Na 11 jaar alsnog?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:02 schreef Metalfrost het volgende:
Ik zou op zoek gaan naar een geschikte (relatie)therapie die een en ander voor jullie op kan lossen. Dit lijkt me geen pretje, zo moeten leven met iemand die enkel het moet hebben van genotsmiddelen.
Dat. Alleen los kunnen met de nodige drank en dope duidt mi op een dieper probleem dat zo alleen maar blijft voortduren.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:02 schreef Metalfrost het volgende:
Ik zou op zoek gaan naar een geschikte (relatie)therapie die een en ander voor jullie op kan lossen. Dit lijkt me geen pretje, zo moeten leven met iemand die enkel het moet hebben van genotsmiddelen.
Ja, waarom niet. Wanneer je er als getrouwd stel nog niet uit bent, en vooral na 11 jaar, zegt dat m.i. genoeg om een hulpinstantie uit te zoeken die wél een en ander kan oplossen.quote:
Mja, zo door blijven tobben lijkt me ook geen optie. Kun je er imo beter een keer constructief mee aan de slag gaan.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:15 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
na 11 jaar is idd wat aan de late kant...
Ja dat vind ik ook.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mja, zo door blijven tobben lijkt me ook geen optie. Kun je er imo beter een keer constructief mee aan de slag gaan.
Dan is het goed!quote:
Denk dat het iets psychisch is.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:19 schreef Vaseline_ het volgende:
En daar kom je pas na 11 jaar meeGa eens naar zo'n tantraworkshop met z'n 2.
Het doet me deugd met een grotequote:
quote:
Nee het was niet altijd zo, maar we hebben een kind, dan verandert er veel. Mijn vrouw kan niet ontspannen. We doen trouwens bijna nooit drugs, 1x per jaar of zo. maar anders heeft ze wel drank nodig om te ontspannen. Dat schijnen trouwens meer dan 50% van de vrouwen te hebben.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:19 schreef Vaseline_ het volgende:
En daar kom je pas na 11 jaar meeGa eens naar zo'n tantraworkshop met z'n 2.
Dat niet kunnen ontspannen na het krijgen van een kind?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:23 schreef DaFunck het volgende:
[..]
[..]
Nee het was niet altijd zo, maar we hebben een kind, dan verandert er veel. Mijn vrouw kan niet ontspannen. We doen trouwens bijna nooit drugs, 1x per jaar of zo. maar anders heeft ze wel drank nodig om te ontspannen. Dat schijnen trouwens meer dan 50% van de vrouwen te hebben.
geestelijk ontspannen dusquote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat niet kunnen ontspannen na het krijgen van een kind?
Misschien is een seksuologe een optie voor haar? Om meer controle te krijgen over haar spieren daar enzo.
Dat zegt ze om jou op je gemak te stellen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:23 schreef DaFunck het volgende:
Dat schijnen trouwens meer dan 50% van de vrouwen te hebben.
Denk eerder om hem niet op verkeerde ideeën te brengen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat zegt ze om jou op je gemak te stellen.
Nee, gelezen op nu.nl Wetenschap.....quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat zegt ze om jou op je gemak te stellen.
Wil ze er echt iets aan doe, moet ze toch eens met een professional gaan praten. Zoals inderdaad een seksuoloog.
TS, laat je vrouw eens drie keer de naam van de door mij geciteerde user fluisteren.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:27 schreef Ffleamig het volgende:
Ik denk dat je gewoon niet zo heel goed in bed bent dat ze allerlei foefjes nodig heeft om er een beetje van te kunnen genieten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |