SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
quote:Op zondag 21 oktober 2012 13:16 schreef ThunderBitch het volgende:
Lavender, nog niet kijken als je de aflevering eerst wilt zien.Harstikke bedankt TBSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., heb de aflevering gekeken daarnet. Was idd heftig en ik vind het ook bizar dat die twee vrolijk lachend op huwelijksreis gingen terwijl op hetzelfde moment het restaurant dichtging. Ik begrijp wel waarom Masood niet meer verder wilde met Zaineb, omdat ze altijd kiest voor Syed , zelfs als hij hun hele bestaan op het spel heeft gezet en verkloot.
Maar ik vind dat Syed er veel te makkelijk vanaf komt. Weer.
Klopt, maar zo gaat het vaak met moeders, die hebben vaak een zwak voor zonen die hun hulp nodig hebben. Syed is inderdaad een slappe zak, dat dan weer wel.quote:Op zondag 21 oktober 2012 13:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Harstikke bedankt TB, heb de aflevering gekeken daarnet. Was idd heftig en ik vind het ook bizar dat die twee vrolijk lachend op huwelijksreis gingen terwijl op hetzelfde moment het restaurant dichtging. Ik begrijp wel waarom Masood niet meer verder wilde met Zaineb, omdat ze altijd kiest voor Syed , zelfs als hij hun hele bestaan op het spel heeft gezet en verkloot.
Maar ik vind dat Syed er veel te makkelijk vanaf komt. Weer.
Tnx!quote:
Christian houdt van Syed, Syed ookquote:Op zondag 21 oktober 2012 13:50 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Klopt, maar zo gaat het vaak met moeders, die hebben vaak een zwak voor zonen die hun hulp nodig hebben. Syed is inderdaad een slappe zak, dat dan weer wel.
Christian was er niet mee eens dat Syed op honeymoon wilde, en heeft hem eigenlijk gedwongen om zijn verantwoordelijkheid te nemen.
Ik ben benieuwd of ze bij elkaar blijven.
Welcome.quote:
Whehehe, hij (Syed) heeft vroeger vast te weinig schoppen onder zijn kont gekregenquote:Op zondag 21 oktober 2012 13:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Christian houdt van Syed, Syed ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die is 16 en komt niet uit Sutton. Bad Ben is 17 en komt daar vandaan en was al eerder in de pers verschenen als verdachte wegens sexueel misbruik. Nu houden ze hem anoniem maar het is overduidelijk wie het is.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:38 schreef Pugg het volgende:
Kan bijna niet anders, anders blijft die jonge Liam over.
BBC heeft de handen aardig vol aan seksschandalen lately.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:38 schreef Pugg het volgende:
Kan bijna niet anders, anders blijft die jonge Liam over.
BBC noemt geen namen voor legal reasons.
Nu je het zegt, inderdaad. Misschien heeft hij last van aambeienquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:11 schreef Pugg het volgende:
Valt het rare loopje van Phil jullie ook op?
Net of hij naar de plee moet en af loopt te knijpen.
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 09:23 schreef whocares86 het volgende:
Ah Carol wat goed dat je er weer bent. Eindelijk een beetje karakter in plaats van karikatuur.
Zeg dat. Voor het eerst sinds weken weer eens met plezier gekeken.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 09:23 schreef whocares86 het volgende:
Ah Carol wat goed dat je er weer bent. Eindelijk een beetje karakter in plaats van karikatuur.
Nu Derek, Tyler en Alice er bij zijn weet ik het ook niet meer.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:45 schreef Pugg het volgende:
Ik vraag me wel af waar iedereen slaapt in dat huisje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |