heb geen eigenwaarde en accepteer je libidoproblemen, bebequote:Op woensdag 8 augustus 2012 05:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]hey schatje uit een ander stadje.
Niemand nodigt jou uit voor de bijeenkomsten?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 06:00 schreef Charcot het volgende:
[..]
Wat. hoe kan het erger dan dit worden. Orgies en ondertussen op fok?
dus het is waar? Viespeuken julliequote:Op woensdag 8 augustus 2012 06:02 schreef zarGon het volgende:
[..]
Niemand nodigt jou uit voor de bijeenkomsten?
wat, zoveel moeilijke woorden in een zin, guuuurlquote:Op woensdag 8 augustus 2012 06:01 schreef Charcot het volgende:
[..]
heb geen eigenwaarde en accepteer je libidoproblemen, bebe
Vies is lekker.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 06:03 schreef Charcot het volgende:
[..]
dus het is waar? Viespeuken jullie
Oef.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 06:01 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nogmaals sorry..
Ik gaf hem wel de kant met sesamzaad..
je mag erbij, meer niet.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 06:04 schreef Charcot het volgende:
[..]
Pas wanneer ik kb terug heb. Huilen van genot dan, hè.
Aww bebe. Im all yours.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 06:04 schreef Charcot het volgende:
[..]
gewild object hoor zoveel liefhebbersquote:Op woensdag 8 augustus 2012 06:04 schreef Charcot het volgende:
[..]
raar he, ik ben fucked up en alsnog doen mensen zo.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 06:05 schreef zarGon het volgende:
[..]
gewild object hoor zoveel liefhebbers
All yours? Zoek het maar uitquote:Op woensdag 8 augustus 2012 06:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wat, mag ik geen beste vriendin hebben? Damn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |