Okai, fietsbroek zal dan toch moetenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 11:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik moet er niet aan denken om op een racezadel te zitten zonder fietsbroek hoorEn handschoentjes hebben voor mij het comfort ook heel erg verbeterd, al is dat best te doen zonder.
Ja, dat merk ik wel ja. En dan ben ik best wat bezig met m'n houding en heb daar ook al wat dingen op aangepast. Toch, als ik een tijd niet gefietst heb doet bijna alles wel pijn of irriteert. Iig zoals ik al eerder heb gezegd kan ik me niet voorstellen dat je vrijwillig zonder fietsbroek op zo'n ding gaat zitten.
En @ stuur, je bent zeker van plan om een uur lang in de beugel rond te gaan fietsen?![]()
Tnx dat advies had ik even nodig. Dan ga ik eens rustig kijken naar wat uitverkoop artikelen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:33 schreef eentwee het volgende:
Nee te duur. In de uitverkoop koop je die voor de helft. Kwalitatief is Gore wel goed dus als je geld teveel hebt houd ik je niet tegen
Ik heb handschoentjes van Rose voor de helft. Bevallen prima.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:31 schreef Stansfield het volgende:
Ik zit een beetje rond te kijken naar fietshandschoenen. En ik kwam deze tegen:
http://www.bever.nl/index(...)8/group/3680/level/2
Is dat een beetje een ok prijs voor wat ze bieden?
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:39 schreef eentwee het volgende:
Gewoon achterzak. Daar moet een telefoon tegen kunnen. Kan zelfs een iphone wel lijkt me
Ik heb goedkoopste patroonding van Tacx. Werkt ideaal.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:25 schreef Idioteque het volgende:
Bedankt, ik zal ook maar even van die ziplock zakjes halen dan
En als pomp voor mee op de fiets, gewoon een handpomp of zo'n apparaat met patronen? En welke hebben jullie dan?
Zijn de patronen universeel, of moet je voor de Tacx bijvoorbeeld echt Tacx patronen hebben? Bij FuturumShop worden deze bijvoorbeeld per 40 verkocht, wat een beetje te veel is voor mijquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik heb goedkoopste patroonding van Tacx. Werkt ideaal.
Ok, bedankt voor je advies. Ik heb ook een cannondale op het oog is dit een beetje een goede fiets. http://fietsen-brommers.m(...)dale-caad3-58cm.htmlquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:43 schreef eentwee het volgende:
Waarschijnlijk is-ie veel ouder, de meeste fietsenmakers zijn oneerlijk of dom. Denk dat het vrij duur is voor een fiets met Tiagra.
Goed frame, wel een erg verouderde groepquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:08 schreef steven23 het volgende:
[..]
Ok, bedankt voor je advies. Ik heb ook een cannondale op het oog is dit een beetje een goede fiets. http://fietsen-brommers.m(...)dale-caad3-58cm.html
Had ik dat ding niet bijna gesloopt toen ik ernaar keek?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik heb goedkoopste patroonding van Tacx. Werkt ideaal.
Klopt, maar had jij niet 2 lekke banden toen ik daarnaar keek?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:41 schreef eentwee het volgende:
[..]
Had ik dat ding niet bijna gesloopt toen ik ernaar keek?
Ook een verouderd frame die Cannondale. Ik heb een CAAD4 uit 2000 met de 9sp groep, wat deze is ook is denk ik. Deze is dus nog ouder. Ziet er netjes uit maar 450¤ is wel te veel hoor. Zal maar niet zeggen wat ik voor die van mij betaald heb.
Als je in die periode tractorbanden om je velg had was je naast mij nog lek gereden. Ongelofelijk was dat zegquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:58 schreef eentwee het volgende:
Helpt ook als je velglint niet verschoven is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |