Ik ooooook!quote:
Jared Leto! Fight Club (hele kleine rol) Requiem for a dream (topper!) Alexander, om maar een paar filmpjes te noemen waar ik hem zelf uit kenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:56 schreef GSi het volgende:
Klinkt goed. Speelt de zanger overigens ook wel eens mee in films? Ik meen hem ergens van te kennen. Eragon? Ofzo?
t gaat toch ook om de muziekquote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:57 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Men zag hun nieuwe nummer vanmiddag op TV. Vroegah (zo'n 3-4 jaar geleden) waren ze leuk, nu zijn ze ook al besmet met het oogpotlood en zwarte nagellak emo virus
Is op zich wel een slimme zet, want ze spreken meteen een hele fanatieke oogpotlood doelgroep aan, kijk maar in dit topic alleenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:57 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Men zag hun nieuwe nummer vanmiddag op TV. Vroegah (zo'n 3-4 jaar geleden) waren ze leuk, nu zijn ze ook al besmet met het oogpotlood en zwarte nagellak emo virus
quote uit de review:quote:Op zaterdag 3 februari 2007 11:32 schreef nipeng het volgende:
Toffe_Ellende heeft een review de FP op geslingerd: CD: 30 Seconds to Mars - A Beautiful Lie
Uh, ja echt welquote:Het is slim van EMI om het album nu onder de aandacht te brengen. Al hebben fans van het eerste uur de cd waarschijnlijk al meer dan een jaar in hun bezit. Voor hen zijn de drie extra songs (incl. de Björk-cover 'The Hunter') misschien een reden om toch tot aanschaf over te gaan.
Update: What the...?? 3 extra liedjes??? welke dan? ik ken Hunter en Battle of one, maar welke nog meer??quote:Voor hen zijn de drie extra songs (incl. de Björk-cover 'The Hunter') misschien een reden om toch tot aanschaf over te gaan
Dan ken ik in dit geval The Kill (Rebirth) niet...quote:"Attack" – 3:09
"A Beautiful Lie" – 4:05
"The Kill" – 3:51
"Was It A Dream?" – 4:15
"The Fantasy" – 4:29
"Savior" (30 Seconds to Mars) – 3:24
"From Yesterday" (30 Seconds to Mars) – 4:08
"The Story" – 3:55
"R-Evolve" – 3:59
"A Modern Myth" – 14:14
Song ends at 2:57 and a hidden song begins at 12:26 - "Praying for a Riot" - 1:48
Bonus tracks:
"Battle Of One" (30 Seconds to Mars) – 2:47
"Hunter" (Björk Cover) – 3:54
"The Kill" (Rebirth) (available on the Deluxe Edition) - 3:39
Ken ze nu ongeveer anderhalf jaar, erg vette band.. nieuwe plaat vind ik zelf weer iets minder maar dat is vaak zo als bands bekender beginnen te worden (producers enzo)quote:Op maandag 12 augustus 2002 20:08 schreef hbuurt het volgende:
Nee een akoestische versie van Was it a Dream?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:26 schreef CybPraetorian het volgende:
[..]
quote uit de review:
[..]
Uh, ja echt welsinds 11 oktober al
![]()
[..]
Update: What the...?? 3 extra liedjes??? welke dan? ik ken Hunter en Battle of one, maar welke nog meer??
Wikipedia brengt waarschijnlijk het antwoord:
Tracklisting van de Deluxe edition:
[..]
Dan ken ik in dit geval The Kill (Rebirth) niet...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |