
waarom kijk je niet zo blij
Ah okequote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:04 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Dat is mijn serieuze look, ik balanceer
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:03 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
hihiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat is kut iddquote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:05 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
De belasting, die boelers hadden m'n zorgtoeslag niet gestort.
oh dat wil ik nietquote:
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:07 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Overigens lijkt het net of je aan het fappen bent.
Nee, vallen doet pijnquote:
Geile stem?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:07 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Net gebeld, volgens mij was het wel een lekker smatje die ik aan de lijn had.
het is een valquote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:10 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ja.
Maar als het goed is krijg ik binnen 10 dagen m'n geldjes.
Welke liefde?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:10 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Maar pijn moet je overtreffen met liefde
Ohquote:
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:13 schreef FL_Freak het volgende:
[ afbeelding ]
LB's ware emotie tijdens het rijden van dientje12.
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:13 schreef FL_Freak het volgende:
[ afbeelding ]
LB's ware emotie tijdens het rijden van dientje12.
13.0s op hurdless netquote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:17 schreef LittleBrownie het volgende:
Die Google Doodle is verslavend
Ik heb zo'n basketbal spel nuquote:
Mooiquote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:10 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ja.
Maar als het goed is krijg ik binnen 10 dagen m'n geldjes.
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:21 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Heb je je geslachtsziekte al doorgegeven aan je hossel?
die anderen doen het nu niet bij mijquote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:20 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik heb zo'n basketbal spel nu
Ohquote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:22 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
die anderen doen het nu niet bij mij
knappe gozers?quote:
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:35 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ze zijn allemaal niet mij, dus nee.
wat voor tc is ditquote:
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:47 schreef FL_Freak het volgende:
Anita's in de dierentuin
Pareltje dit![]()
Die topicquote:
ja dus?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:51 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ja, maar het ging ook over het backfiren.
wat is backfiren?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:51 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ja, maar het ging ook over het backfiren.
Nee maar ach je moet die reactie ook niet serieus nemen die mensen doen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:52 schreef Herkenbaarheid het volgende:
[..]
ja dus?jij een lekker dagje achter je pc gezeten en wij in de dierentuin..big deal
care bearquote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:53 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Nee maar ach je moet die reactie ook niet serieus nemen die mensen doen.
Je meost eens weten hoe mijn eerste topics gingen toen ik voor het eerst ging posten![]()
Helloquote:
TS opent een topic en wordt door iedereen zwart gemaakt in de reacties, en er wordt juist niet normaal geholpen of gepost. Alle haat op TSquote:
Is dat backfire?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:01 schreef Bendoe het volgende:
[..]
TS opent een topic en wordt door iedereen zwart gemaakt in de reacties, en er wordt juist niet normaal geholpen of gepost. Alle haat op TS
Goed goed..quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:00 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Prima, met u?
Zin het nieuwe seizoen man
Dankjewel voor uw uitlegquote:
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:04 schreef FL_Freak het volgende:
Hoe bendoe het zei is het wel correct ja.
we waren er toch over eens dat het afgelopen is en jij hebt toch een hosselquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:08 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
wel de liefde tussen ons is niet meer zoals het ooit is geweest
best wel jaquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:09 schreef FL_Freak het volgende:
pz is het al aan tussen jouw en je hossel?
tfoe dind y3mekquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:09 schreef Herkenbaarheid het volgende:
[..]
we waren er toch over eens dat het afgelopen is en jij hebt toch een hossel
Jij hebt ook een hosselquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:09 schreef Herkenbaarheid het volgende:
[..]
we waren er toch over eens dat het afgelopen is en jij hebt toch een hossel
Hoe was jullie koffie?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:12 schreef Herkenbaarheid het volgende:
[..]
Ik ben geen hossel van HH ik ben haar panda beer
waarom maken jullie niet samen een account aan?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:12 schreef Herkenbaarheid het volgende:
[..]
geprobeerd maar kans op banquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:13 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
waarom maken jullie niet samen een account aan?
Starbucks he?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:13 schreef Herkenbaarheid het volgende:
[..]
Tuurlijk... koffie na de seks is altijd lekker
in dat geval: stop volgenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:13 schreef Herkenbaarheid het volgende:
[..]
geprobeerd maar kans op banhelaasch
Jij bent partyboy en zit nu op haar account?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:12 schreef Herkenbaarheid het volgende:
[..]
Ja heb je daar problemen mee..4 the record ze zit naast me hoorquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:15 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jij bent partyboy en zit nu op haar account?
GELIJK UIDTAGEN OMG!!11!!1enzquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:16 schreef Herkenbaarheid het volgende:
[..]
Ja heb je daar problemen mee..4 the record ze zit naast me hoor![]()
hh als je dit ziet ik hvj
Ja ik heb daar problemen meequote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:16 schreef Herkenbaarheid het volgende:
[..]
Ja heb je daar problemen mee..4 the record ze zit naast me hoor![]()
hh als je dit ziet ik hvj
word pimp?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:16 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Tot ik een baan heb, heb ik vakantie.
verveel je je dan?quote:
wordquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:18 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
word pimp?
[..]
verveel je je dan?
altijd dan?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:19 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Als ik op FOK! zit verveel ik me
Ik kan er wel wat aan doen maar dat wil ik niet plus ik ga niet reizen voor zoiets.. Dus ik kan er niks aan doen behalve zeggen dat ik het stom vindquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:18 schreef Herkenbaarheid het volgende:
[..]
Oke doe dr wat aan dan zou ik zeggen![]()
[ afbeelding ]
Ikquote:
Helemaal nietquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:24 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Met mij ook niet, alleen wanneer ik geld heb willen ze met me omgaan
zelfde bij mij altijd alleen als ik zakgeld heb gekregen komen mensen hangenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:24 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Met mij ook niet, alleen wanneer ik geld heb willen ze met me omgaan
gek hequote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:25 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
zelfde bij mij altijd alleen als ik zakgeld heb gekregen komen mensen hangen
Doe een middagdutje :pquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:27 schreef Herkenbaarheid het volgende:
ik ben best wel moe eigenlijk ......
Partyboy gaat op vakantie binnekort en ik ga hem wel missen....
Nou, ik niet.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:27 schreef Herkenbaarheid het volgende:
ik ben best wel moe eigenlijk ......
Partyboy gaat op vakantie binnekort en ik ga hem wel missen....
Ik ook, maar blijft mooi.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:31 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Daar ben ik ook nog maar tien keer geweest
hoelang ken je hem al.. wat vind je van hem.. eerlijkquote:
doe doe doe in spoilerquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik wilde een plaatje posten.. maar dan krijg ik wss weer een ban voor gore
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:32 schreef Geo4kant het volgende:
Hey whore.. wanna be my fuckface!?
ook een liedje.
Ga weg naaibalquote:
O heftige shit lama danquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:33 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ga weg naaibalmaar was een keer een documentaire van oid, meisje dat op hele jonge leeftijd accuzuur over haar gezicht heen kreeg.. had al 27 of 34 operaties achter de rug en ze zag er nog niet uit.
jaar ofzo en vind hem een kktrollquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:32 schreef Herkenbaarheid het volgende:
[..]
hoelang ken je hem al.. wat vind je van hem.. eerlijk
Ze zijn getrouwd en 2 kinderen grquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:37 schreef Ga.aguyim het volgende:
ey hoe is het afgelopen met dat meisje
want?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:35 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
jaar ofzo en vind hem een kktroll
Okquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:40 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
uitleg is niet nodig lijkt me
wat? uitleg?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:43 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
en hiermee is hij bij jouw binnengekomen?
Lekker ding is het hequote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:42 schreef FL_Freak het volgende:
Die wil je niet tegenkomen 's nachts!
