Waar resideer jij?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:51 schreef ch0c0mel het volgende:
[..]
Als het dichtbij is heb ik wel interesse
http://bit.ly/MGb0iTquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:58 schreef Stefan het volgende:
Wat kosten ze nieuw om een idee te krjgen?
deze versie kost ong. 350,-- nieuw.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:58 schreef Stefan het volgende:
Wat kosten ze nieuw om een idee te krjgen?
dat is wel de allergoedkoopste aanbieding bij één webshop. Bij overigen begint het vanaf 330.quote:Op maandag 13 augustus 2012 11:51 schreef Coenehv het volgende:
De nieuwste Galaxy tab 2 kost 316,- nieuw.
http://tweakers.net/price(...)wifi-16gb-zwart.html, meerdere webshops waar de prijs 322,- is.quote:Op maandag 13 augustus 2012 12:01 schreef BrandX het volgende:
[..]
dat is wel de allergoedkoopste aanbieding bij één webshop. Bij overigen begint het vanaf 330.
En als je alleen een vraag hebt?quote:Op maandag 13 augustus 2012 16:30 schreef Rio het volgende:
Maar goed, we hebben het hier over de eerste Tab 10.1. Info over de Tab 2 is dus irrelevant. Als je die wilt bestel je er 1.
Even on topic aub; wil je bieden: biedt. Ben je niet geinteresseerd, opkrassen aub.
Waarom zet je niet lekker de tv voor ze aan? Of ga met ze naar buiten, het is heerlijk weer.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:19 schreef MaikelS het volgende:
Ruilen tegen een HTC flyer 16GB?Wellicht een ander leuk hebbedingetje.. scherm is te klein voor onze kids..
Op de camping en in de vakantie is het anders nogal makkelijk even de tablet aan te zetten... nu zijn we telkens onze ipad kwijtquote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:51 schreef Rio het volgende:
[..]
Waarom zet je niet lekker de tv voor ze aan? Of ga met ze naar buiten, het is heerlijk weer.
Enne: thanks, but no thanks.
Zomoetdat biedt hier zelf 200. Hij is niet de verkoper.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:20 schreef dimage het volgende:
200 is oke maar ik DM je voor de afhandeling, ik zit morgen in luxemburg namelijk. het zal as woensdag of donderdag worden maar zie hem als verkocht en ik DM je dus//
OW en als het even kan graag met de gewone OS erop geen getweakte os. Hij is niet voor mij zelf namelijk
210 is ook al geboden...quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:11 schreef Rio het volgende:
Nou nou, ben ik even ziek, gaat iemand anders mijn Tab verkopen![]()
190 (200 ook, voorzover nog geldig) genoteerd, maar bodemprijs is 210.
Nope, vanaf 200. Anders hou ik 'm zelf. Originele firmware moet wel lukken denk ik. Hij is gebruikt, maar ziet er nog uitermate goed uit; het scherm is sowieso krasvrij.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:07 schreef zomoetdat.nl het volgende:
Denk je ook na over ¤190.-?
Kan morgen contant al afhandelen in Amsterdam.
De Tablet is onbeschadigt/krasvrij neem ik aan?
En kan hem testen in originele firmware?
Serienummer lijkt me voldoende? Ik check ff de doos, moment...quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:09 schreef zomoetdat.nl het volgende:
Hoe is de garantie dan verzekerd / te verhalen indien er op korte termijn toch schade is?
Vraag was over de bon
Apparaat is zganquote:In welke staat is het apparaat en hoe lang zit er nog garantie op ?
Welke originele Samsung versie zet je er weer op ?
Is deze te gebruiken als volwaardige Ereader ? (heb vooral veel Ebooks in PDF met veel afbeeldingen en formules e.d)
IS verzenden een optie en wat is dan je vraagprijs ?
Groeten
quote:
quote:
quote:
Alvast 150 geboden. Ik verneem wel vanzelf wanneer dat je bij 150 als bodemprijs gezakt bent.quote:Op vrijdag 28 september 2012 00:20 schreef Rio het volgende:
Ik was akkoord gegaan met dat bod van 180. Dat is dus mijn ondergrens.
Lol. 180 is een goeie bodemprijs. Ik hoef m niet kwijtquote:Op vrijdag 28 september 2012 18:52 schreef HURENSOHNOLOGIE het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Alvast 150 geboden. Ik verneem wel vanzelf wanneer dat je bij 150 als bodemprijs gezakt bent.
In maart gekregen, iets eerder gekocht. Zie ergens bovenin het topic, waar dit ook ter sprake kwam.quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:40 schreef dutchman79 het volgende:
Hoe lang nog garantie ?
Hoe lang gaat de accu mee normaal gebruik ?
170 incl verzenden geboden.
Ervaring is prima. Heb je een pdfje die ik voor je aan een test kan onderwerpen?quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:58 schreef dutchman79 het volgende:
Okay, even overleggen wat ik doe.
Ik zoek iets om vnl PDF Ebooks op te lezen. Mijn Samsung Galaxy S2 vind ik hier toch te klein voor.
Het zijn vnl PDF's met redelijk veel afbeeldingen en formules ( studieboeken ) en twijfel nog tussen een Ereader met E-Ink display of toch een Tablet zoals deze.
Wat is jouw ervaring met dergelijke PDF's hierop lezen ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |