2 extra regeltjes dialoog.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:43 schreef Georges het volgende:
[..]
Het verandert niets aan het einde toch? Dat zou voor mij de enige reden zijn om het aan te schaffen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 58% gewijzigd door BeyondTheGreen op 30-08-2012 19:33:53 ]Unbowed, Unbent, Unbroken.
Daar hintten ze met de Extended Cut al naar. Met deze dlc krijg je een duidelijker beeld, inderdaad.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:27 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Verder onthult de DLC wat Reapers zijn, waarom ze doen wat ze doen en waar ze vandaan komen.
quote:Wat ik jammer vind, en dit geldt voor heel ME3:Dat zou ook niet passen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet niet of je de boeken gelezen hebt (aan te raden (!) ), maar daarin (Retribution) wordt beschreven dat het voor reapers niet mogelijk is om constant volledige invloed over iemand te hebben, er zit een grens aan indoctrination. Het is steeds erger wordende conditie. Het woord dat erbij past, is 'subtiliteit'. Dat wat ook in ME1 werd gezegd, hoe meer geindoctrineerd iemand is, hoe minder capabel diegene wordt. Maar om die balans in stand te houden, kost de reapers veel energie.
Dus de reapers gebruiken indoctrination alleen om specifieke dingen gedaan te krijgen. Saren om de citadel te activeren,...SPOILER: Retribution-spoilerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Voor het vechten zijn verbouwde husks die, zogezegd, op de automatische piloot staan, beter geschikt.
[ Bericht 0% gewijzigd door The_Substitute op 30-08-2012 21:32:23 ]'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:03 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Daar hintten ze met de Extended Cut al naar. Met deze dlc krijg je een duidelijker beeld, inderdaad.
[..]
Dat zou ook niet passen.
Ik weet niet of je de boeken gelezen hebt (aan te raden (!) ), maar daarin (Retribution) wordt beschreven dat het voor reapers niet mogelijk is om constant volledige invloed over iemand te hebben, er zit een grens aan indoctrination. Het is steeds erger wordende conditie. Het woord dat erbij past, is 'subtiliteit'. Dat wat ook in ME1 werd gezegd, hoe meer geindoctrineerd iemand is, hoe minder capabel diegene wordt. Maar om die balans in stand te houden, kost de reapers veel energie.
Dus de reapers gebruiken indoctrination alleen om specifieke dingen gedaan te krijgen. Saren om de citadel te activeren,...Oké, maar daar gaat het me niet om. Stel dat er een bende terroristen zouden staan zouden ze ook niet aanvallen. Of die Yagh, in dat Salarian lab, die vallen ook niet aan. Dat weet je van tevoren al, want er zijn maar drie groepen vijanden.SPOILER: Retribution-spoilerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Voor het vechten zijn verbouwde husks die, zogezegd, op de automatische piloot staan, beter geschikt.Unbowed, Unbent, Unbroken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."De wetende is karig met zijn woorden; de woordenrijke is onwetend."
Lao-Tse
PSN(ps3): Appelknaller
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:32 schreef Appelknaller het volgende:
Heb net Leviathan uitgespeeld. Zijn wel een paar interessante dingen die je te weten komt.Human reaper is een larve-vorm.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Burning bridges gives you so much more
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:39 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Human reaper is een larve-vorm.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."De wetende is karig met zijn woorden; de woordenrijke is onwetend."
Lao-Tse
PSN(ps3): Appelknaller
Wat ik intrepeteerde uit jouw post dacht ik dat het je daar wel om ging; jij wilt wat meer variatie in vijanden. En je noemt een voorbeeld, waarvan ik uitleg dat het logisch is dat het er geen deel van uitmaakt. Als verrassing zou zo'n onverwachte tegenstander leuk zijn, dat ben ik met je eens. Vijanden als de Yahg of Klixen zouden incidenteel mogelijk kunnen zijn.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:20 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Oké, maar daar gaat het me niet om. Stel dat er een bende terroristen zouden staan zouden ze ook niet aanvallen. Of die Yagh, in dat Salarian lab, die vallen ook niet aan. Dat weet je van tevoren al, want er zijn maar drie groepen vijanden.
paragon score heeft daar niks mee te maken, je moet de ship upgrades kopen en de loyalty missies doenquote:Op maandag 3 september 2012 02:00 schreef All-out het volgende:
GVD, net weer ME2 uitgespeeld, maar omdat mn Paragon score niet hoog genoeg was toch nog Jack verloren... onacceptabel natuurlijk.
is er een manier om haar te redden, ook als ze niet loyaal is? anders zit er niks anders op dan weer overnieuw beginnen ben ik bang
In het geval van jack of miranda kun je beiden regelen, en nog de loyalty verliezen als je niet goed kiest in de onderlinge discussie die ze hebben..quote:Op maandag 3 september 2012 07:26 schreef padlarf het volgende:
[..]
paragon score heeft daar niks mee te maken, je moet de ship upgrades kopen en de loyalty missies doen
Ja, dat klopt, maar zo als ik die post interpreteer bedoelt hij dat niet. Volgens mij is het ook vrijwel onmogelijk om daar niet genoeg punten voor te hebben, of dat is mij iig nog nooit gelukt.quote:Op maandag 3 september 2012 08:01 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
In het geval van jack of miranda kun je beiden regelen, en nog de loyalty verliezen als je niet goed kiest in de onderlinge discussie die ze hebben..
dat is dus het puntquote:Op maandag 3 september 2012 08:01 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
In het geval van jack of miranda kun je beiden regelen, en nog de loyalty verliezen als je niet goed kiest in de onderlinge discussie die ze hebben..
Heb je wel de goede skills gekozen? er is er 1 die je 100% bonus geeft op Paragon/Renegade punten.quote:Op dinsdag 4 september 2012 11:59 schreef All-out het volgende:
[..]
dat is dus het punt
Ik heb de missie van Jack zo laat mogelijk gedaan, zodat ik mn paragon score (die was al het hoogst) zoveel mogelijk op zou kunnen krikken, maar nog waren de 'charm' en 'intimidate' opties niet beschikbaar tijdens die ruzie. Vanaf dat punt is Jack niet meer loyal en gaat ze (dus?) dood in de eindmissie. Je kan steeds nog wel met haar praten maar ook dan, terwijl ik uiteindelijk mn paragon meer dan driekwart-vol had, bleven de beide opties grijs...
Wat ik zo snel even gelezen heb is het gemiddelde wat je nodig hebt om de fight te kunnen sussen 80% op renegade/paragon, echter zijn er enkele variabelen. Indien je veel met de characters spreekt (na elke missie) kan het blijkbaar al vanaf 60 a 70%. Als je echter een 100% score hebt dan kun je partij kiezen, en daarna met de "verliezer" gaan praten waarop je ze nog over kunt halen en ze loyal zijn...quote:Op dinsdag 4 september 2012 11:59 schreef All-out het volgende:
[..]
dat is dus het punt
Ik heb de missie van Jack zo laat mogelijk gedaan, zodat ik mn paragon score (die was al het hoogst) zoveel mogelijk op zou kunnen krikken, maar nog waren de 'charm' en 'intimidate' opties niet beschikbaar tijdens die ruzie. Vanaf dat punt is Jack niet meer loyal en gaat ze (dus?) dood in de eindmissie. Je kan steeds nog wel met haar praten maar ook dan, terwijl ik uiteindelijk mn paragon meer dan driekwart-vol had, bleven de beide opties grijs...
hmm, ok. ik had zoveel met jack gepraat dat ze shepard misbruikt heeft op het laatst, dus dat zit wel goed denk ik...quote:Op dinsdag 4 september 2012 12:34 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Wat ik zo snel even gelezen heb is het gemiddelde wat je nodig hebt om de fight te kunnen sussen 80% op renegade/paragon, echter zijn er enkele variabelen. Indien je veel met de characters spreekt (na elke missie) kan het blijkbaar al vanaf 60 a 70%. Als je echter een 100% score hebt dan kun je partij kiezen, en daarna met de "verliezer" gaan praten waarop je ze nog over kunt halen en ze loyal zijn...
Heb je wel de goede skills gekozen? Zo niet, dan kun je die aanpassen via de research.quote:Op dinsdag 4 september 2012 13:00 schreef All-out het volgende:
ik las ergens dat je bij de morinth-missie aan het eind steeds opnieuw met samara kunt praten en zo onbeperkt +2 paragon punten erbij kunt krijgen. dat maar eens proberen... geen zin om weer helemaal overnieuw te beginnen eigenlijk, wil ME3 nu eindelijk wel eens met een male-shepard gespeeld
wat zou dat voor resultaat kunnen hebben dan? ik heb wel de score-verdubbelaar iigquote:Op dinsdag 4 september 2012 13:06 schreef padlarf het volgende:
[..]
Heb je wel de goede skills gekozen? Zo niet, dan kun je die aanpassen via de research.
Een van de keuzes geeft +70%, de andere +100%. Stel ddat je die van 70 hebt gekozen, en je zet die om naar 100% heb je ineens meer punten.quote:Op woensdag 5 september 2012 14:03 schreef All-out het volgende:
[..]
wat zou dat voor resultaat kunnen hebben dan? ik heb wel de score-verdubbelaar iig
Ik zag 't plaatje bij die previews bovenaan de pagina. Ik dacht 'huh heeft iemand Drizzt gemaakt?'quote:Op vrijdag 14 september 2012 00:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ben weer eens opnieuw begonnen in ME2, male paragon vanguard, heb geprobeerd hem op mij te laten lijken:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 14 september 2012 01:22 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik zag 't plaatje bij die previews bovenaan de pagina. Ik dacht 'huh heeft iemand Drizzt gemaakt?'
Yup, en die zal mogelijk een nieuwe factie bevatten (Collectors?).quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:58 schreef padlarf het volgende:
Volgens de geruchtenmachine komt er een nieuw MP DLC
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |