abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45965311
Het was geweldig! De enige liedjes waar ik echt op hoopte waren Battle of one en Capricorn solo en die kregen we Verder sowiso geweldig, jared is echt een goede showman op het podium
En laat ze nu maar terug komen 'again, and again, and again, and again and again! '
Now Im Nothing
pi_45965497
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 14:37 schreef stefmans het volgende:

[..]

Mensen die een band niet meer tof vinden als ze bekend worden.
Kan ik me goed voorstellen.

Als een and bekend wordt, komen er redelijk vaak producers die de muziek gaan bijschroeven en bijspijkeren. Gaat ten koste van de liedjes. Een producer van een band gaat 't niet om welk gevoel een liedje lospeutert. Of dat de zanger al z'n emoties in liedjes pompt. Die wil muziek maken die verkoopt.
Een begrip dat iedereen anders interpreteerd, en waar ieder een eigen draai aan kan geven.
pi_45965607
Het was inderdaad een matig concert.
Vanaf het begin was het geluid slecht gemixed, (zeker boven op balkon). Daarnaast waren er vanaf het begin problemen met de gitaat van jared, wat zeer hinderlijk een roadie continu in beeld gaf. (knap dat Jared zijn humeur nog goed hield, ik ken er die de roadie en gitaar van het podium afvloeken). Licht show was ook niet echt goed.
Wel goed het enthousiasme van de band en de uitvoering van de nummers. Supergaaf de klim partij van Jared via de boxen naar het balkon en de 'dive' van de baoxen af.
Verders mag hij zelf inderdaad wel vaker zingen. Het publiek erbij trekken is oke, maar nu was het soms teveel. (hij gebruikte het 2x wel om te proberen om zijn technische problemen op te lossen)

Al bij al.. een goede enthousiaste performance, met een slechte technische uitvoering.

Volgende keer maar in 013 ofzo
pi_45965679
foutje
pi_45965680
quote:
Op zondag 4 februari 2007 11:42 schreef Kinz het volgende:

[..]

Kan ik me goed voorstellen.

Als een and bekend wordt, komen er redelijk vaak producers die de muziek gaan bijschroeven en bijspijkeren. Gaat ten koste van de liedjes. Een producer van een band gaat 't niet om welk gevoel een liedje lospeutert. Of dat de zanger al z'n emoties in liedjes pompt. Die wil muziek maken die verkoopt.
Dat is natuurlijk compleet afhankelijk van welke producer je in de arm neemt.. maar vaak krijgen bands van een platenmaatschappij een producer toegewezen 'die er wel ff wat van zal maken' en die gaan dan inderdaad zitten schaven tot het allemaal zo glad (en oppervlakkig en simpel) als ijs is. Een voorbeeld is Don Gilmore (Linkin Park, Good Charlotte, Avril lavigne) Nou zijn LP en Avril zo slecht nog niet, maar Don Gilmore verpest het gewoon Als je ze dan zelf eens iets hoort doen zonder die dude klinkt het allemaal meteen een stuk beter
Nou lijkt jared mij alleen niet echt het type die dat soort shit aanneemt van een platenmaatschappij.. voor het geld hoeft hij het niet te doen, en hij probeerd ook expres geen gebruik te maken van zijn bekende naam als acteur, maar gewoon echt klein met een bandje te beginnen en rustig op te bouwen.
Now Im Nothing
  zondag 4 februari 2007 @ 11:58:46 #156
44600 Dandelion
ZEKUR OUWE!!!!!!
pi_45965800
quote:
Op zondag 4 februari 2007 02:02 schreef HenkBenzinetank het volgende:

vertel
nou prima, slaap uit dus tijd om te vertellen...

Vooropgesteld muzikaal vond ik het allemaal best goed eigenlijk, veel beter dan ik verwacht ik, ook de vocals, ik hed niet verwacht dat hij zijn screams ook live waar kon maken.

So far for postive.

De bombastische en te vaak gedane opkomst met de Carmina Burana wil ik ze vergeven. De witte maskers en de witte rozen voor het publiek waren een leuke gimmick, als het daarbij was gebleven.
Ik was na de eerste 2 nummers al helemaal sappel van het gelul van de zanger. Dat zijn microfoon af en toe uit viel, tja technisch probleempje misschien, maar van zo'n band verwacht ik het niet en vind ik het slecht. Maar meneer Jared Letho heeft gewoon een zeer irritante manier van het publiek bewerken, te amerikaans denk ik. Na elk nummer was het wel "Let me Hear you scream motherfuckers" en "Holland we love you" en "This is the last gig of our European tour, we'll never forget you" en "Let me see your fists". En dan het liefst nog allemaal tegelijk.
En volgens mij is meneer zanger. Hij deed mij meer denken aan een vier daagse wandelaar. Continue was het nodig om rondjes over het podiium te lopen, hele korte snelle rondjes, maar daardoor 'vergat' of vond hij het niet nodig om ook nog ff te zingen. Volgens mij heeft hij geen enkel nummer helemaal gezongen, op de versie van Capricorn solo na, die heel erg aan de glycerine van bush deed denken.
Daarnaast kreeg het concert ook nog een JAn SMit/Andre hazes sausje. Continue de microfoon richting publiek, zoals hazes ook deed als ie de tekst niet meer wist of geen lucht meer had (90 % van de tijd dus). En of we ff leuk met onze handen in de lucht heen en weer wilde zwaaien. Bah.
En dan hadden we nog het contact van meneer zanger met zijn lichtman. Getver wat een kneus. Tussen de nummers door zeiken op zijn lichtman, "Hey, get the fucking lights out between the songs" en dat een keer of drie. Jongens, als dit de laatste show is van jullie europeese tour (waar ze overigens heel blij mee waren, zeker dat ze in holland waren, ik zweer je dat ze ons nooit vergeten... ) dan mag dat toch onderhand goed zijn, regel dat dan van te voren joh, dit staat zo belachelijk.
EN crowsurfen als zanger is leuk, en op speakers klimmen is leuk. Maar niet als je daardoor gewoon halve nummers niet zingt.
En dan zwijg ik nog maar ff over de valse uithalen van de zanger in het eerste nummer en in die geweldige glycerine versie van Capricorn (op het moment dat hij stopte met gitaarspelen en wel doorzong, knalde hij ook gelijk een toon of 4 dr langs...).

Dus.
Verder prima concert.

Wanneer Jared een beetje meer maynard van TOOL inslag had gehad was ik een stuk tevredener geweest. Entertainen is cool, maar zorg eerst dat je 'product' in orde is. En dat was het duidelijk niet.
Jammer, want ik had me echt op dit concert verheugd, zit al 3 jaar op dit concert te wachten, vind de cd's geweldig. Maar live... laat maar....
Get on your boots!
16-11-09 Muse - Lanxess Arena Keulen
Last.fm | Twitter
  zondag 4 februari 2007 @ 13:10:39 #157
117431 TechNico
Is er hier een party nou!!?
pi_45967991
kut gedoe met die rozen,halve teksten zingen,indruk maken op 16-jarige meisjes,
ik zie liever n band die de zaal wegrockt en daarmee indruk maakt ipv deze manier,
erg jammer marja leuk ze een keer gezien te hebben

en idd volgende keer 013 maar!
pi_45968186
Lekker boeiend allemaal
IK heb Jared gezoend
  zondag 4 februari 2007 @ 13:24:22 #159
44600 Dandelion
ZEKUR OUWE!!!!!!
pi_45968572
quote:
Op zondag 4 februari 2007 13:15 schreef -babydoll- het volgende:
Lekker boeiend allemaal
IK heb Jared gezoend
tja...

Bedankt dat je mijn punt nog even onderstreept...
Get on your boots!
Last.fm | Twitter
pi_45968642
Ja ik kan me er zeker wel in vinden in de meeste reacties! Toch jammer van het optreden, want het was wel duidelijk dat hij over een goede stem beschikt en dat de band ook behoorlijk kan spelen.......had velen malen leuker kunnen zijn!

Ik hoor trouwens niemand over het zeer 'indrukwekkende' voorprogramma??
pi_45970955
Ik vond het voorprogramma erg goed te doen! About heet het, zeer cool , leuke chick ook idd Het geluid was trouwens gewoon voorin in het midden bij 30stm prima hoor en de klimpartij was ook zeer cool, ik hield mijn hart vast toen hij daar hing aan zijn dunne armpje
Now Im Nothing
pi_45971185
Oh ja.. Inderdaad als notitie bij mijn vrij negatieve post.. Muzikaal was het wel in orde.. Als er gezongen werd dan zat dat meestal wel snor.
  zondag 4 februari 2007 @ 14:45:07 #163
47385 CybPraetorian
Master of Science
pi_45971491
quote:
Op zondag 4 februari 2007 11:48 schreef Kopdans het volgende:
Volgende keer maar in 013 ofzo
Volgende keer Oosterpoort
Welcome to DerOllie's Car Channel!
http://www.youtube.com/DerOllie
  zondag 4 februari 2007 @ 14:56:36 #164
73132 Cappadaan
Drink bier, denk bier.
pi_45971878
Met stip het slechtse en meest droevige concert wat ik ooit heb gezien van een band die op CD briljant is.

Een walgelijke vertoning van de zanger die de helft van zijn teksten gewoonweg niet eens zong en dan die BrEeZaH-kutjes in het publiek,

Wil er verder geen woorden aan vuil maken.

zaadconcert
pi_45972460
Eensch. Het had zo mooi kunnen zijn.
pi_45972811
quote:
Op zondag 4 februari 2007 14:45 schreef CybPraetorian het volgende:

[..]

Volgende keer Oosterpoort
Volgende keer paradiso of de HMH
Ik snap echt niet wat mensen zeuren over de show! Het was geweldig, interactie met het publiek is het allerbelangrijkste van een live show. Bij Tool bijvoorbeeld was die er gewoon totaal niet (en dan ook echt niks op 2 boodschappen na) Dan kan ik netzogoed de CD thuis hard opzetten. dat is pas een kutconcert, echt baggertriest.
Now Im Nothing
  zondag 4 februari 2007 @ 15:53:28 #167
47385 CybPraetorian
Master of Science
pi_45973725
quote:
Op zondag 4 februari 2007 15:24 schreef Collaborator het volgende:

[..]

Volgende keer paradiso of de HMH
Ik snap echt niet wat mensen zeuren over de show! Het was geweldig, interactie met het publiek is het allerbelangrijkste van een live show. Bij Tool bijvoorbeeld was die er gewoon totaal niet (en dan ook echt niks op 2 boodschappen na) Dan kan ik netzogoed de CD thuis hard opzetten. dat is pas een kutconcert, echt baggertriest.
Dat ik zeg Oosterpoort, is dat weinig grotere concerten in het Noorden plaats vinden.

Dat zou wel eens anders kunnen, en een band als 30STM kan best in de Oosterpoort
Welcome to DerOllie's Car Channel!
http://www.youtube.com/DerOllie
  zondag 4 februari 2007 @ 18:39:54 #168
42381 CvB
handles your hunger better
pi_45979816
Kvond het concert over het algemeen wel goed, maar het laat me toch een beetje met een leeg gevoel achter.

Wat ik vooral jammer vind is dat er maar twee nummers van de eerste CD werden gespeeld. Ook ak zijn ze hier nu bekend geraakt met de tweede CD had ik toch op meer gehoopt. Vooral omdat ik die nummers gewoon een stuk beter vind.

De show zelf was cool, Jared is idd een echte entertainer, maar het ging voor mij soms wat te ver en dan met name door het publiek teveel te laten zingen. Wel érg cool toen ie zo op 't balkon klom. Het geluid was ook wel goed waar ik stond, bij de geluidsmensen in 't midden van de zaal.
Vind ik
pi_45984640
Ik heb Jared's handtekening (+rest van band) en heb hem gedwongen ook in mijn ogen te kijken toen hij het blaadje gaf. Ik kon wel een sprongetje maken van blijdschap.
En ja ik vind dat Jared Leto er appetijtelijk uit ziet. Ben iknu een BreZaH-kut?

ik neem overigens nooit breezers
Panta Rhei (Heraclitus)
"Alles stroomt"
pi_45996387
Ik heb er niet eens op gelet hoeveel tekst er door Jared gezongen werd haha. Vooral de eerste nummers was ik sowieso meer bezig met overleven dan op zijn zang letten. In mijn buurt heb ik minstens 3 mensen in elkaar zien zakken, en probeer dan de aandacht van de security maar te krijgen. Sommige mensen kunnen echt niet normaal doen.
Dat ze niet zoveel van S/T speelden is jammer maar was te verwachten, voor mij geen verrassing in ieder geval.
Hier en daar wat technische probleempjes ja, maar waarom zou dat aan de band liggen. Ik lees hier ook alleen maar jared zus en jared zo, terwijl Matt ook een roadie aan zn gitaar had hangen, en maar doorspelen. Het wa sook niet zo dat ze er niet vol voor gingen ofzo. Iemand op Shannon gelet?:P
Die rozen vond k wel verrot, k wist al dat er doorns aan zaten voor ie ze ging gooien dus k heb ze expres niet gevangen, bovendien hoelang blijven die dingen nou heel, dat geeft alleen maar zooi. Deel ze dan gewoon uit bij de deur ofzo.
Overigens vond k t mascaragehalte gister nog wel meevallen
Voor de rest vond ik t gewoon een geslaagd dagje
  maandag 5 februari 2007 @ 07:09:50 #171
167318 IndyROKR
Johny Borrell
pi_45998188
Ze stonden op m'n Zune standaard als preloaded content.
(Zune = ipod killer van Microsoft)
Upcoming festival: 26/05 Pinkpop Landgraaf
Visited gigs: The Rolling Stones A Bigger Bang tour 31/07/06 Arena, Razorlight 07/02/07 Vredenburg, Little man tate 22/03 Melkweg, Hinder 30/03 Melkweg, Ilse deLange 04/04 HMH
  maandag 5 februari 2007 @ 10:27:11 #172
16149 -Sum-
opsodeflikkermietertieven!!
pi_46000507
Het is mij volop tegen gevallen, ik heb uit ergenis de halve avond met mensen uit Twente staan praten die het ook kut vonden. Ik was vooraf bang me aan het publiek te ergeren maar dat viel wel mee. Die Jared Leto was gewoon een enorme aansteller

- Hij heeft niet 1 nummer helemaal zelf gezongen, hij hield continue de microfoon het publiek in op het moment dat ie zelf uit zou moeten halen met zn stem. ik betaal NIET om het publiek te horen zingen Jared.

- Wat een kutaccent, dat maakte die praatjes tussendoor echt een gruwel. elke keer: this next soooooooooong, is a sooooooooooooong about.... and this soooooooooooong is from the album.... and this song is callled....... SHUT UP!!!

-Continue vragen om handen in de lucht te doen en ook heel bescheiden eisen dat mensen hun aanstekers en mobieltjes in de lucht hielden. Als het nummer en de performance goed zijn, doe ik dat wel uit mezelf.

-Het meisje naast mij ging op een gegeven moment met haar rug naar het podium staan omdat ze duizelig van hem werd. Hij was gewoon continue neurotisch rondjes aan het lopen op het podium. Honderd kleine rondjes om zn as, why???

Na het slechtste voorprogramma ooit en de dramatische opkomst van de band met de maskers en de witte rozen verwachtte ik toch heel wat maar het zakte als een kaartenhuis in elkaar. De cd is leuk maar dit was zo ergerlijk dat we van armoe maar zijn gaan zuipen

(Wel grappig, die vergelijking die hier ook al gemaakt werd met Tool, daar hadden wij het tijdens het concert ook over )

Jared Leto: Watch his movies, don't go to his concerts
  maandag 5 februari 2007 @ 10:39:08 #173
73132 Cappadaan
Drink bier, denk bier.
pi_46000726
Nou vooruit 1 positief dingetje dan, de zanger zorgt voor meer drankgebruik van het publiek omdat iedereen van ellende maar gaat zuipen.
  maandag 5 februari 2007 @ 12:10:31 #174
44600 Dandelion
ZEKUR OUWE!!!!!!
pi_46002984
quote:
Op maandag 5 februari 2007 10:27 schreef -Sum- het volgende:
ik heb uit ergenis de halve avond met mensen uit Twente staan praten die het ook kut vonden.

Blijkbaar hebben we een ongeplande FOK!-meet gehad dan
Get on your boots!
Last.fm | Twitter
  maandag 5 februari 2007 @ 13:15:28 #175
16149 -Sum-
opsodeflikkermietertieven!!
pi_46004681
quote:
Op maandag 5 februari 2007 12:10 schreef Dandelion het volgende:

[..]

Blijkbaar hebben we een ongeplande FOK!-meet gehad dan
donker blousje, vriendin met rood muse shirt?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')