Ohquote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:22 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Je slaapt nog beter wanneer je naast dientje12 ligt.
Okequote:
jij bent mn deken danquote:
Word ik geplet? "@quote:
Dan is het goedquote:
Goed toch?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:41 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
jij bent nog lichter dan 2 zakken rijst
Dan ben ik grootquote:
ga eten gekquote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:42 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
wejo, jij bent zwaarder dan mij, zelfs mijn zusje is zwaarder dan mij, trlolololol
Nee, spieren kwekenquote:
JAAAAquote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:50 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Je mag wel bij mij op me schouders hoor
jaquote:
Proteinequote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:57 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Dus gaan eten.
Je kan pompen wat je wil maar als je niet eet groei je niet.
hihiquote:
Gaat ook goedquote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:01 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Je vroeg in het vorige topic nog hoe het ging, het gaat goed en met jou?
hihiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:03 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
hihiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
waarom kijk je niet zo blij
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
Dat is mijn serieuze look, ik balanceerquote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:03 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]![]()
waarom kijk je niet zo blij
Ah okequote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:04 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Dat is mijn serieuze look, ik balanceer
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:03 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
hihiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat is kut iddquote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:05 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
De belasting, die boelers hadden m'n zorgtoeslag niet gestort.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |