Mee eens. Vorig jaar de hele eerste seizoenhelft nauwelijks Heerenveen gehad (Gouweleeuw en Zomer) en ook te laat voor AZ gekozen.. daardoor kwam ik vrij zwaar tekort aan het eind en moest ik blij zijn met top 5.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:11 schreef SnuggLe het volgende:
Hmm... ik weet het niet. Blijf het heel lastig vinden; ga je voor een gebalanceerd team, of kies je een paar toppers? Ga je voor dure aanvallers, of juist wat betere verdedigers? Altijd achteraf-wijsheid. We zullen het zien.
Wat is daar nou spannend aan? Of krijg je daar een prijs voor?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 11:43 schreef SnuggLe het volgende:
Mensen uit de top-25 van vorig jaar, doen jullie mee (weer) met de subleague Masters of the FOK!Voetbalmanager? We gaan vanzelfsprekend weer de 1e plek halen met elkaar! Stuur even een pb voor het wachtwoord.
Mja twijfel nog tussen hem of Joppen erbij in de verdediging. Ben alleen bang dat VVV ontzettend veel tegengoals krijgt dus dat is dan alleen maar minpuntenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Slot is trouwens geblesseerd. Ik zie 'm hier vaak voorbij komen
Leuk elftalquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:36 schreef AartBakkebaard het volgende:
Donny de Groot ¤ 400.000,– Willem II aanvaller
Wilfried Bony ¤ 1.100.000,– Vitesse aanvaller
Yanic Wildschut ¤ 700.000,– VVV-Venlo aanvaller
Eric Botteghin ¤ 750.000,– NAC Breda verdediger
Nick Viergever ¤ 1.200.000,– AZ verdediger
Stefan de Vrij ¤ 1.200.000,– Feyenoord verdediger
Arne Slot ¤ 350.000,– PEC Zwolle middenvelder
Danny Holla ¤ 700.000,– ADO Den Haag middenvelder
Navarone Foor ¤ 900.000,– N.E.C. Nijmegen middenvelder
Robbie Haemhouts ¤ 350.000,– Willem II middenvelder
Jeroen Zoet ¤ 750.000,– RKC Waalwijk keeper
Ik zou voor Mertens gaan.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:27 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Hmm denk dat ik toch nog wat ga wijzigen
Twijfel nu tussen Mertens of Lens voorin
Goedkope elftalvullingdie toch nog wel wat puntjes kan pakkenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Donny de Groot is wel redelijk favoriet hier
Het is Lenssie geworden. Denk dat die meer punten gaat scorenquote:
je moet ook geen spitsen van real kopen die tellen niet meequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:02 schreef zikkie het volgende:
Hallo,
Hoe kunnen jullie zon goede spitsen kopen? Ik heb maar 50 miljoen tot mijn beschikking, en zon spits kost al 12 milj.
Ik zou Nelom eruit halen. Denk niet dat hij veel aan spelen toe zal komen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 11:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ok, veel gepuzzel verder:
Ruiter FC Utrecht
Magnasco FC Groningen
Kashia Vitesse
Nelom Feyenoord
Slot FC Zwolle geblesseerd -> Van De Berg FC Zwolle
Djuricic SC Heerenveen
van der Heijden Vitesse
Hadouir NAC
Reimerink VVV geblesseerd -> De Groot Willem II
Bony Vitesse
Misidjan Willem II
En dan nog twijfel ik over Reiemerink
Toch maar even gewisseld voor De Groot.
Oja, Martins staat natuurlijk op links.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:50 schreef Sjaan-P het volgende:
[..]
Ik zou Nelom eruit halen. Denk niet dat hij veel aan spelen toe zal komen.
Had ik dus ook.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:33 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Noooooh wasdeze, heb ik na lang twijfelen, wikken en wegen een team samengesteld.. is de speelronde al blijkbaar bezig![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die heeft echt driekwart van de mensen, dus dat is nog niet zo'n rampquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:44 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Godver, De Groot niet in de basis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |