Ik wil je er wel in taggen hoor de volgende keerquote:
Liever niet.. zitten ook mensen waarvan ik liever niet heb dat ze die associaties hebben op mn facebook.. waarvan ik er nog een boel deels moet blockenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wil je er wel in taggen hoor de volgende keer
Gelukkig zijn er ook normale ouders.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:14 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik heb niets tegen (sommige) baby's en kinderen![]()
Wel tegen de ouders die idd te veel informatie delen
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:15 schreef Evie het volgende:
[..]![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, vreselijk irritantquote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er ook normale ouders.
Bij mij in de vriendengroep zijn er e laatste 3 maanden 4 kinderen geboren.
Van de tweeling word door de mama echt elke scheet op facebook gezet en om het uur nieuwe foto's. De andere 2 mama's posten er bijna niks over
Blokkerenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:18 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
Baby foto's kom ik gelukkig niet al te veel tegen, waar ik meer hekel aan heb is die stomme '"game invites" of info van wat een vriend heeft gedaan met een spel. Al die troep boeit mij toch geen reet?
Gedaan maar er blijven maar weer nieuwe varianten komen, de parasieten!quote:
Ook een boottochtje gedaan?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:08 schreef Casie het volgende:
Ik heb vanmorgen zeehonden in het wild gezien, ze zijn zo lief
Misschien ooit, maar nu is de behoefte er nietquote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:21 schreef Evie het volgende:
[..]
Ahh sorry![]()
what have I done?
Nee hoor je gaat vast nooit vader worden
Ik heb er gelukkig minder last van. Ergerlijk is het wel Zusenzo wil je uitnodigen voor de verjaardagskalenderquote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:23 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Gedaan maar er blijven maar weer nieuwe varianten komen, de parasieten!
Tijd voor een ander onderwerpquote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:27 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Misschien ooit, maar nu is de behoefte er niet
en dan is er ook nog een Engelse versie vanquote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:27 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik heb er gelukkig minder last van. Ergerlijk is het wel Zusenzo wil je uitnodigen voor de verjaardagskalenderga heen.
Oké haal "chocolade en" maar weg danquote:
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:35 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Alleen tieten is ook prima, eventueel aangevuld met een stel fijne billen.
Ruim een jaar geloof ikquote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:40 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
oh ik merk nu net op dat er ook gewoon echt Direct Mail op FOK! is sinds wanneer is dat er?
ik klik daar dus echt nooit op, maar idd, sommige mensen die doen mee aan alles wat er voorbij komtquote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:29 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
en dan is er ook nog een Engelse versie van![]()
Of die mensen die altijd een dag horoscoop doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |