Jaquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb een date met Miauw na de vakantie
Er is maar 1 probleem, die heb ik niet.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:47 schreef Sinji het volgende:
[..]
Je hebt nog steeds erg weinig ambitie kree
Gewoon gaan voor die mooie edoch lieve meid!
wel een beetje, want je laats eerst een leuke vriendin naar me bellen hihi.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hihi
Ik was niet verlegen zaterdag
En ik dan?quote:
IK WIL OOHOOK!!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb een date met Miauw na de vakantie
Wat denk je zelf?quote:
Die zijn er nog zat. Maar ik ga niet vertellen waar want dan wil iedereen ze inpikkenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Liever zo'n lekker gek wijf dan een labiel ding dat moord, brand en verkrachting roept als ze dr zin niet krijgt toch?
Ik bedoel als je dan toch moet kiezen. Normaal is tegenwoordig niet meer te vinden dus...
Nou in de randstad zijn die zeldzaam!!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:50 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Die zijn er nog zat. Maar ik ga niet vertellen waar want dan wil iedereen ze inpikken
Nee ze zei: met wie app je. Ik zeg: ook_gek. En toen zei ze: ik ga hem bellenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:49 schreef ook_gek het volgende:
[..]
wel een beetje, want je laats eerst een leuke vriendin naar me bellen hihi.
Ze moet haar vriend echt gaan dumpen hoor!
Ik wil haar hebben!
Ik wilde niet te gretig klinkenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En ik dan?
[..]
IK WIL OOHOOK!!
[..]
Wat denk je zelf?
Mag wel hoorquote:
niet he? Moeten we maar eens gaan regelen dan!quote:
Relaxing all cool. Just shooting some b-ball outside of the school.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:49 schreef Sinji het volgende:
[..]
Chillin'
[ afbeelding ]
En hoe gaat het daar?
Ook_gek wil er vast een kwartet van maken !quote:
meisjes die vragen......quote:
Jacq wilde wel een keer gaan stappen met mij en jou (en jouw aanhang). maar dan moeten we wel een slaapplaats hebbenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:51 schreef ook_gek het volgende:
[..]
niet he? Moeten we maar eens gaan regelen dan!
Ik mag mee an miauw!quote:
Inderdaadquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nou in de randstad zijn die zeldzaam!!
Then a couple of guys they were up to no good. Starting making trouble in the neighbourhoodquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Relaxing all cool. Just shooting some b-ball outside of the school.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |