SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)Toefjes' toernooi:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
FmR_NL (GuRBuH)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)Prijzengeld:quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:51 schreef Toefjes het volgende:
Kwartfinales:
Wieisboos - Toefjes 2-5, 2-1
Reemi - Poker4lifee
Gurbuh - Gekkegerrit
GJE - Omnirocket
Wedstrijden uit en thuis, volgens Europese regels.
Probeer de wedstrijden voor donderdagavond af te werken om het tempo in het toernooi te houden, mocht dit echt niet lukken, laat het dan even weten. Verliezers in deze ronde ontvangen 3K.
Eerste ronde uitschakeling: 1K
Kwartfinale uitschakeling: 3K
Halve finale uitschakeling: 7.5K
Finalist: 11K
Winnaar: 21K
[/quote]
[ Bericht 0% gewijzigd door Geluidssysteem op 08-08-2012 18:56:18 ]Op dinsdag 4 september 2012 21:44 schreef Lindgren. het volgende:
marcie. :')
Ik ken kokosnoten die met lettervermicelli slimmere zinnen produceren.
Ik word geignoredquote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:52 schreef RogerSanchez het volgende:
Dudeweiser: Ibra
Vandermar: Alves
Geluidssysteem: Fabregas
LitmanenAFCA: IF Soldado
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:52 schreef RogerSanchez het volgende:
Vandermar: Alves
LitmanenAFCA: IF Soldado
Sorry Danny, vandermar was eerder met Alves, maar aan zijn laatste post te zien:quote:
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:02 schreef RogerSanchez het volgende:
[..]
Sorry Danny, vandermar was eerder met Alves, maar aan zijn laatste post te zien:
Vandermar: Piqué
Danny Deko: Alves
Nog over Torres en Sanchez.
Hij zit denk ik langer op FOK! dan jijquote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:51 schreef Kamikazie het volgende:
Waarom mis ik altijd de give aways
Leuk dat je het doet overigens en welkom, je bent een nieuwe user?
Ik lees hier wel eens mee, verder niet actief!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:51 schreef Kamikazie het volgende:
Waarom mis ik altijd de give aways
Leuk dat je het doet overigens en welkom, je bent een nieuwe user?
Heb hem nog nooit eerder in het topic gezienquote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:53 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Hij zit denk ik langer op FOK! dan jij
Geef maar aan iemand die er echt wat een heeftquote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:55 schreef RogerSanchez het volgende:
[..]
Ik lees hier wel eens mee, verder niet actief!
Ik heb nog Sanchez voor je als je wilt, de rest is helaas weg.
Als iemand er een waardeloos kaartje opzet kun jij daar 12000c + waardeloos kaartje op bieden evt.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:00 schreef RogerSanchez het volgende:
Ik moet er vandoor,
Ik zal vanavond of morgen weer in dit topic kijken. Voor degenen die nog de trade-offers doen, ik accepteer ze zodra ik ze zie.
Ik heb nog Sanchez in de aanbieding en 12.000 coins, maar weet niet of je daar ook een offer op kan doen?
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:32 schreef Kamikazie het volgende:
Wat een gedoe zeg met die universiteit
Waarom brief? Heb nog nooit een brief gezien geloof ikquote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:33 schreef poker4lifee het volgende:
[..]waar loop jij vast? Ik moet wachten op die machtiging/brief over het schoolgeld. Vandaag gebeld en schijnt dat er problemen zijn en ze volgende week eindelijk verstuurd worden.
Ik kan mijn boekenlijst niet vindenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:33 schreef poker4lifee het volgende:
[..]waar loop jij vast? Ik moet wachten op die machtiging/brief over het schoolgeld. Vandaag gebeld en schijnt dat er problemen zijn en ze volgende week eindelijk verstuurd worden.
lol_pretstudiequote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:37 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik kan mijn boekenlijst niet vinden
ahquote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:37 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik kan mijn boekenlijst niet vinden
ja moest eerst alles via studielink doen, die to do list invullen en die eindigde met betaalgegevens- 5x invullen zonder dat het werkte.. na paar dagen maar bellen> werkt niet en je krijgt dus een brief.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:37 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Waarom brief? Heb nog nooit een brief gezien geloof ik
Zijn maar weinig studies die geen pretstudies zijn imoquote:
Moet je via studystore?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:40 schreef Kamikazie het volgende:
Ik voel me echt een mongool, zo moeilijk kan dat toch niet zijn
Voor 80% van de Nederlanders is geen enkele studie een pretstudie, ben blij dat jij bij die 20% zit. (Percentage is een gokje weet niet hoeveel mensen op de uni studeren )quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:40 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Zijn maar weinig studies die geen pretstudies zijn imo
Enneeee iemand link mij eens naar een site met e-books ( gratis uiteraard)
Uhm, ik heb geen idee. Heb er in de mails van de uni niks over gelezen en heb nu een myUM account aangemaakt en hoopte dat het daar zou staan. Maar daar kan ik niks erover vinden.quote:
Ik bestel het altijd via studystore, moet je je locatie aanvinken, de opleiding en bats de boekenlijst komt er te staan en kan je gelijk bestellen!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:43 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Uhm, ik heb geen idee. Heb er in de mails van de uni niks over gelezen en heb nu een myUM account aangemaakt en hoopte dat het daar zou staan. Maar daar kan ik niks erover vinden.Google helpt ook niet echt verder meer..... ik ben ten einde raad.
Onder pretstudie versta ik een studie waar je niet uitzonderlijk hard je best hoeft te doen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:41 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Voor 80% van de Nederlanders is geen enkele studie een pretstudie, ben blij dat jij bij die 20% zit. (Percentage is een gokje weet niet hoeveel mensen op de uni studeren )
ja.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:02 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Lekker dood hier
Zijn alle relnichten op vakantie?
Tegen wie moeten ze?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:02 schreef vandermar het volgende:
AZ heeft een notering van 4,9 bij unibet
ajax!quote:
LOL 230 euroquote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:15 schreef Kamikazie het volgende:
Nice VDM, heb het via studystore gevonden
Alleen er zit een boek bij van 230 euro, geen idee wat dat zou moeten zijn
Hij heeft altijd geluk. Ik heb nu geen internet op mijn laptop, maar wel op de iPod.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:21 schreef vandermar het volgende:
Toivonen!
[ afbeelding ]
Pakje erop krijgt hij een IF
Zou wel baas zijnquote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:42 schreef vandermar het volgende:
Ibrahimovic in eredivisie teams met een redelijke passer erachter
Fiscale economiequote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:00 schreef StijnDa het volgende:
Mathijs, je gaat ook in Maastricht studeren?
Wat ga je doen?
Dacht al zoietsquote:
Ja ik heb op studystore.nl een lijst gevonden, maar moet nog ff vragen aan me zus of het ook via studievereniging kan.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:03 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dacht al zoiets![]()
Lukt ondertussen met je boekenlijst?![]()
Ik heb mijn boeken gewoon bij de studievereniging besteld, kreeg ik 10% korting. Maar weet niet of dat bij jou ook zo gaat.
Super matig wat mij betreft, maar dat is natuurlijk ook niet zo gek op dit tijdstip in het jaar.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:06 schreef poker4lifee het volgende:
nieuwe totw=
http://www.ea.com/soccer/(...)ow-off#eQV0JMn6bdZvo
Je bent slechtquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:11 schreef Kamikazie het volgende:
Ik kan er beter mee ophouden. Kutspel.
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:13 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Wrijf het er nog maar is in ja
Ik ben inderdaad slecht ...
Ik ben ziekquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:15 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Anders ga je gewoon even van je vakantie genieten in plaats van mij te pesten
Komt door de tequila.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:16 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik ben ziek
Hele dag aan het kotsen
Nog niet aan begonnenquote:
Moet je ook niet de hele tijd in de spiegel kijken !quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:23 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik heb heimwee. iedereen lijkt zo lelijk hier
Iedereen lijkt ook op elkaar hè?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:23 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik heb heimwee. iedereen lijkt zo lelijk hier
Nee ik vind mezelf niet lelijk.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:23 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Moet je ook niet de hele tijd in de spiegel kijken !
In Stockholm wel alle wijven daar zijn kankerlekker.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:25 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Iedereen lijkt ook op elkaar hè?
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:26 schreef Rijst het volgende:
[..]
In Stockholm wel alle wijven daar zijn kankerlekker.
Ik hebvwel meer gedaan ik vertel he alles details in de volgende partysessie mi dushiquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:33 schreef Kamikazie het volgende:
Je kunt beter naar een land gaan waar de wijven iets minder mooi zijn, dan kan je ook nog echt iets ermee doen in plaats van de hele tijd alleen te staren.
Ik kan niet wachten!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:42 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik hebvwel meer gedaan ik vertel he alles details in de volgende partysessie mi dushi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Simpel of duur?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:58 schreef Toefjes het volgende:
Cup 57 binnengehaald. Vrij gemakkelijk in de finale 2-0Dit BPL team gaat het overleven tot het einde van Fifa 12 denk ik.
quote:Een eventuele transfer van Yanic Wildschut van VVV naar Heerenveen biedt mogelijk een uitweg voor Arnold Kruiswijk, die van de Friese clubleiding mag vertrekken. Mogelijk maakt de 27-jarige verdediger omgekeerd de overstap van Friesland naar Venlo, zo weet Voetbal International.
Centrale verdediger Kruiswijk staat namelijk bij VVV op een lijstje. 'Hij is inderdaad één van de opties voor het geval Maya Yoshida vertrekt', erkent algemeen directeur Hans Soentjens. De Japanner verloor dinsdag met zijn land Mexico in de halve finale van het Olympische voetbaltoernooi nog van Mexico.
VVV-voorzitter Hai Berden zegt dat verschillende Engelse clubs belangstelling hebben getoond voor Yoshida. Hij verwacht op korte termijn duidelijkheid over de toekomst van de verdediger.
En de rest?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:10 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Luiz en Lukaku zijn goedkoop hoor.
Ik was echt boos gisteravond, kon het gewoon niet accepteren. Zo verschrikkelijk onterechtquote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:14 schreef Fuszy het volgende:
blegh, baal nog steeds van gister ondanks dat het verder een mooie avond was
Ga kapsalons eten .quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:16 schreef Rijst het volgende:
[..]
JaNa iedere vakantie zit ik weer in een dip als ik terug ben.
Ze hebben daar geen KFC maar wel Max burgers wat wij dan weer niet hebbenquote:
Yupquote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:15 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Ik was echt boos gisteravond, kon het gewoon niet accepteren. Zo verschrikkelijk onterecht![]()
Maar ben wel trots op de jongens. ClasieBMI
De Vrij
Schaken
E: Jij was erbij toch?
Tja ... maar het leven is daar ook veel duurder toch? Dat is wat ik altijd heb begrepen, Scandinavische landen zijn vrij duur qua levensonderhoud. Vooral alcohol etc.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:20 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ze hebben daar geen KFC maar wel Max burgers wat wij dan weer niet hebbenDie burgers zijn van echt rundvlees gemaakt.
Echt jammer inderdaad dat die gasten het weer verneuken met die aanstekersquote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:22 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Yup
Geweldige sfeer. Jammer van die aanstekers op het laatst.
Wel echt een laf Kiev en provocerende staf en spelers.
klopt. Alcohol en kleding is daar niet goedkoop nee.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:23 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Tja ... maar het leven is daar ook veel duurder toch? Dat is wat ik altijd heb begrepen, Scandinavische landen zijn vrij duur qua levensonderhoud. Vooral alcohol etc.
Vooral met matige spelers als Martins Indi, Schaken en Janmaat inderdaad. Hebben het voor hun doen redelijk goed gedaan.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:26 schreef Dudeweiser het volgende:
Ik moet zeggen dat Feyenoord zich kranig geweerd heeft. Van te voren werden ze kansloos geacht maar ze hebben er toch het beste van gemaakt.
Wat er in het veld stond, scheelde vele tientallen miljoenen. Dat in acht genomen heeft Feyenoord het gewoon vreselijk goed gedaan. Mart Smeets zou zeggen: Chapeau !quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:26 schreef Dudeweiser het volgende:
Ik moet zeggen dat Feyenoord zich kranig geweerd heeft. Van te voren werden ze kansloos geacht maar ze hebben er toch het beste van gemaakt.
Ik laat me maar niet weer gaan, maar Martins Indi matig noemen gaat me echt te verquote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:27 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Vooral met matige spelers als Martins Indi, Schaken en Janmaat inderdaad. Hebben het voor hun doen redelijk goed gedaan.
Zitten in het stadium van de kwartfinales , maar geloof dat er niet zo'n drang is om te spelen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:27 schreef Rijst het volgende:
Is dat toernooi al uitgespeeld?
Als iemand nog een bye heeft dan wil ik best invallen.
Hij speelt in de eredivisie bij Feyenoord, dan is het op het gebied van profvoetbal een matige speler.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:28 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Ik laat me maar niet weer gaan, maar Martins Indi matig noemen gaat me echt te ver
Ow spannendquote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:28 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Ik laat me maar niet weer gaan, maar Martins Indi matig noemen gaat me echt te ver
Ik ga het om 18:30 opnemen tegen Gekke Gerrit.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:29 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zitten in het stadium van de kwartfinales , maar geloof dat er niet zo'n drang is om te spelen.
Op Europees vlak wel ja natuurlijkquote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:31 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Hij speelt in de eredivisie bij Feyenoord, dan is het op het gebied van profvoetbal een matige speler.
al rond volgens mij, 1 jaar loan.quote:
Ja ze speelde om de Champions League, dan mag hij ook vergeleken worden met spelers op Europees vlak.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:36 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Op Europees vlak wel ja natuurlijk
Hangt nog van de medical af las ik dus ik houd een slag om de arm. @GekkeGerrit: Ik probeerde VDM te trollen met die comment over Feyenoordquote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:36 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
al rond volgens mij, 1 jaar loan.
Oke, gelukkigquote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:37 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Hangt nog van de medical af las ik dus ik houd een slag om de arm. @GekkeGerrit: Ik probeerde VDM te trollen met die comment over FeyenoordJanmaat is een prima speler
Neequote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:39 schreef Rijst het volgende:
Oh er is een IF Toivonen?Nu ga ik zeker een Zweeds team maken.
MOTMquote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:39 schreef Rijst het volgende:
Oh er is een IF Toivonen?Nu ga ik zeker een Zweeds team maken.
Wildschut wilde ze van VVVquote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:39 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Oke, gelukkig.
Gaat Heerenveen zich eigenlijk nog versterken dat je weet?
Dat bedoel ik.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:42 schreef StijnDa het volgende:
99 heading accuracy lol![]()
En 87 free kick accuracy. Waarom schiet hij ze nooit bij PSV dan
Beetje creativiteit!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:42 schreef Kamikazie het volgende:
Ik kan weer geen leuk team bedenken
VVV hoeft hem niet kwijt, hij heeft nog een 4-jarig contract en ze weten dat Heerenveen wel wat geld heeft. Dus reken maar dat ze de hoofdrpijs vragen (en das hun goed recht). Dus denk niet dat het doorgaat. Wat we in mijn ogen nodig hebben is nog een echte spits en een ervaren middenvelder.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:41 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Kan niet veel zijn toch1 miljoen ofzo, misschien 2. Maar dat is dus een gok.
http://futhead.com/12/squad/1786002quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:27 schreef Kamikazie het volgende:
[ afbeelding ]
Bouw maar af jongens!
Budget van +/- 40k over.
Je hoeft niet te kunnen tekenenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:43 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Je hebt het tegen de jongen die voor tekenen enzo altijd onvoldoendes haalde
Ik ben niet rijk ofzoquote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:44 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
http://futhead.com/12/squad/1786002
40k had je toch zei je na die andere 3? moet lukken lijkt me.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:45 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik ben niet rijk ofzo![]()
Bedankt voor de moeite sowieso
Howedes 9 chem? U sure?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:44 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
http://futhead.com/12/squad/1786002quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:46 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Howedes 9 chem? U sure?
edit: Je had m al door
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:35 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ik ga het om 18:30 opnemen tegen Gekke Gerrit.
Dankje !quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:47 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Zo kan ie wel
Met 2 CB's denk ik. Naast Almebäck is er niet echt een goede, not sure though.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:48 schreef Rijst het volgende:
Wat is de beste formatie voor een Zweedse team?
Bouw hem even voor me.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:50 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Met 2 CB's denk ik. Naast Almebäck is er niet echt een goede, not sure though.
eeeeeeeeensquote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:50 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dankje !![]()
Ga is kijken of ik het kan redden met mijn coins.
welkom terugggquote:
quote:
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:57 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Tim![]()
Ik heb je team even nagebouwd
[..]
IF Orlundquote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:03 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
http://futhead.com/12/squad/1786275
Isaksson is in FIFA ook best aardigquote:
Waar ben je geweest?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:06 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ja zeker, beste vakantie ooit.
Btw, gefeliciteerd met de JCS.
Nicequote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:08 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Caribisch gebied, Florida en New York.
Misschien in December alquote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:51 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
eeeeeeeeens
[..]
welkom teruggg
Volgend jaar weer Zweden zeker?
Elmquote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:03 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
http://futhead.com/12/squad/1786275
Topic was even geslotenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:10 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Is hier nog wat bijzonders gebeurd?
Niets noemenswaardigs volgens mij. Het is hier ook wat rustiger nu veel van de kids op vakantie zijn.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:10 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Is hier nog wat bijzonders gebeurd?
Waarom ga jij niet?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Niets noemenswaardigs volgens mij. Het is hier ook wat rustiger nu veel van de kids op vakantie zijn.
Ik ga over 16 dagen pas. Wil je me weg hebben?quote:
Voor hoe lang?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:12 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Topic was even gesloten
Stoereboii en Stoerenboii
Kwartiertje of zo (quote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:14 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Voor hoe lang?En wie is Stoerenboii? Is die nog erger?
Die gast heeft echt een gespleten persoonlijkheid.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:16 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Kwartiertje of zo ().
Stoerenboii is een kloon account van SB... daarmee ging hij hier een beetje rellen en dingen als 'Koning Breijvik' oid zeggen
Succes!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:15 schreef Fuszy het volgende:
Over iets meer dan een uur mijn eerste training. Eerste training sinds een jaar of 8, dus ik ben benieuwd. Eerst nog maar eens ff langs het hoofd voor de elftallen, want ik weet niet of ik nu in het derde of vijfde zondagelftal ben ingedeeld
.
Morgen zeker zware spierpijn
Ja. Waar ga je naartoe?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik ga over 16 dagen pas. Wil je me weg hebben?
Ik ben 3 maanden geblesseerd geweest door hardlopen en door verkeerde schoenen die me aangeraden warenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:17 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Succes!![]()
Het is lekker om spierpijn er de volgende dag uit te lopen! Gewoon op een rustig tempo even hardlopen.
België. Paar dagen maar. Wil in het najaar ook nog wegquote:
Wat is er te doen in België?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
België. Paar dagen maar. Wil in het najaar ook nog weg
Knokke/Bruggequote:
Ok kan ik nog ff poepenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:27 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik kijk nog even de hockey penalty's af Gurbuh
Jaquote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:34 schreef GuRBuH het volgende:
Geluid, kun je mijn GT aanpassen in de OP? Tis FmR_NL.
link aub.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:00 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ben net op tijd terug voor het TOTW. Leuk TOTW voor silver pack openers zoals ik, maar ik denk dat contracten wel weer goedkoop gaan worden. IF Michel wil ik voor mijn Prim Div Mex team, voor de rest zijn Templeton, Kim Shin Wook en Montero leuke IFs om in een pack te krijgen.
'FYI' nichtquote:
quote:
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:21 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Nee die daarvoor waren lekkerNiet dat je niet beter was, maar wat een scripted kutmeuk
Ach ja, overall vond ik je wel beter dus het is je gegund.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:24 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]![]()
Sorry
Ik kreeg alle klutsballen mee en won elke 2e bal![]()
jaquote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:32 schreef Maver24 het volgende:
wat openen jullie, 2500 coins of 3750 ??
Ik maak altijd verlies op die 2500 coins, meestal 500 coins,
Contracten en Fitness en Healings verkopen wel maar de rest ??
shiny trainingskaarten, pace kaarten, spelers. Die healings zijn vaak ook sky high..dan heb je er al 900c uit als het even meezit.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:32 schreef Maver24 het volgende:
verkopen die trainings+6 ook ? en die losse trainingskaarten ??quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
shiny trainingskaarten, pace kaarten, spelers. Die healings zijn vaak ook sky high..dan heb je er al 900c uit als het even meezit.
Op dit moment 7500 maar na een paar slechte packs heb ik dat ook alweer gezien. Contracten verkopen nu voor 250-300 maar voor 300 verkopen ze nu steeds minder snel doordat er zoveel op de markt komen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:32 schreef Maver24 het volgende:
Ja precies, gister en vanochtend gingen de contract nog voor 400 coins weg voor non rare en shiny voor 500quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Op dit moment 7500 maar na een paar slechte packs heb ik dat ook alweer gezien. Contracten verkopen nu voor 250-300 maar voor 300 verkopen ze nu steeds minder snel doordat er zoveel op de markt komen.
All atr +6 verkoopt altijd wel. Minimaal 250c, soms meer. Prijzen van consumables gaan flink op en neer..gewoon af en toe wat proberen door hem er wat hoger op te zetten en te kijken of hij verkoopt. Als hij snel verkoopt weet je ook wel dat je wellicht iets te laag zat.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:35 schreef Maver24 het volgende:
[..]
verkopen die trainings+6 ook ? en die losse trainingskaarten ??
Wat moeten ze er allemaal mee..zoveel spelers voor dezelfde positie nu..quote:
yep. hebben man united genaaidquote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:39 schreef Maver24 het volgende:
[..]
welke Lucas ???, die vanuit de Braziliaanse competitie ??
Man Utd? Hij zou toch naar Chelsea gaan? Die geruchten gingen al maanden.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:40 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
yep. hebben man united genaaid
Ja, Lucas Moura.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:39 schreef Maver24 het volgende:
[..]
welke Lucas ???, die vanuit de Braziliaanse competitie ??
neejoh, Lucas zou naar United gaanquote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Man Utd? Hij zou toch naar Chelsea gaan? Die geruchten gingen al maanden.
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:43 schreef StijnDa het volgende:
Misschien wil PSG 2 teams bouwen. Om en om op de bank om de fitness hoog te houden.
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:43 schreef StijnDa het volgende:
Misschien wil PSG 2 teams bouwen. Om en om op de bank om de fitness hoog te houden.
Chelsea is er sowieso ook maandenlang mee bezig geweest hoor. In mei al een eerste bod uitgebracht, maar denk dat die Oscar dan ipv hem is gekomen omdat er geen akkoord kwam.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:42 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
neejoh, Lucas zou naar United gaanWaren ze echt al een tijdje mee bezig nu.
http://www.psg.fr/fr/Actu(...)-PSG-en-janvier-2013quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Chelsea is er sowieso ook maandenlang mee bezig geweest hoor. In mei al een eerste bod uitgebracht, maar denk dat die Oscar dan ipv hem is gekomen omdat er geen akkoord kwam.
Zit nu trouwens te kijken en het is helemaal niet waar dat Lucas al zeker naar PSG gaat toch?
Van vandaag:
Van een transfer is echter nog geenszins sprake. "De gesprekken zijn aan de gang, maar nog zeker niet afgelopen", aldus Lucas. "Ik blijf bij Sao Paulo tot het eind van dit jaar. Ik heb altijd gezegd dat ik een prijs wil winnen voordat ik vertrek."
De NIF is al bijzonder goedquote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:49 schreef Maver24 het volgende:
ik heb nog 200k over, misschien ff die IF Montero aanschaffen, ben wel benieuwd naar hem
Ik denk dat ik ff geen packs ga openen, teveel verlies denk ik per pakje nu
oh, thanksquote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:47 schreef Reemi het volgende:
[..]
http://www.psg.fr/fr/Actu(...)-PSG-en-janvier-2013
Hij komt dan ook pas in januari.
Zou me niet verbazen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:53 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik ga PSG maar supporten denk ik
Heeft Chelsea niet genoeg geinvesteerd?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:53 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik ga PSG maar supporten denk ik
Kort en krachtig hequote:
Eresilversquote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:19 schreef GekkeZuiden het volgende:
Iemand die nog een leuk zilver team weet?
http://www.chuzzz.com/?fh=1785695quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:19 schreef GekkeZuiden het volgende:
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:19 schreef GekkeZuiden het volgende:
kutteams grgrquote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bij die laatste moet je Elyounoussi even bij denken op CAM..die heb ik 2x (spits en cam).
twitter:tancredipalmeri twitterde op woensdag 08-08-2012 om 20:38:38Robin Van Persie informed Juventus via a phone talk that negotiations between him and Manchester United are on advanced stage reageer retweet
stream?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:57 schreef wieisboos het volgende:
Haha Rooney mist een pingel tegen Barca
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |