die waren zo kicken!!!!
[Dit bericht is gewijzigd door haaahaha op 12-08-2002 21:01]
quote:hmmzz volgens mij heb ik er nog wel wat.. heb er wel veel tijd op doorgebracht dus is erg versleten.. maar heb er nog zeker 1!
Op maandag 12 augustus 2002 20:49 schreef I.R.Baboon het volgende:
Als je nog zo'n oude hebt is die inmiddels behoorlijk geld waard.
[Dit bericht is gewijzigd door haaahaha op 12-08-2002 21:25]
jammer dat ik zelf nooit zo'n ding heb gehad...
quote:Volgens mij alleen maar in de vorm van een Gameboy enzo...
of zijn ze nog ergens te koop?
quote:ken jij hem ook van SSBM dan? ik namelijk wel en zijn emmer actie roeleerd
Op maandag 12 augustus 2002 21:25 schreef Schmurf het volgende:
whaa!, Mr Game & Watch roeleertjammer dat ik zelf nooit zo'n ding heb gehad...
quote:verkopen?
Op dinsdag 13 augustus 2002 12:43 schreef Quosego het volgende:
Ik heb submarine, donkey kong, basketball, en nog 3 andere... waren toen al prijzig (rond de 150 piek ofzo in 1987)
Maar ik geloof dat (op vele Tetris-varianten na) ze niet meer worden verkocht. Tegenwoordig zul je het met een Gameboy moeten doen
Zelf heb ik gehad:
Donkey Kong II
Highway (helemaal over de kop gespeeld...)
Cosmo's Flight
Een Q-Bert achtig spel, naam is me ontschoten
en nog een Snoopy kleuren handheld...
quote:Nee man, Nostalgie verkoop je niet....
Op dinsdag 13 augustus 2002 23:25 schreef haaahaha het volgende:[..]
verkopen?
quote:.. kijk eens op marktplaats.nl/computer hardware/nintendo, daar staan er zo al een stuk of vijf aangeboden
Op dinsdag 13 augustus 2002 23:54 schreef haaahaha het volgende:
als iemand ze wil verkopen, contact me dan effe
[Dit bericht is gewijzigd door haaahaha op 15-08-2002 01:18]
ik wordt sentimeel
Als je ze al hebt is het leuk, maar om er nou meer dan 50 piek voor neer te tellen vind ik een beetje overdreven.
quote:
Op donderdag 15 augustus 2002 01:26 schreef twi het volgende:
Tenzij je bakken met geld verdient, heb je snel spijt dat je zoveel geld uitgeeft voor zulke dingen. Je speelt 't misschien een dagje, en gooit 't daarna in de hoek...Als je ze al hebt is het leuk, maar om er nou meer dan 50 piek voor neer te tellen vind ik een beetje overdreven.
- Lifeboat
- Donald en goofy (moet je brand blussen in gebouw)
- Donkey kong (kan je met 2 personen spelen moet je wespen naar elkaar toe sprayen)
- En nog wat van die kleinere die je niet kan openklappen
quote:correct
Op donderdag 15 augustus 2002 11:10 schreef pmponer het volgende:
Volgens mij komen die dingen van hem van ebay
quote:wat is het nummer van je buurmeisje?
Op donderdag 15 augustus 2002 08:22 schreef pmponer het volgende:
LOL ik heb een half jaar geleden ze allemaal aan mijn buurmeisjes gegeven..- Lifeboat
- Donald en mickey (moet je brand blussen in gebouw)
- Donkey kong (kan je met 2 personen spelen moet je wespen naar elkaar toe sprayen)
- En nog wat van die kleinere die je niet kan openklappen
quote:Nee das niet leuk! die krijg je niet... en eens gegeven blijft gegeven!
Op donderdag 15 augustus 2002 11:47 schreef haaahaha het volgende:[..]
correct
die greenhouse koop ik in the UK
[..]wat is het nummer van je buurmeisje?
quote:haha misschien wil ze ze wel verkopen
Op donderdag 15 augustus 2002 11:55 schreef pmponer het volgende:[..]
Nee das niet leuk! die krijg je niet... en eens gegeven blijft gegeven!
quote:Die kinderen zijn 6 en 8 jaar oud dus dat moet wel een goede deal worden he
Op donderdag 15 augustus 2002 11:59 schreef haaahaha het volgende:[..]
haha misschien wil ze ze wel verkopen
quote:ik heb pokemon flippo's!
Op donderdag 15 augustus 2002 12:05 schreef pmponer het volgende:[..]
Die kinderen zijn 6 en 8 jaar oud dus dat moet wel een goede deal worden he
Dat greenhouse zo populair is joh, die heb ik ook, en ook iets met een visvangende dolfijn en een briljant spelltjes met een gast met een bijl die over drie schermpjes naar boven moest, er was ook iets met een leeuw.
Zijn die dingen geld waard dan?
Ik ga ff de zolder op geloof ik
quote:Als je die greenhouse wil verkopen, mail of icq me effe
Op donderdag 15 augustus 2002 12:13 schreef stigchel het volgende:
wow, ik ff blij dat ik alles bewaar.Dat greenhouse zo populair is joh, die heb ik ook, en ook iets met een visvangende dolfijn en een briljant spelltjes met een gast met een bijl die over drie schermpjes naar boven moest, er was ook iets met een leeuw.
Zijn die dingen geld waard dan?
Ik ga ff de zolder op geloof ik
quote:Denk maar echt niet dat ik ook maar een beetje jaloers ben
Op donderdag 15 augustus 2002 19:48 schreef haaahaha het volgende:
hahahah YESSSSSSSSSSSSSSSSSS net effe naar a'dam geweest http://www.platenzaak.com/games.html en een greenhouse en een parachute opgehaald haha 170 eurootjes!! kicken!!!!![]()
quote:moet je kijken!!
Op donderdag 15 augustus 2002 19:49 schreef The-What het volgende:[..]
Denk maar echt niet dat ik ook maar een beetje jaloers ben
Maar waarschijnlijk heb ik over een paar dagen een donkey kong voor je, hoewel daarvan het sluit lipje is afgebroken, dus hij klikt niet meer dicht.
maar als jij ook een greenhouse (origineel in doos + boekjes etc. ) wil, voor 65 euro (exclusief overmakings kosten, inclusief verzendkosten vanuit london), dan moet je me effe contacten, want dan kan ik wel wat regelen voor je.
[Dit bericht is gewijzigd door haaahaha op 15-08-2002 20:22]
quote:Net nu ik in een geld-crisis zit
Op donderdag 15 augustus 2002 20:16 schreef haaahaha het volgende:maar als jij ook een greenhouse (origineel in doos + boekjes etc. ) wil, voor 65 euro (exclusief overmakings kosten, inclusief verzendkosten vanuit london), dan moet je me effe contacten, want dan kan ik wel wat regelen voor je.
Voor alles origineel + boekjes heb ik al helemaal geen geld
Darn, darn, kutzooi
Heb je ze over een tijdje ook nog?
[Dit bericht is gewijzigd door The-What op 15-08-2002 20:50]
quote:
Op donderdag 15 augustus 2002 20:48 schreef The-What het volgende:[..]
Net nu ik in een geld-crisis zit
Had niet verwacht dat je ze zo snel had...Voor alles origineel + boekjes heb ik al helemaal geen geld
Darn, darn, kutzooi
quote:Jij kent het woord nostalgie zeker niet?
Op donderdag 15 augustus 2002 01:26 schreef twi het volgende:
Tenzij je bakken met geld verdient, heb je snel spijt dat je zoveel geld uitgeeft voor zulke dingen. Je speelt 't misschien een dagje, en gooit 't daarna in de hoek...
quote:Oke, zodra ik geld heb hoor je me!
Op donderdag 15 augustus 2002 20:50 schreef haaahaha het volgende:[..]
ja das klote!
maar die donkey kongs hou ik nog wel een tijd, dus als het je wel een keer uitkomt, moet je maar een gil geven
maar wat was je sitetje ook alweer?
Heb geen site, maar een bezoek-adres is wel te regelen
* The-What durft amper off-topic te gaan
quote:
Op donderdag 15 augustus 2002 20:52 schreef The-What het volgende:[..]
Oke, zodra ik geld heb hoor je me!
Heb geen site, maar een bezoek-adres is wel te regelen
* The-What durft amper off-topic te gaan
quote:Als ik geen url heb, maar een BEZOEK-adres...
Op donderdag 15 augustus 2002 20:58 schreef haaahaha het volgende:
oja? url?
Wat een gedoe zeg om op dat prul-site-tje van je, je email-adres te vinden
[Dit bericht is gewijzigd door SoM op 16-08-2002 00:09]
(sorry, moet effe wat posten hier, zal morgen wel effe plaatjes maken van mijn devices)
quote:plaatjes?
Op vrijdag 16 augustus 2002 00:38 schreef k_i_m het volgende:
VET VET VET!(sorry, moet effe wat posten hier, zal morgen wel effe plaatjes maken van mijn devices)
quote:Kun je er ZOVEEL voor vragen?
Op donderdag 15 augustus 2002 19:48 schreef haaahaha het volgende:
hahahah YESSSSSSSSSSSSSSSSSS net effe naar a'dam geweest http://www.platenzaak.com/games.html en een greenhouse en een parachute opgehaald haha 170 eurootjes!! kicken!!!!![]()
[Dit bericht is gewijzigd door SoM op 16-08-2002 14:13]
quote:YAAAAAAAAAAY!
Op maandag 12 augustus 2002 20:49 schreef I.R.Baboon het volgende:
Als je nog zo'n oude hebt is die inmiddels behoorlijk geld waard.
quote:die greenhouse is in nieuwstaat, alsof ie vanaf 1984 in het plastic heeft gezeten, boekies en doosje en stickertjes zitten er allemaal bij, dus dan vind ik 80 euro niet duur
Op vrijdag 16 augustus 2002 14:04 schreef SoM het volgende:[..]
Kun je er ZOVEEL voor vragen?
Ik zou ze best willen verkopen nl.
Ik heb Zelda trouwens volgens mij in '94 gekocht voor toen nog maar 40,-. Ze liepen toen al niet meer en waren erg goedkoop. Zo ben ik ook aan mario bros gekomen. Heb volgens mij zelfs nog de doos van Zelda.
En cotopussy was ooit van m'n broer.
quote:€ 80 niet duur voor een simpel plastic apparaatje? € 20 is nog te doen, maar Fl 186,- voor zo'n apparaatje vind ik toch wel _ietwat_ overdreven. Om maar niet te praten over de Fl 374,- die ik hier langs heb horen komen voor 2 apparaatjes...
Op vrijdag 16 augustus 2002 14:17 schreef haaahaha het volgende:[..]
die greenhouse is in nieuwstaat, alsof ie vanaf 1984 in het plastic heeft gezeten, boekies en doosje en stickertjes zitten er allemaal bij, dus dan vind ik 80 euro niet duur
![]()
maar het is vooral het sentiment erachter...en het is fucking verslavend spelen!!
Ik heb er overigens 1 gehad met een krokodil ofzo (die eieren moet vangen), en nog een tennisgame (maar die laatste zal fake zijn, die heb ik toevallig vorige week nog zien liggen).
Tsjoh...iemand heeft geld over jôh...
quote:waar geef jij je geld zoal aan uit?
Op vrijdag 16 augustus 2002 14:25 schreef twi het volgende:[..]
€ 80 niet duur voor een simpel plastic apparaatje? € 20 is nog te doen, maar Fl 186,- voor zo'n apparaatje vind ik toch wel _ietwat_ overdreven. Om maar niet te praten over de Fl 374,- die ik hier langs heb horen komen voor 2 apparaatjes...
Ik heb er overigens 1 gehad met een krokodil ofzo (die eieren moet vangen), en nog een tennisgame (maar die laatste zal fake zijn, die heb ik toevallig vorige week nog zien liggen).
Tsjoh...iemand heeft geld over jôh...
quote:toevallig besloot ik begin dit jaar ook een soortgelijke terug-naar-m'n-jeugd project op te zetten. Allemaal oude console kopen (rond de € 20 voor een console). Na een paar maanden zat ik ineens krap bij kas en dacht ik:"Ik heb nou mooi wel al die 'oude troep' gekocht, maar meer dan de helft staat nutteloos stof te verzamelen. Dus heb ik een hele zooi weer verkocht. Dit lijkt me exact hetzelfde. Op zulke dingen moet gewoon gespeeld worden, die horen niet stof te verzamelen.
Op vrijdag 16 augustus 2002 14:29 schreef haaahaha het volgende:[..]
waar geef jij je geld zoal aan uit?
Aangezien dit hele simpele (maar wel hele leuke, dat geef ik toe) spelletjes zijn, denk ik niet dat ze je máánden aan de gang kunnen houden. Dan vind ik € 80 een hoop geld voor 'iets-voor-de-heb'. Zoals ik een Sega Master System, Atari 2600 en Mega Drive 'voor-de-heb' wat overdreven vond, gezien ik een NES, N64 en SNES naast m'n XBox (vooral de laatste twee worden hevig gebruikt) had staan. Als ik er dan bij nadacht dat dat zooitje bij elkaar (met spellen) € 150-175 waard was, wist ik eigenlijk niet hoe snel ik ze moest verkopen.
quote:Helaas heb ik die luxe niet
Op vrijdag 16 augustus 2002 14:38 schreef haaahaha het volgende:
Maakt mij dat geld nou ene ruk uit. Het gaat om de fun die ik eraan heb
quote:ooow dus je wil wel, maar je kan niet! ik maak uit je eerder posts op dat je het dikke onzin vindt.
Op vrijdag 16 augustus 2002 14:46 schreef twi het volgende:[..]
Helaas heb ik die luxe niet
![]()
![]()
Maar je komt de gekste prijzen tegen. Op ebay kwam ik al een Egg tegen voor 160 euro. Dat gaat me ook iets te ver.
quote:Voor zulke apparaatjes vind ik 't onzin, omdat ze gewoon veel te duur zijn voor wat ze eigenlijk waard zijn. Maar als ik een geldboom op m'n rug had, had ik een hoop retro-gameconsole-spullen gekocht
Op vrijdag 16 augustus 2002 14:49 schreef haaahaha het volgende:[..]
ooow dus je wil wel, maar je kan niet! ik maak uit je eerder posts op dat je het dikke onzin vindt.
Maar je komt de gekste prijzen tegen. Op ebay kwam ik al een Egg tegen voor 160 euro. Dat gaat me ook iets te ver. [afbeelding]
quote:dat tokootje waar ik ze vandaan heb heeft meer ouwe gameconsoles liggen
Op vrijdag 16 augustus 2002 15:03 schreef twi het volgende:[..]
Voor zulke apparaatjes vind ik 't onzin, omdat ze gewoon veel te duur zijn voor wat ze eigenlijk waard zijn. Maar als ik een geldboom op m'n rug had, had ik een hoop retro-gameconsole-spullen gekocht
Dat vinden anderen dan weer nutteloos
Ik heb er nog een hele zooi liggen waaronder deze:
Marios Bombs away
Safebuster
natuurlijk de klassieker:
Donkey Kong
Parachute
Mario cement factory
Popeye
Nooit geweten dat die dingen zoveel waard zijn!
Ik heb er ook een gehad met een drievoudig scherm, maar kan me niet meer herrineren welke dat was. Zal wel bij m'n broertje liggen, toch maar eens opzoeken want dat moet echt een exoot zijn!
quote:Jaaaaaaaaaaaaaa!
Op vrijdag 16 augustus 2002 15:48 schreef Iesie het volgende:
quote:hahaaha man die is echt niet simpel....desondanks maak ik je er vet mee in *grin*
Op vrijdag 16 augustus 2002 16:33 schreef The-What het volgende:[..]
Jaaaaaaaaaaaaaa!
Die is zo simpel, maar o-zo kewl
quote:Ow in dat geval, ik moet nog op vakantie....
Op vrijdag 16 augustus 2002 14:38 schreef haaahaha het volgende:
Maakt mij dat geld nou ene ruk uit.
quote:waar wil je heen?
Op vrijdag 16 augustus 2002 17:38 schreef Anja het volgende:[..]
Ow in dat geval, ik moet nog op vakantie....
quote:We zitten toch niet in slowchat?
Op vrijdag 16 augustus 2002 17:40 schreef haaahaha het volgende:[..]
waar wil je heen?
quote:Hahahaha MAN
Op vrijdag 16 augustus 2002 17:31 schreef haaahaha het volgende:[..]
hahaaha man die is echt niet simpel....desondanks maak ik je er vet mee in *grin*
Zodra ik geld heb, gaan we er 1 met de auto halen en zullen we es zien wie hier het beste is.
I'll eat ya RAW
quote:*proest* jajajaja
Op vrijdag 16 augustus 2002 17:54 schreef The-What het volgende:[..]
Hahahaha MAN
Toevallig ben ik er altijd erg goed in geweest..............................................................![]()
![]()
Zodra ik geld heb, gaan we er 1 met de auto halen en zullen we es zien wie hier het beste is.
I'll eat ya RAW
quote:Jajajaja?
Op vrijdag 16 augustus 2002 18:10 schreef haaahaha het volgende:[..]
*proest* jajajaja
Ow sorry, zal niet meer slowsletten
quote:haahahahah anytime baby!!
Op zaterdag 17 augustus 2002 01:20 schreef The-What het volgende:[..]
Jajajaja?
Voel ik daar een *uitgeluld-mode*?Ow sorry, zal niet meer slowsletten
[Dit bericht is gewijzigd door haaahaha op 17-08-2002 13:12]
en
quote:
Op zaterdag 17 augustus 2002 15:25 schreef The-What het volgende:[..]
Wat een vreselijke neppert
quote:thx!
Op woensdag 18 december 2002 23:48 schreef Tijn het volgende:
Btje nutteloze topickick... maar bij deze zet ik 'em wel in GAM voor een nieuw leven aldaar
quote:Bij deze
Op woensdag 18 december 2002 23:49 schreef haaahaha het volgende:[..]
Kan je de titel veranderen in [Nintendo] Game & Watch?
kewl! kan hem ook nog vinden op inet!
http://users2.ev1.net/~rik1138/Bandai/Gundam.htm
quote:Ai, moet eigenlijk niet kunnen, maar vooruit.
Op woensdag 18 december 2002 23:57 schreef hoe-die-nie het volgende:
ik heb deze nog, kan wel een poetsbeurt gebruiken zie ik
dubbelzijdig met drie schermen en dus drie stages...
Hij is alleen niet van Nintendo maar van Bandai (dit topic ging toch in eerste instantie over pocketgames?)[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]kewl! kan hem ook nog vinden op inet!
http://users2.ev1.net/~rik1138/Bandai/Gundam.htm
*slingert z'n Greenhouse nog eens aan en haalt weer een portie jeugdsentimentsgevoel binnen*
[Dit bericht is gewijzigd door haaahaha op 19-12-2002 09:42]
quote:die had ik vroeger.....
Op vrijdag 16 augustus 2002 17:09 schreef Henno het volgende:
[afbeelding]Deze is cool
quote:die heb ik ook!!! weet alleen niet offie het nog doet...ik was 3 of 4 en er toen al verslaafd aan
Op vrijdag 16 augustus 2002 14:57 schreef Aero het volgende:
Kheb ook nog zo'n dingetie ligge... Mario's Cement Factory... behoorlijk wat op gespeeld (ook door me pa)... met de handleiding er nog bij
Wat een ouwe troep zeg.. ben blij dat ik temminste een nieuwe PC heb
quote:Wow! wat is dat voor geil ding?
Op maandag 10 februari 2003 16:23 schreef Counselor het volgende:
DAMN!!...Wat een ouwe troep zeg.. ben blij dat ik temminste een nieuwe PC heb
quote:Dit is de Super-Sonic-Counter-Beta-Buttkicking-Fuck Zelda-DKong Sucks-Mario is homo-1024 bits Game gear Device!!!!!
Op maandag 10 februari 2003 16:27 schreef haaahaha het volgende:[..]
Wow! wat is dat voor geil ding?
quote:Klinkt goed!!
Op maandag 10 februari 2003 16:36 schreef Counselor het volgende:[..]
Dit is de Super-Sonic-Counter-Beta-Buttkicking-Fuck Zelda-DKong Sucks-Mario is homo-1024 bits Game gear Device!!!!!
Speel donkey kong online
quote:
Op vrijdag 31 januari 2003 10:59 schreef haaahaha het volgende:
http://www.backtothefuture.nl/donkey.htmDonkey Kong!!
waar ie nu is weet ik echt niet.
Mijn eerste handheld was een spelletje waarbij je met een sprinkhaan vlinders moest vangen. Ik heb het helaas niet meer en weet ook niet welk merk het is. Helaas, maar het was wel mijn eerste ervaring met electronische games .
Een multiscreen Donkey Kong II
quote:wat betaal je er nou voor? heb er nog een stuk of 4 van liggen
Op donderdag 17 april 2003 13:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zo, ik heb vandaag mijn eerste game and watch binnenEen multiscreen Donkey Kong II
quote:Ik heb voor deze 25 euro incl verzenden betaald
Op donderdag 17 april 2003 13:30 schreef err het volgende:[..]
wat betaal je er nou voor? heb er nog een stuk of 4 van liggen
*interesse heeft
quote:Mensch! Pengo was 1 van die spelletjes met een nieuw concept en was flink populair op allerlei systemen... Zonde dat men tegenwoordig alleen nog Pacman en Space Invaders kent
Op zaterdag 17 augustus 2002 15:25 schreef The-What het volgende:[..]
Wat een vreselijke neppert
... en die Game&Watch prullen waar ik geen cent meer voor geef. Die zijn allemaal geevolueerd tot de Gameboy Advance SP, die ik dan weer wel heb
quote:Dat Arcade Action is gewoon achterlijk, omdat ze oude spellen op een console zetten en dan aanprijzen als een geweldig pakket voor maar 59,95 ofzo... Maar Game&Watch is gewoon nostalgie het is gewoon geweldig om er een in je bezit te hebben (wel in mint condition) En voor echte Nintendo verzamelaars is het echt een must!
Op donderdag 17 april 2003 17:13 schreef err het volgende:
ja, ik zie ook niet zo de lol in de comebac`k van Game & Watch, terwijl iedereen wel op de Arcade Action van Telsell af zit te geven. Die G&W is niet gewoon een stapje terug, maar helemaal terug naar het begin van de evolutie van videogames
quote:Precies!
Op donderdag 17 april 2003 17:29 schreef ShadoW17 het volgende:[..]
En voor echte Nintendo verzamelaars is het echt een must!
quote:Dat is toch die game waar je die parachutisten op moet vangen in een bootje?
Op donderdag 17 april 2003 18:22 schreef err het volgende:
ik heb die parachute game in mint condition. wat levert dat op?
quote:Zo 1 zal wel tussen de 20 en 40 euro opleveren, maar het is net wat een gek ervoor wil geven.
Op donderdag 17 april 2003 18:22 schreef err het volgende:
ik heb die parachute game in mint condition. wat levert dat op?
Ik heb er zelf ook een paar (nog geen foto's ), maar ik zou alleen iets op EBay kopen om mijn verzameling rond te krijgen. Persoonlijk heb ik ze 'voor de heb' en om af en toe mee te spelen (ja, dat doe ik regelmatig nog wel eens
). Meer dan 5 euro heb ik er nooit voor uitgegeven. De cosmetische staat interesseert me eigenlijk ook niet zo, als ze het maar doen.
Ik verzamel trouwens ook andere LCD spelletjes dan die van Nintendo. Meestal zijn die ook niets waard, maar toch grappig om te zien hoe andere fabrikanten eigenlijk meestal de plank mis compleet slaan . Er zijn niet zo veel spelprincipes, als je gaat kijken naar al die games zie je dat het vaak om hetzelfde spelletje gaat alleen in een andere vorm. Het is dus meer verbonden met de pop cultuur. Het uiterlijk is dus vooral belangrijk, de presentatie. Nintendo was geniaal met hun graphics, en dat is wat die Nintendo Game & Watch zo veel beter maakt dan al die honderden andere LCD spelletjes.
Kijk bijvoorbeeld eens naar Parachute, Snoopy Tennis, Egg, Popeye en nog wat andere waar ik niet op kan komen. Allemaal *vrijwel precies* dezelfde gameplay, alleen totaal andere graphics. Je ziet ook dat nintendo zich dat halverwege heeft gerealiseerd. De eerste serie games, met de kleine schermpjes (Manhole, Fire) waren allemaal redelijk verschillend van gameplay, maar de graphics waren nogal saai. De nieuwere serie (wide screen en later) had veel kleuriger graphics, maar de gameplay was in feite een kopie van die oudere games.
Als iemand nog LCD games over heeft, ben ik wel geinteresseerd. Nintendo's zijn leuk, maar zoals ik al zei moet het wel heel speciaal zijn wil ik er veel geld voor neertellen . Andere merken zijn bij mij net zo welkom. Ik zal wel eens een paar foto's online zetten van mijn spullen.
Weet iemand trouwens waar ik nog Nintendo Mini Classics kan kopen? Ik mis er nog een paar.
Maar ik wil deze:
Heeft iemand die pacman voor mij? Ik wil best mijn mario of mijn snes voor ruilen.
Ben van plan er meer te sparen. Supergave dingetjes!
quote:EBay
Op zondag 2 november 2003 21:44 schreef Sjnuutje het volgende:
Heeft iemand voor mij nog een Donkey Kong Jr. (Games & Watches Nintendo)? Zeg me wat je ervoor wilt hebben. Ik heb een eigen Topic aangemaakt, zoek svp even op gebruikersnaam Sjnuutje dan vind je hem vanzelf. Hoef ik niet overal te kijken._O_
Alleen vaak niet in Nederland. Nederlandse ouders waren in de jaren '80 nog tegen computergames ofzo, dus de Game&Watch revolutie is nogal aan ons landje voorbij gegaan.
Heb ook al 2 game and watch game's op de kop kunnen tikken.
En een nieuwe NES zapper. Die van mij was kaduuk en heb voor 10 euro een splinter nieuwe kunnen bemachtigen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |