Je bent naar ik aanneem helemaal opnieuw begonnen? Indien ja, dan zuigt je armor nog gewoon.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Je kunt je squadmates ook gewoon niet eens vertellen waar ze afzonderlijk moeten schuilen, en als je dan toch aangeeft waar je ze wil hebben blijven ze gewoon dom staan.
Kutspel![]()
Yup, lvl 9 vanguardquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:17 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Je bent naar ik aanneem helemaal opnieuw begonnen? Indien ja, dan zuigt je armor nog gewoon.Dus hopelijk kom je snel wat beters tegen. Met m'n Soldier in Colossus IX-armor lach ik die piraten en Geth gewoon uit (op normal dan
).
En je squad mates willen, helaas, nog wel eens een Leroy Jenkins doen, iets wat een beetje jammer is.
Van 120 seconden wordt Sinterklaas inderdaad niet vrolijk.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Yup, lvl 9 vanguard
De cooldowns zijn ook belacheloos, 40 sec? 120 sec?Schiet op als je veel vijanden om je heen hebt
Interessante wapens wel. Nu alleen nog hopen dat de Demolisher armor nog eens naar singleplayer komt.quote:Groundside Resistance Weapon Pack
Today we are pleased to announce the Groundside Resistance weapon pack for Mass Effect 3. Take the fight to the Reaper army with the latest addition to the single player experience
Groundside Resistance adds seven additional weapons to Commander Shepard’s armory. It includes the brand new Venom Shotgun and Executioner Pistol plus the Kishock Harpoon Gun, Striker Assault Rifle, N7 Typhoon Assault Rifle, N7 Piranha Shotgun, and Acolyte Pistol. Lock and load and bring down the Reaper threat!
The Groundside Resistance pack is available now on Xbox LIVE, PlayStation Network, and Origin (Tomorrow on PS3 in Europe).
$1.99, 160 MS/BW Points
http://blog.bioware.com/2(...)istance-weapon-pack/
Filmpje van de Venom Shotgun en Executioner.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:08 schreef Rikketik het volgende:
Er is een nieuwe SP Weapon Pack uitgebracht:
[..]
Interessante wapens wel. Nu alleen nog hopen dat de Demolisher armor nog eens naar singleplayer komt.
Biotic Godquote:Op woensdag 17 oktober 2012 01:41 schreef Appelknaller het volgende:
Welke banners hebben jullie al gehaald met de nieuwe challenges?
Ik heb alleen nog de Biotic Godbanner geunlocked.
Liever een nerdje zijn dan een godquote:
Liever Niftu Cal zijn dan Mordin Solus, Tali'Zorah of Legionquote:Op woensdag 17 oktober 2012 10:32 schreef Appelknaller het volgende:
[..]
Liever een nerdje zijn dan een god
Ben je verkouden? Je kan zijn grootsheid niet ruiken??quote:Op woensdag 17 oktober 2012 10:37 schreef padlarf het volgende:
[..]
Liever Niftu Cal zijn dan Mordin Solus, Tali'Zorah of Legion
Ik ruik alleen zijn rottende lijk. Gedood door een Asariquote:Op woensdag 17 oktober 2012 10:43 schreef Appelknaller het volgende:
[..]
Ben je verkouden? Je kan zijn grootsheid niet ruiken??
Jezus is ook gedood en toen werd hij godquote:Op woensdag 17 oktober 2012 10:47 schreef padlarf het volgende:
[..]
Ik ruik alleen zijn rottende lijk. Gedood door een Asari
Nee want tech is voor hommo's en die gaan naar de helquote:Op woensdag 17 oktober 2012 10:51 schreef padlarf het volgende:
Mordin en Legion zijn ook dood. Tech Jesuses
Middeleeuws? Dikke bankster in een superieur drukpak met de beste gadgets er in verwerkt en ook nog eens keiharde biotics hebben.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:34 schreef padlarf het volgende:
Een dikke dwerg in een middeleeuws duikpak
Ik heb op het moment nog maar 8/13 (Tech Explosions, Incinerate, Overload, Cryo Blast, Sentry Turret, Snap Freeze) van de Mathemagician.quote:
Flamer is inderdaad een kwestie van 1 game Silver tegen Reapers. Electric Slash is ook in 1 game te halen. Mocht je voor Geth Turret gaan moet je zorgen dat je niet de flamethrower upgrade kiest, want dan telt het op een of andere manier als sentry turret. Tevens, als je je best doet kun je met je Korgan Sentinel Tech Armor ook wel halen in 2 games. Energy Drain en Shadow Strike zijn ook relatief eenvoudigquote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:16 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ik heb op het moment nog maar 8/13 (Tech Explosions, Incinerate, Overload, Cryo Blast, Sentry Turret, Snap Freeze) van de Mathemagician.Heb zelf het idee dat Flamer een nogal simpele is om te halen, klopt dat ook? Dan kan ik tenminste ook snel de Tech Jesuses aanbidden.
Je mag raden welke upgrade ik dus heb voor mijn Geth Turret.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:31 schreef padlarf het volgende:
[..]
Flamer is inderdaad een kwestie van 1 game Silver tegen Reapers. Electric Slash is ook in 1 game te halen. Mocht je voor Geth Turret gaan moet je zorgen dat je niet de flamethrower upgrade kiest, want dan telt het op een of andere manier als sentry turret. Tevens, als je je best doet kun je met je Krogan Sentinel Tech Armor ook wel halen in 2 games. Energy Drain en Shadow Strike zijn ook relatief eenvoudig
Las op de BSN dat Bioware daar naar gaat kijken. Dus hopelijk wordt die dan wat makkelijker.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:38 schreef Appelknaller het volgende:
Die nieuwe eisen voor de reaper mastery
450000 punten verdienen met het doden van husks!!!!
Slaat echt helemaal nergens op
Geen last van.quote:Op zondag 21 oktober 2012 01:44 schreef Rijst het volgende:
Bij ME1 en 2 wou ik ze altlijd meerdere keren uitspelen maar bij de derde heb ik er geen zin meer in. Hebben meer mensen dit ook?
Ja, ik moet nog steeds Leviathan spelenquote:Op zondag 21 oktober 2012 01:44 schreef Rijst het volgende:
Bij ME1 en 2 wou ik ze altlijd meerdere keren uitspelen maar bij de derde heb ik er geen zin meer in. Hebben meer mensen dit ook?
Ik heb ME1 elke keer uit pure frustratie om het combatsysteem weggelegd. 2 kan ik tientallen keren spelen en 3 heb ik 2x uitgespeeld. Heb het idee dat ik elke battle in deel 3 inmiddels wel kenquote:Op zondag 21 oktober 2012 01:44 schreef Rijst het volgende:
Geen last van. Heb ME3 al 3× uitgespeeld en ik zou het zo nog een 4e keer doen.quote:Op zondag 21 oktober 2012 01:44 schreef Rijst het volgende:
De battles in ME2 na 20x niet?quote:Op zondag 21 oktober 2012 02:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Heb het idee dat ik elke battle in deel 3 inmiddels wel ken
Jawel, maar dat voelt toch anders, geen idee waaromquote:Op zondag 21 oktober 2012 14:06 schreef The_Substitute het volgende:
Het ligt volgens mij meer aan het feit dat het verhaal voorbij is, dan aan de kwaliteit van de game. Op welke manier je dan ook tegen het einde aankijkt.
[..]
De battles in ME2 na 20x niet?
quote:..... with the news that the next Mass Effect game is already in development .....
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 14 november 2012 19:55 schreef Fukushima het volgende:
yeah!! pakketje ontvangen
[ afbeelding ]
Veel speelplezier.quote:Op woensdag 14 november 2012 19:55 schreef Fukushima het volgende:
[ afbeelding ]
Nice! Ik zat echt te wachten op een PS3 versie van deel 1, heb die alleen op de 360 gespeeldquote:Op donderdag 1 november 2012 18:22 schreef Rijst het volgende:
Goed nieuws voor de mensen met een PS3.
[ afbeelding ]
Als dat de eerste keer is dat je de games speelt, be prepared for a game experience of a life time.quote:Op woensdag 14 november 2012 19:55 schreef Fukushima het volgende:
[ afbeelding ]
ik heb deel 1 dus gedownload een tijd geleden nadat ik fallout 3 op 100%quote:Op woensdag 14 november 2012 22:36 schreef Georges het volgende:
[..]
Als dat de eerste keer is dat je de games speelt, be prepared for a game experience of a life time.
Beste game serie ooit.
Fallout 3 is right up there, geweldige game.quote:Op woensdag 14 november 2012 22:48 schreef Fukushima het volgende:
[..]
ik heb deel 1 dus gedownload een tijd geleden nadat ik fallout 3 op 100%had uitgespeeld en begreep dat je ME dan ook erg gaaf zou moeten vinden, inmiddels heb ik 50 uur in deel 1 zitten van ME en dan moet ik nog een aantal assignments.
zo'n trilogy is dan geen moeilijke keuze
1 is beterquote:Op woensdag 14 november 2012 22:49 schreef Georges het volgende:
[..]
Fallout 3 is right up there, geweldige game.
Andere setting, maar ook erg goed. Ik wacht op zowel een Fallout 4 als de nieuwe Mass Effect.
Overigens, ME 2 is vele malen beter dan 1 vind ik. Terwijl 1 al erg goed is, you're in a for a treat.
dumbed down voor casuals, niet eens eigen wapens, gewoon wat standaard meukquote:
Combat van deel 2 was duidelijk beter dan die van 1. Alleen jammer dat je steeds ammo moest verzamelenquote:Op donderdag 15 november 2012 13:01 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
dumbed down voor casuals, niet eens eigen wapens, gewoon wat standaard meuk
alles er omheen was beterquote:Op donderdag 15 november 2012 13:11 schreef Rijst het volgende:
[..]
Combat van deel 2 was duidelijk beter dan die van 1. Alleen jammer dat je steeds ammo moest verzamelen
Ik verzamel liever ammo dan dat ik rambostyle eeuwig door kan schietenquote:Op donderdag 15 november 2012 13:11 schreef Rijst het volgende:
[..]
Combat van deel 2 was duidelijk beter dan die van 1. Alleen jammer dat je steeds ammo moest verzamelen
management van hitte vond ik wel goed gedaanquote:Op donderdag 15 november 2012 13:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik verzamel liever ammo dan dat ik rambostyle eeuwig door kan schieten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |