abonnement Unibet Coolblue
pi_116198879
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 23:43 schreef Georges het volgende:

[..]

Het verandert niets aan het einde toch? Dat zou voor mij de enige reden zijn om het aan te schaffen.
2 extra regeltjes dialoog.

Verder onthult de DLC wat Reapers zijn, waarom ze doen wat ze doen en waar ze vandaan komen. Wat ik jammer vind, en dit geldt voor heel ME3:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 58% gewijzigd door BeyondTheGreen op 30-08-2012 19:33:53 ]
Unbowed, Unbent, Unbroken.
  donderdag 30 augustus 2012 @ 20:03:49 #127
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_116200437
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 19:27 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Verder onthult de DLC wat Reapers zijn, waarom ze doen wat ze doen en waar ze vandaan komen.
Daar hintten ze met de Extended Cut al naar. Met deze dlc krijg je een duidelijker beeld, inderdaad.

quote:
Wat ik jammer vind, en dit geldt voor heel ME3:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zou ook niet passen.

Ik weet niet of je de boeken gelezen hebt (aan te raden (!) ), maar daarin (Retribution) wordt beschreven dat het voor reapers niet mogelijk is om constant volledige invloed over iemand te hebben, er zit een grens aan indoctrination. Het is steeds erger wordende conditie. Het woord dat erbij past, is 'subtiliteit'. Dat wat ook in ME1 werd gezegd, hoe meer geindoctrineerd iemand is, hoe minder capabel diegene wordt. Maar om die balans in stand te houden, kost de reapers veel energie.

Dus de reapers gebruiken indoctrination alleen om specifieke dingen gedaan te krijgen. Saren om de citadel te activeren,...
SPOILER: Retribution-spoiler
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor het vechten zijn verbouwde husks die, zogezegd, op de automatische piloot staan, beter geschikt.

[ Bericht 0% gewijzigd door The_Substitute op 30-08-2012 21:32:23 ]
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
pi_116208079
quote:
3s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 20:03 schreef The_Substitute het volgende:

[..]

Daar hintten ze met de Extended Cut al naar. Met deze dlc krijg je een duidelijker beeld, inderdaad.

[..]

Dat zou ook niet passen.

Ik weet niet of je de boeken gelezen hebt (aan te raden (!) ), maar daarin (Retribution) wordt beschreven dat het voor reapers niet mogelijk is om constant volledige invloed over iemand te hebben, er zit een grens aan indoctrination. Het is steeds erger wordende conditie. Het woord dat erbij past, is 'subtiliteit'. Dat wat ook in ME1 werd gezegd, hoe meer geindoctrineerd iemand is, hoe minder capabel diegene wordt. Maar om die balans in stand te houden, kost de reapers veel energie.

Dus de reapers gebruiken indoctrination alleen om specifieke dingen gedaan te krijgen. Saren om de citadel te activeren,...
SPOILER: Retribution-spoiler
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor het vechten zijn verbouwde husks die, zogezegd, op de automatische piloot staan, beter geschikt.
Oké, maar daar gaat het me niet om. :P Stel dat er een bende terroristen zouden staan zouden ze ook niet aanvallen. Of die Yagh, in dat Salarian lab, die vallen ook niet aan. Dat weet je van tevoren al, want er zijn maar drie groepen vijanden.
Unbowed, Unbent, Unbroken.
pi_116212707
Heb net Leviathan uitgespeeld. Zijn wel een paar interessante dingen die je te weten komt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"De wetende is karig met zijn woorden; de woordenrijke is onwetend."
Lao-Tse
PSN(ps3): Appelknaller
pi_116213253
quote:
8s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 23:32 schreef Appelknaller het volgende:
Heb net Leviathan uitgespeeld. Zijn wel een paar interessante dingen die je te weten komt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Human reaper is een larve-vorm. ;)
Burning bridges gives you so much more
pi_116214333
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 23:39 schreef Gatenkaas het volgende:

[..]

Human reaper is een larve-vorm. ;)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"De wetende is karig met zijn woorden; de woordenrijke is onwetend."
Lao-Tse
PSN(ps3): Appelknaller
pi_116214503
Hoe het ook zij, ik weet in elk geval één ding zeker: sinds BioWare dat met Starchild/Leviathan etc. nodig vond om de Reapers uit te leggen vind ik Mass Effect steeds minder interessant. :')
Burning bridges gives you so much more
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 00:18:41 #133
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_116216209
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 22:20 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Oké, maar daar gaat het me niet om. :P Stel dat er een bende terroristen zouden staan zouden ze ook niet aanvallen. Of die Yagh, in dat Salarian lab, die vallen ook niet aan. Dat weet je van tevoren al, want er zijn maar drie groepen vijanden.
Wat ik intrepeteerde uit jouw post dacht ik dat het je daar wel om ging; jij wilt wat meer variatie in vijanden. :) En je noemt een voorbeeld, waarvan ik uitleg dat het logisch is dat het er geen deel van uitmaakt. Als verrassing zou zo'n onverwachte tegenstander leuk zijn, dat ben ik met je eens. Vijanden als de Yahg of Klixen zouden incidenteel mogelijk kunnen zijn.

Maar voor de rest klopt het ook waarom de groepen die je noemt de enige zijn, want het is 'iedereen' vs the reapers, Cerberus daargelaten. Dus de Bloodpack/Blue Suns/Eclipse en hun mechs, Batarians, Krogan waar je eerst tegen vocht, vechten nu vóór jou. Maar om het nu allemaal te omschrijven als 'maar 3 groepen' vind ik wat te simpel, aangezien er veel verschillende units zijn die prima in afwisselende waves gebracht worden.

Maar wat ik stiekem nog wel wil zien, is een Salarian of Vorcha-reapervariant. En/of een nieuwe Cerberus-unit, Cerberus Vanguard ofzo, een kruising tussen een phantom en centurion, met actieve bioticpowers. Of een biotic unit die constant een Barrier ophoudt en zo units bescherming geeft, om zo steeds dichterbij je te kunnen komen. Wie weet met de komende dlc. :s)
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
pi_116335228
GVD, net weer ME2 uitgespeeld, maar omdat mn Paragon score niet hoog genoeg was toch nog Jack verloren... onacceptabel natuurlijk.

is er een manier om haar te redden, ook als ze niet loyaal is? anders zit er niks anders op dan weer overnieuw beginnen ben ik bang
"Mendoza's been hit! Mendoza's been fucking hit!"
  maandag 3 september 2012 @ 07:26:06 #135
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_116336222
quote:
3s.gif Op maandag 3 september 2012 02:00 schreef All-out het volgende:
GVD, net weer ME2 uitgespeeld, maar omdat mn Paragon score niet hoog genoeg was toch nog Jack verloren... onacceptabel natuurlijk.

is er een manier om haar te redden, ook als ze niet loyaal is? anders zit er niks anders op dan weer overnieuw beginnen ben ik bang
paragon score heeft daar niks mee te maken, je moet de ship upgrades kopen en de loyalty missies doen
Ok stelletje hokboeren
pi_116336427
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 07:26 schreef padlarf het volgende:

[..]

paragon score heeft daar niks mee te maken, je moet de ship upgrades kopen en de loyalty missies doen
In het geval van jack of miranda kun je beiden regelen, en nog de loyalty verliezen als je niet goed kiest in de onderlinge discussie die ze hebben..
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
  maandag 3 september 2012 @ 08:04:54 #137
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_116336445
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 08:01 schreef DeeCruise het volgende:

[..]

In het geval van jack of miranda kun je beiden regelen, en nog de loyalty verliezen als je niet goed kiest in de onderlinge discussie die ze hebben..
Ja, dat klopt, maar zo als ik die post interpreteer bedoelt hij dat niet. Volgens mij is het ook vrijwel onmogelijk om daar niet genoeg punten voor te hebben, of dat is mij iig nog nooit gelukt.
Ok stelletje hokboeren
pi_116379143
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 08:01 schreef DeeCruise het volgende:

[..]
In het geval van jack of miranda kun je beiden regelen, en nog de loyalty verliezen als je niet goed kiest in de onderlinge discussie die ze hebben..
dat is dus het punt

Ik heb de missie van Jack zo laat mogelijk gedaan, zodat ik mn paragon score (die was al het hoogst) zoveel mogelijk op zou kunnen krikken, maar nog waren de 'charm' en 'intimidate' opties niet beschikbaar tijdens die ruzie. Vanaf dat punt is Jack niet meer loyal en gaat ze (dus?) dood in de eindmissie. Je kan steeds nog wel met haar praten maar ook dan, terwijl ik uiteindelijk mn paragon meer dan driekwart-vol had, bleven de beide opties grijs... :(
"Mendoza's been hit! Mendoza's been fucking hit!"
  dinsdag 4 september 2012 @ 12:14:45 #139
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_116379638
quote:
3s.gif Op dinsdag 4 september 2012 11:59 schreef All-out het volgende:

[..]

dat is dus het punt

Ik heb de missie van Jack zo laat mogelijk gedaan, zodat ik mn paragon score (die was al het hoogst) zoveel mogelijk op zou kunnen krikken, maar nog waren de 'charm' en 'intimidate' opties niet beschikbaar tijdens die ruzie. Vanaf dat punt is Jack niet meer loyal en gaat ze (dus?) dood in de eindmissie. Je kan steeds nog wel met haar praten maar ook dan, terwijl ik uiteindelijk mn paragon meer dan driekwart-vol had, bleven de beide opties grijs... :(
Heb je wel de goede skills gekozen? er is er 1 die je 100% bonus geeft op Paragon/Renegade punten.

Jack tijdens de eindmissie laten overleven moet in theorie te doen zijn. Al je ship upgrades (armor, shield, thanix cannon) kopen zou haar in leven moeten houden tot de crash op de collector base. Vervolgens zorgen dat je haar geen biotic specialist maakt, haar niet meesturen met de normandy crew, en haar niet meenemen met het laatste stuk. Wel neem je Tali mee en Kasumi. Heb je Kasumi niet, dan nog een andere willekeurige squadmate, zolang dat maar niet Garrus, Grunt of Zaeed (als je die hebt) is.

[ Bericht 5% gewijzigd door padlarf op 04-09-2012 12:19:48 ]
Ok stelletje hokboeren
pi_116380094
quote:
3s.gif Op dinsdag 4 september 2012 11:59 schreef All-out het volgende:

[..]

dat is dus het punt

Ik heb de missie van Jack zo laat mogelijk gedaan, zodat ik mn paragon score (die was al het hoogst) zoveel mogelijk op zou kunnen krikken, maar nog waren de 'charm' en 'intimidate' opties niet beschikbaar tijdens die ruzie. Vanaf dat punt is Jack niet meer loyal en gaat ze (dus?) dood in de eindmissie. Je kan steeds nog wel met haar praten maar ook dan, terwijl ik uiteindelijk mn paragon meer dan driekwart-vol had, bleven de beide opties grijs... :(
Wat ik zo snel even gelezen heb is het gemiddelde wat je nodig hebt om de fight te kunnen sussen 80% op renegade/paragon, echter zijn er enkele variabelen. Indien je veel met de characters spreekt (na elke missie) kan het blijkbaar al vanaf 60 a 70%. Als je echter een 100% score hebt dan kun je partij kiezen, en daarna met de "verliezer" gaan praten waarop je ze nog over kunt halen en ze loyal zijn...
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
pi_116380652
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 12:34 schreef DeeCruise het volgende:

[..]
Wat ik zo snel even gelezen heb is het gemiddelde wat je nodig hebt om de fight te kunnen sussen 80% op renegade/paragon, echter zijn er enkele variabelen. Indien je veel met de characters spreekt (na elke missie) kan het blijkbaar al vanaf 60 a 70%. Als je echter een 100% score hebt dan kun je partij kiezen, en daarna met de "verliezer" gaan praten waarop je ze nog over kunt halen en ze loyal zijn...
hmm, ok. ik had zoveel met jack gepraat dat ze shepard misbruikt heeft op het laatst, dus dat zit wel goed denk ik...

ik las ergens dat je bij de morinth-missie aan het eind steeds opnieuw met samara kunt praten en zo onbeperkt +2 paragon punten erbij kunt krijgen. dat maar eens proberen... geen zin om weer helemaal overnieuw te beginnen eigenlijk, wil ME3 nu eindelijk wel eens met een male-shepard gespeeld
"Mendoza's been hit! Mendoza's been fucking hit!"
  dinsdag 4 september 2012 @ 13:06:31 #142
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_116380812
quote:
3s.gif Op dinsdag 4 september 2012 13:00 schreef All-out het volgende:

ik las ergens dat je bij de morinth-missie aan het eind steeds opnieuw met samara kunt praten en zo onbeperkt +2 paragon punten erbij kunt krijgen. dat maar eens proberen... geen zin om weer helemaal overnieuw te beginnen eigenlijk, wil ME3 nu eindelijk wel eens met een male-shepard gespeeld
Heb je wel de goede skills gekozen? Zo niet, dan kun je die aanpassen via de research.
Ok stelletje hokboeren
pi_116419531
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 13:06 schreef padlarf het volgende:

[..]
Heb je wel de goede skills gekozen? Zo niet, dan kun je die aanpassen via de research.
wat zou dat voor resultaat kunnen hebben dan? ik heb wel de score-verdubbelaar iig
"Mendoza's been hit! Mendoza's been fucking hit!"
  woensdag 5 september 2012 @ 17:16:09 #144
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_116426896
quote:
3s.gif Op woensdag 5 september 2012 14:03 schreef All-out het volgende:

[..]

wat zou dat voor resultaat kunnen hebben dan? ik heb wel de score-verdubbelaar iig
Een van de keuzes geeft +70%, de andere +100%. Stel ddat je die van 70 hebt gekozen, en je zet die om naar 100% heb je ineens meer punten.
Ok stelletje hokboeren
pi_116753047
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
  Moderator vrijdag 14 september 2012 @ 00:53:40 #146
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_116767064
Ik ben weer eens opnieuw begonnen in ME2, male paragon vanguard, heb geprobeerd hem op mij te laten lijken:



:P
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_116767334
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 00:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ben weer eens opnieuw begonnen in ME2, male paragon vanguard, heb geprobeerd hem op mij te laten lijken:

[ afbeelding ]

:P
Ik zag 't plaatje bij die previews bovenaan de pagina. Ik dacht 'huh heeft iemand Drizzt gemaakt?' :')
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  Moderator vrijdag 14 september 2012 @ 03:01:34 #148
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_116767684
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 01:22 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Ik zag 't plaatje bij die previews bovenaan de pagina. Ik dacht 'huh heeft iemand Drizzt gemaakt?' :')
8-)
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  vrijdag 14 september 2012 @ 16:58:15 #149
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_116785481
Volgens de geruchtenmachine komt er een nieuw MP DLC
Ok stelletje hokboeren
pi_116785551
quote:
11s.gif Op vrijdag 14 september 2012 16:58 schreef padlarf het volgende:
Volgens de geruchtenmachine komt er een nieuw MP DLC
Yup, en die zal mogelijk een nieuwe factie bevatten (Collectors?).
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')