Jij bent liefquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:45 schreef Herkenbaarheid het volgende:
dan ooki even bashen op mijn foto dan is het plaatje compleet
[ afbeelding ]
nee was gewoon een vraagquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:46 schreef Herkenbaarheid het volgende:
[..]
je wil zeggen dat die lelijk is?
very nice i likequote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:45 schreef Herkenbaarheid het volgende:
[ afbeelding ]
nee even serieus.. ben je jaloers ofzo?quote:
dit doe je om mij te irriteren hequote:
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:48 schreef Herkenbaarheid het volgende:
[..]
nee even serieus.. ben je jaloers ofzo?Jij vraagt hoe die eruit ziet en zijn lekkerheid werd je waarschijnlijk ff te veel.. come on
Ja heel mooiquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:49 schreef FL_Freak het volgende:
PB zijn haar zit wel goed![]()
![]()
![]()
Nu heeft ie krulletjes?
quote:
okéquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:51 schreef Ga.aguyim het volgende:
hier mijn excuses; sorry partyboy sorry hh
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:45 schreef Herkenbaarheid het volgende:
[ afbeelding ]
Zeker het noobje van de schoolquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:58 schreef Geo4kant het volgende:
HH doet mij denken aan een meisje die bij mij op school zat ..
Moeten we nog ff bekijken!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:58 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Hoelaat komen jullie op de meet?
Ik ben er al tegen 13:00 denk ikquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:58 schreef Herkenbaarheid het volgende:
[..]
Moeten we nog ff bekijken!
Nee, ze was best populairquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:58 schreef Herkenbaarheid het volgende:
[..]
Zeker het noobje van de school
Oke nou geloof me, dat ben ik nietquote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:00 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee, ze was best populairleuke meid ook.
ga je helpen tentjes opzetten?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:59 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik ben er al tegen 13:00 denk ik
Als ze willen wel ja. Ik ben al tegne half 7 weg dus zo lang mogelijk maken hequote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:00 schreef Herkenbaarheid het volgende:
[..]
ga je helpen tentjes opzetten?
oke danquote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:01 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Als ze willen wel ja. Ik ben al tegne half 7 weg dus zo lang mogelijk maken he
neem ragboer mee danquote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:03 schreef Plastic_zak het volgende:
Ik kom wss laat in de middag pastenzij dientje komt en mij weer wilt ophalen
Jij bent zo'n verlegen meisje die wel eens struikelt en dan de hele aula naar je kijkt?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:00 schreef Herkenbaarheid het volgende:
[..]
Oke nou geloof me, dat ben ik nietx 100000000000000000000000
neequote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jij bent zo'n verlegen meisje die wel eens struikelt en dan de hele aula naar je kijkt?
Liever nietquote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:05 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Nemen jullie fanta en sanddr mee.
Laterzzzquote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:12 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik ga eten en daarna aan het werk tot 23:00. Tot vanavond schatjes
we zien wel gquote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:03 schreef Plastic_zak het volgende:
Ik kom wss laat in de middag pastenzij dientje komt en mij weer wilt ophalen
Ik ga geen foute neger grap makenquote:
Het is niet eens warm buitenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:34 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik ga geen foute neger grap maken
Maar met dit weer op een kamertje zitten.. dan ga je best zweten, dus stinken.
okequote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:41 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
jawel, alleen je weet het nog niet
Ik ging zwetenquote:
Jaquote:
Zal ik je dan ff komen besnuiven, hihahoquote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:48 schreef LittleBrownie het volgende:
Maar nu ben ik schoon en ruik ik lekker
Is goed hoorquote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:48 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Zal ik je dan ff komen besnuiven, hihaho
wel diep inhalerend snuiven, anders ruik je niet goedquote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:48 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Zal ik je dan ff komen besnuiven, hihaho
Succesquote:
Wat moet je doen dan?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:40 schreef Plastic_zak het volgende:
bijna 7 uur en ik heb nog zoveel te doen
Vergeet niet te fokkenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:42 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
omkleden, fokken, haar doen, fokken en sleutels zoeken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |