Biotic Godquote:Op woensdag 17 oktober 2012 01:41 schreef Appelknaller het volgende:
Welke banners hebben jullie al gehaald met de nieuwe challenges?
Ik heb alleen nog de Biotic Godbanner geunlocked.
Liever een nerdje zijn dan een godquote:
Liever Niftu Cal zijn dan Mordin Solus, Tali'Zorah of Legionquote:Op woensdag 17 oktober 2012 10:32 schreef Appelknaller het volgende:
[..]
Liever een nerdje zijn dan een god
Ben je verkouden? Je kan zijn grootsheid niet ruiken??quote:Op woensdag 17 oktober 2012 10:37 schreef padlarf het volgende:
[..]
Liever Niftu Cal zijn dan Mordin Solus, Tali'Zorah of Legion
Ik ruik alleen zijn rottende lijk. Gedood door een Asariquote:Op woensdag 17 oktober 2012 10:43 schreef Appelknaller het volgende:
[..]
Ben je verkouden? Je kan zijn grootsheid niet ruiken??
Jezus is ook gedood en toen werd hij godquote:Op woensdag 17 oktober 2012 10:47 schreef padlarf het volgende:
[..]
Ik ruik alleen zijn rottende lijk. Gedood door een Asari
Nee want tech is voor hommo's en die gaan naar de helquote:Op woensdag 17 oktober 2012 10:51 schreef padlarf het volgende:
Mordin en Legion zijn ook dood. Tech Jesuses
Middeleeuws? Dikke bankster in een superieur drukpak met de beste gadgets er in verwerkt en ook nog eens keiharde biotics hebben.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:34 schreef padlarf het volgende:
Een dikke dwerg in een middeleeuws duikpak
Ik heb op het moment nog maar 8/13 (Tech Explosions, Incinerate, Overload, Cryo Blast, Sentry Turret, Snap Freeze) van de Mathemagician.quote:
Flamer is inderdaad een kwestie van 1 game Silver tegen Reapers. Electric Slash is ook in 1 game te halen. Mocht je voor Geth Turret gaan moet je zorgen dat je niet de flamethrower upgrade kiest, want dan telt het op een of andere manier als sentry turret. Tevens, als je je best doet kun je met je Korgan Sentinel Tech Armor ook wel halen in 2 games. Energy Drain en Shadow Strike zijn ook relatief eenvoudigquote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:16 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ik heb op het moment nog maar 8/13 (Tech Explosions, Incinerate, Overload, Cryo Blast, Sentry Turret, Snap Freeze) van de Mathemagician.Heb zelf het idee dat Flamer een nogal simpele is om te halen, klopt dat ook? Dan kan ik tenminste ook snel de Tech Jesuses aanbidden.
Je mag raden welke upgrade ik dus heb voor mijn Geth Turret.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:31 schreef padlarf het volgende:
[..]
Flamer is inderdaad een kwestie van 1 game Silver tegen Reapers. Electric Slash is ook in 1 game te halen. Mocht je voor Geth Turret gaan moet je zorgen dat je niet de flamethrower upgrade kiest, want dan telt het op een of andere manier als sentry turret. Tevens, als je je best doet kun je met je Krogan Sentinel Tech Armor ook wel halen in 2 games. Energy Drain en Shadow Strike zijn ook relatief eenvoudig
Las op de BSN dat Bioware daar naar gaat kijken. Dus hopelijk wordt die dan wat makkelijker.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:38 schreef Appelknaller het volgende:
Die nieuwe eisen voor de reaper mastery
450000 punten verdienen met het doden van husks!!!!
Slaat echt helemaal nergens op
Geen last van.quote:Op zondag 21 oktober 2012 01:44 schreef Rijst het volgende:
Bij ME1 en 2 wou ik ze altlijd meerdere keren uitspelen maar bij de derde heb ik er geen zin meer in. Hebben meer mensen dit ook?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |