Dank voor jouw bod, maar uiteraard veel te laag.quote:
Niet lullig bedoeld verder maar deze machines gaan zelfs op MP voor 450~ over de toonbank.. Wellicht is jouw VP niet geheel reëel.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 09:25 schreef jeroen_is_hier het volgende:
[..]
Dank voor jouw bod, maar uiteraard veel te laag.
Daar hebben we de eerste persoon al die bijdehand wil doen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 09:33 schreef MaikelS het volgende:
[..]
Niet lullig bedoeld verder maar deze machines gaan zelfs op MP voor 450~ over de toonbank.. Wellicht is jouw VP niet geheel reëel.
Systeem heb ik gekocht in mei 2009 en wordt geleverd met het oorspronkelijke besturingssysteem (Leopard?), maar kan geupgrade worden naar de meest recent uitgebrachte Lion.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 09:36 schreef Jerkmaine het volgende:
Ik mis wel wat specs die ik niet op wil zoeken maar die je er best bij had mogen zetten... Welk model is dit (Mid 2010, Mid 2011 etc) en welk OS ga je er standaard bij leveren?
2009 is Snow Leopardquote:Op woensdag 8 augustus 2012 09:42 schreef jeroen_is_hier het volgende:
[..]
Systeem heb ik gekocht in mei 2009 en wordt geleverd met het oorspronkelijke besturingssysteem (Leopard?), maar kan geupgrade worden naar de meest recent uitgebrachte Lion.
Ik ben toch wel benieuwd naar jouw bijdrage, hier vind je een soortgelijk model met een andere GPU maar minder snelle CPU voor ¤750.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 09:33 schreef MaikelS het volgende:
[..]
Niet lullig bedoeld verder maar deze machines gaan zelfs op MP voor 450~ over de toonbank.. Wellicht is jouw VP niet geheel reëel.
Dank voor de info en jouw antwoord op de opmerking van onze systeembeheerderquote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:02 schreef Jerkmaine het volgende:
[..]
2009 is Snow Leopard
[..]
Ik ben toch wel benieuwd naar jouw bijdrage, hier vind je een soortgelijk model met een andere GPU maar minder snelle CPU voor ¤750.
Dank voor jouw reactiequote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:16 schreef NvM het volgende:
Prima vraagprijs. Recent een iets betere iMac uit dezelfde periode verkocht voor ¤650. Succes met de verkoop!
Had ik inderdaad niet genoemd: werkend te zien en op te halen in Almere-Havenquote:
Bedankt voor jouw bod, maar toch te laag..quote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:41 schreef RichardH het volgende:
400 geboden dan haal ik hem gelijk op
Bedankt voor jouw bevestiging over de prijs en de computer op zichzelfquote:Op zondag 12 augustus 2012 10:40 schreef J.Appleseed het volgende:
Mooi apparaat en de prijs is zeker niet te hoog.
Ik heb in april nl. voor hetzelfde bedrag mijn 2008 iMac (20", 2.4 GHz, 6 GB, ATI Radeon HD2400) weggedaan
Super!quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:09 schreef jeroen_is_hier het volgende:
[..]
Bedankt voor jouw bevestiging over de prijs en de computer op zichzelf![]()
Hij is vandaag verkocht voor 600 euro!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |