quote:
Ik heb beiden alquote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb het bier, regel jij de tieten?
Zeker niet.. mijn borsten en mijn bier hoef ik beiden niet te delen als ik dat niet wilquote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou en, we moeten delen op deze wereld.
Je borsten ben ik met je eens, maar je bier kun je best delenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:06 schreef Evie het volgende:
[..]
Zeker niet.. mijn borsten en mijn bier hoef ik beiden niet te delen als ik dat niet wil
Tsk tsk zelfs ik heb bier en ik lust het nietquote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:09 schreef minthy het volgende:
Kan ik weer niet meepraten, ik heb geen bier
Slecht voorbereid, he?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Tsk tsk zelfs ik heb bier en ik lust het niet
Hoi Samzzquote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:11 schreef Samzz het volgende:
Goedenavond.
Nieuw boek, het labyrint van water. Schijnt erg goed te zijn. Vanavond maar eens beginnen.
Ik heb nog 4 flesjes over, mijn zwager komt steeds bier zuipenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:11 schreef minthy het volgende:
[..]
Slecht voorbereid, he?![]()
Hier staat nog een flutje beerenburg in de koelkast, maar dat lust ik dan weer niet...
Gaat over de geschiedenis van het Christendom. Altijd leuk. Symbolenleer en zo.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:11 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hoi Samzz![]()
Geen idee, maak je een reviewtje als je erdoorheen bent?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |