quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:20 schreef M.rak het volgende:
Wat betekent zo'n gele kaart eigenlijk? En hoe werkt de score uberhaupt?
Manier waarop je iemand treft met je been. Kan het niet goed uitleggen, maar hoofdtreffer is 3 punten. Normale treffers 1 puntquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:20 schreef M.rak het volgende:
Wat betekent zo'n gele kaart eigenlijk? En hoe werkt de score uberhaupt?
3 derdenquote:
"De deelnemer die 3 keer in een partij een minpunt krijgt wordt gediskwalificeerd door de matscheidsrechter die een rode kaart trekt."quote:
Nou ja dat klopt dus niet, anders was ie al gediskwalificeerd geweest.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:27 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
"De deelnemer die 3 keer in een partij een minpunt krijgt wordt gediskwalificeerd door de matscheidsrechter die een rode kaart trekt."
Wat is deze
Nou ja, dan lijkt het me dat de wedstrijd ook gestopt wordtquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:27 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
"De deelnemer die 3 keer in een partij een minpunt krijgt wordt gediskwalificeerd door de matscheidsrechter die een rode kaart trekt."
Wat is deze
Misschien zijn dit de waarschuwingen? Geel/Rood/Puntaftrek?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:28 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou ja, dan lijkt het me dat de wedstrijd ook gestopt wordt
Rood en oranje nu, ik snap er echt he-le-maal niks van
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |