Geen One X meer?quote:
Ah. Net even gezocht op TDK (Turkse Taalunie), leuk! Da's het voordeel van Arabisch spreken.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 04:51 schreef Triggershot het volgende:
[..]
In het Turks zeggen ze bijvoorbeeld Müşkül, is een Arabisch leenwoord.
Ik kon iemand niet weigerenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 05:02 schreef zarGon het volgende:
[..]
Geen One X meer?
Draai sinds vandaag MIUI..
Wel grappig overigens dat andersom niets het Arabisch is ingegaanquote:Ah. Net even gezocht op TDK (Turkse Taalunie), leuk! Da's het voordeel van Arabisch spreken..
Wat ga je nemen?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 05:04 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik kon iemand niet weigeren
+ mag mijn abo in 2 weken weer verlengen
Hmm, ics? Hoe is ie?
Hoe bedoel je? Van het Turks/Ottomaans naar Arabisch?quote:[..]
Wel grappig overigens dat andersom niets het Arabisch is ingegaan
Nog geen idee, denk dat ik mij laat overtuigen in een shop ofzo. Tips?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 05:07 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat ga je nemen?
Yes (4.0.4). Even wennen, voelt verder solide aan.
Jup, zoveel eeuwen samen geleefd, maar niets qua taal overgenomen.quote:Hoe bedoel je? Van het Turks/Ottomaans naar Arabisch?
Slecht idee.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 05:08 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nog geen idee, denk dat ik mij laat overtuigen in een shop ofzo. Tips?
Hmm en batterij? Mijn ervaring qua batterij was echt bagger.
Enig idee waarom? Heeft het Perzisch wel woorden overgenomen eigenlijk?quote:[..]
Jup, zoveel eeuwen samen geleefd, maar niets qua taal overgenomen.
Ik weet, maar ben geen compleet leekquote:Op woensdag 8 augustus 2012 05:17 schreef zarGon het volgende:
[..]
Slecht idee.. Ze zullen je iets aanraden waar zij winst op kunnen maken.
Op dit moment One X of S3. Ik neig naar de One X (omdat Sense). Ga je los kopen dan? Welke provider had jij? Let er wel op dat alles teringduur is geworden. Vooronderzoek via internet is een must.
Waarom het Arabisch geen woorden heeft overgenomen? Klassiek (Koranisch) Arabisch heeft een puur karakter, onderworpen aan grammaticale regels, men was bang dat het overnemen van woorden daar te veel problemen mee zou krijgen.quote:Enig idee waarom? Heeft het Perzisch wel woorden overgenomen eigenlijk?
Hahahahahaha, KPN.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 05:21 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik weet, maar ben geen compleet leek![]()
Ik vind sense tof, maar ik ben HTC's support beleid een beetje zat en vind het onbetrouwbaar, dus weet het nog niet echt. Heb KPN en ben gedwongen KPN te nemen door wat werkvoorwaarden. Wordt leasen denk ik.
Aha. Klinkt als iets waar ze over nagedacht hebben.quote:[..]
Waarom het Arabisch geen woorden heeft overgenomen? Klassiek (Koranisch) Arabisch heeft een puur karakter, onderworpen aan grammaticale regels, men was bang dat het overnemen van woorden daar te veel problemen mee zou krijgen.
Perzisch van het Arabisch of Turks?
Haha thnxquote:
Jup, het wordt voor mij sowieso een samsung of htc denk ik, de stock android maakt me niet zoveel uit, gezien ik idd toch overga naar een rom.quote:Er zijn drie grote (goede) Android-procudenten: HTC en Samsung zijn de twee grootste en dan heb je Sony nog. De rest is gaar. Sony heeft qua design fluttelefoons. En de Android-schil van Samsung (TouchWiz) is matig tegenover Sense. Ik weet niet hoe de support van Samsung is. Je gaat toch custom ROMs gebruiken, want updates ze releasen allemaal traag..
Daar heb je volgens mij gelijk in, het Turks heeft veel overgenomen van het Perzisch.quote:[..]
Aha. Klinkt als iets waar ze over nagedacht hebben.
Van het Turks. Het lijkt erop dat Turks het 'zwakste' van de drie is..
jammer hoe oud bsn jequote:Op woensdag 8 augustus 2012 05:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
had je niet nog extra hoeven te vermelden.
[..]
bashi
Meer ken ik niet.
ez te hezdikim. niet wetenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 05:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
had je niet nog extra hoeven te vermelden.
[..]
bashi
Meer ken ik niet.
Watquote:Op woensdag 8 augustus 2012 05:37 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zou je aub willen stoppen te flirten met mijn vriendin?
ne hema hisbequote:Op woensdag 8 augustus 2012 05:37 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zou je aub willen stoppen te flirten met mijn vriendin?
mashallah en dan nog allebei op fok? ben jequote:Op woensdag 8 augustus 2012 05:40 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Meer dan dat, we zijn verloofd.
We hebben elkaar leren op FOK.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 05:43 schreef speedboot het volgende:
[..]
mashallah en dan nog allebei op fok? ben je
koerd
en dan verloofd goedzo groote jongenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 05:44 schreef Triggershot het volgende:
[..]
We hebben elkaar leren op FOK.
Nee.
o ik dacht dat je her over speedboot hadquote:Op woensdag 8 augustus 2012 05:45 schreef Charcot het volgende:
[..]
kvind een open relatie prima hoor maar dan moet je niet vreemdgaan okej
Gewoon formaliteit zodat we vrijuit wat dingen kunnen doen enzo.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 05:45 schreef speedboot het volgende:
[..]
en dan verloofd goedzo groote jongen
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 05:48 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Gewoon formaliteit zodat we vrijuit wat dingen kunnen doen enzo.
okequote:Op woensdag 8 augustus 2012 05:48 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Gewoon formaliteit zodat we vrijuit wat dingen kunnen doen enzo.
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 05:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Maar sorry schat, je weet hoe onze cultuur werkt, Charcot.
Eind volgend jaar gaan tri en ik Inshallah trouwen.
je hoeft je niet te verantwoorden liefjequote:Op woensdag 8 augustus 2012 05:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Maar sorry schat, je weet hoe onze cultuur werkt, Charcot.
Eind volgend jaar gaan tri en ik Inshallah trouwen.
koelkast is mooierrquote:Op woensdag 8 augustus 2012 05:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
De lucht is echt mooi jongonz.En charcotteke.
Kdacht jy maakt nog grap dat je haar via hier hbt ontmoetquote:Op woensdag 8 augustus 2012 05:52 schreef Triggershot het volgende:
[..]
je hoeft je niet te verantwoorden liefje
Sorry, elke gek zn gebrek he.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 05:52 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik zou hier niet tegen kunnen als ik Jan was.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 05:52 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jan zelf ook niet.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 05:54 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik zou hier niet tegen kunnen als ik Jan was..
nee, tijdje stiekem gedaanquote:Op woensdag 8 augustus 2012 05:53 schreef speedboot het volgende:
[..]
Kdacht jy maakt nog grap dat je haar via hier hbt ontmoet
Vriendin vinden.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 05:55 schreef speedboot het volgende:
[..]
wat doe je op zo een leeftijd hier?
lan :-) :-)quote:Op woensdag 8 augustus 2012 05:57 schreef zarGon het volgende:
[..]
De bovenkant van de sandwich..
Sorry..
Gatvrrdamme. zarGon, whyyy.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 05:57 schreef zarGon het volgende:
[..]
De bovenkant van de sandwich..
Sorry..
hoe oud ben jijquote:Op woensdag 8 augustus 2012 05:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Gatvrrdamme. zarGon, whyyy.
Maar ik heb al gevonden hier. Wat nu?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 05:58 schreef speedboot het volgende:
[..]
ga naar buite en zoek tot je vind
Nogmaals sorry.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 05:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Gatvrrdamme. zarGon, whyyy.
Wat is jouw probleemquote:Op woensdag 8 augustus 2012 06:00 schreef Charcot het volgende:
[..]
Wat. hoe kan het erger dan dit worden. Orgies en ondertussen op fok?
heb geen eigenwaarde en accepteer je libidoproblemen, bebequote:Op woensdag 8 augustus 2012 05:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]hey schatje uit een ander stadje.
Niemand nodigt jou uit voor de bijeenkomsten?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 06:00 schreef Charcot het volgende:
[..]
Wat. hoe kan het erger dan dit worden. Orgies en ondertussen op fok?
dus het is waar? Viespeuken julliequote:Op woensdag 8 augustus 2012 06:02 schreef zarGon het volgende:
[..]
Niemand nodigt jou uit voor de bijeenkomsten?
wat, zoveel moeilijke woorden in een zin, guuuurlquote:Op woensdag 8 augustus 2012 06:01 schreef Charcot het volgende:
[..]
heb geen eigenwaarde en accepteer je libidoproblemen, bebe
Vies is lekker.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 06:03 schreef Charcot het volgende:
[..]
dus het is waar? Viespeuken jullie
Oef.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 06:01 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nogmaals sorry..
Ik gaf hem wel de kant met sesamzaad..
je mag erbij, meer niet.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 06:04 schreef Charcot het volgende:
[..]
Pas wanneer ik kb terug heb. Huilen van genot dan, hè.
Aww bebe. Im all yours.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 06:04 schreef Charcot het volgende:
[..]
gewild object hoor zoveel liefhebbersquote:Op woensdag 8 augustus 2012 06:04 schreef Charcot het volgende:
[..]
raar he, ik ben fucked up en alsnog doen mensen zo.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 06:05 schreef zarGon het volgende:
[..]
gewild object hoor zoveel liefhebbers
All yours? Zoek het maar uitquote:Op woensdag 8 augustus 2012 06:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wat, mag ik geen beste vriendin hebben? Damn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |