En laat je vriendjes maar in de steek.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:23 schreef tong80 het volgende:
Ik zag het gebeuren stopte m'n sjaaltje weg en ging stil in een hoekje zitten.
Ik had geen keuzequote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:28 schreef Caland het volgende:
[..]
En laat je vriendjes maar in de steek.
Vertel het hele verhaal eens.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik had geen keuzeHet is een veel langer verhaal
Ik hoop het vurig. Dat worden zeer leuke nieuwsberichtenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:51 schreef Anonymousz het volgende:
zul je zien dat arsenal prijzen gaat winnen dit seizoen
Was met HAVO-4. Had die anderen overgehaald om een Arsenal sjaaltje te kopen net als ik als suporter. Ze begrepen niks van de voetbalcultuur in Engeland. Kon ze niet meer waarschuwen.quote:
Lekker laf. Zeker geen vrienden aan die tijd overgehouden.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Was met HAVO-4. Had die anderen overgehaald om een Arsenal sjaaltje te kopen net als ik als suporter. Ze begrepen niks van de voetbalcultuur in Engeland. Kon ze niet meer waarschuwen.
Alleen mijn eigen hachje proberen te redden. In het kort.
Ga iemand anders bashen die wel hapt.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Lekker laf. Zeker geen vrienden aan die tijd overgehouden.
Ik bash niet. Ik constateer iets.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ga iemand anders bashen die wel hapt.
Smerige actie zeg. Ik neem aan dat ze je daarna snoeihard in elkaar hebben getrapt?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Was met HAVO-4. Had die anderen overgehaald om een Arsenal sjaaltje te kopen net als ik als suporter. Ze begrepen niks van de voetbalcultuur in Engeland. Kon ze niet meer waarschuwen.
Alleen mijn eigen hachje proberen te redden. In het kort.
17quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:17 schreef inZanity het volgende:
[..]
United is dan ook de meest gehate club in Engeland. Maar dat wil nog niet zeggen dat Arsenal hun rivaal is. Ajax word in Nederland ook door zo'n beetje de hele Eredivisie gehaat maar dat wil nog niet zeggen dat ze dan ook maar meteen 18 rivalen hebben.
Omdat naast transfergelden, loon ook een factor is.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 14:29 schreef LangeTabbetje het volgende:
Ik snap iets niet. Van Persie had nog 1 jaar contract dus begrijp ik dat Arsenal zegt, bijtekenen en anders verkopen we je zodat we nog wat muntjes aan je kunnen overhouden.
Ik snap dus even niet waarom (in dit geval) Manchester United nog zoveel geld op tafel legt voor een speler die ze in principe volgend jaar gratis op kunnen halen. Is toch veels te veel geld hier voor dan ? Of zie ik wat over het hoofd ?
M.a.w., waarom leggen clubs zoveel geld op tafel voor een speler die nog maar 1 seizoen contract heeft ?
Omdatquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 14:29 schreef LangeTabbetje het volgende:
Ik snap iets niet. Van Persie had nog 1 jaar contract dus begrijp ik dat Arsenal zegt, bijtekenen en anders verkopen we je zodat we nog wat muntjes aan je kunnen overhouden.
Ik snap dus even niet waarom (in dit geval) Manchester United nog zoveel geld op tafel legt voor een speler die ze in principe volgend jaar gratis op kunnen halen. Is toch veels te veel geld hier voor dan ? Of zie ik wat over het hoofd ?
M.a.w., waarom leggen clubs zoveel geld op tafel voor een speler die nog maar 1 seizoen contract heeft ?
quote:Op zondag 19 augustus 2012 19:52 schreef Littlerabbit het volgende:
Zo zie je maar dat Arsenal toch echt nog steeds een familieclub is en het bij Man United enkel om geld draait
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |