Ja het is dezelfde atleetquote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:06 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Afghaans brons bij de mannen. Als ik mij niet vergis hadden ze in Beijing ook al een Taekwondomedaille?
Hoe hij zijn overwinning vierde.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:06 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Afghaans brons bij de mannen. Als ik mij niet vergis hadden ze in Beijing ook al een Taekwondomedaille?
Om 23.30 uur finale tegen Mohammad Bagheri Motamed.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:12 schreef Caede het volgende:
Is Servet tagezul er al uit? ik heb de semi-finals gemist
Sweeet!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:14 schreef zarGon het volgende:
[..]
Om 23.30 uur finale tegen Mohammad Bagheri Motamed..
.
kyongo is dat als je buiten de ring komt?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:49 schreef Caede het volgende:
Haha onsportief hoor, coah wants invalidation of kyongo
krijgt hij mooi niet
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:49 schreef Caede het volgende:
Haha onsportief hoor, coah wants invalidation of kyongo
Is een waarschuwing, dus voor uit de ring lopen, te laag schoppen, scheids schoppen etc.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:52 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
kyongo is dat als je buiten de ring komt?
Volgens mij is het voor een groot deel zoals schermen. Daar zit de top ook meestal erg dicht bij elkaar.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:21 schreef Marcoss het volgende:
Nederlander Mollet in actie vandaag dus. Zag op Unibet dat hij op 15 stond voor goud, maar het staat allemaal vrij dichtbij elkaar, favoriet ook "maar" op 4. Zit het zo dichtbij elkaar allemaal in deze sport?
Zijn maar een paar die echt ver boven anderen uitsteken, beetje zoals bij judo (alleen heb je hier geen 'unlimited' klasse)quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 11:28 schreef TheArt het volgende:
Tommy om 12.15.
[..]
Volgens mij is het voor een groot deel zoals schermen. Daar zit de top ook meestal erg dicht bij elkaar.
Ik ook.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:16 schreef kilon het volgende:
Tommy moet nu. Ik heb 0,0 verstand van deze sport maar er is verder niet zoveel dus ik zal maar eens kijken wat het is.
Ik zeg het niet vaak bij een sport, maar hier heb ik ook de ballen verstand vanquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:16 schreef kilon het volgende:
Tommy moet nu. Ik heb 0,0 verstand van deze sport maar er is verder niet zoveel dus ik zal maar eens kijken wat het is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |