ze staan zelfs in de hitkrant deze weekquote:Op zondag 14 januari 2007 19:12 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Het is weer uitverkocht trouwens.
nou eerst was het in tivoli de helling en dat was echt wel snel (=binnen 2 dagen) uitverkocht. Daardoor is het ook verplaatst en toen duurde het ff voor iedereen wist dat er weer verkoop wasquote:Op maandag 15 januari 2007 21:33 schreef TechNico het volgende:
Ik las pas op 7 januari dat ze kwamen en heb gewoon nog 3 kaarten via ticketservice kunne bestellen...
Zo snel was het helemaal nie uitverkocht...
Nouja tot de 3de dan maar!!!!!
zou k ook niet erg vindenquote:Op woensdag 17 januari 2007 00:10 schreef Burger_Queen het volgende:
Misschien zijn ze over te halen tot een privé concert.
quote:Op zondag 14 januari 2007 19:14 schreef swentibold het volgende:
[..]
ze staan zelfs in de hitkrant deze week![]()
ja precies. Dat stond ook al in datzelfde artikelquote:Op donderdag 18 januari 2007 10:01 schreef Dandelion het volgende:
ach boeie 't concert is toch al uitverkocht...
quote:I won't suffer, be broken, get tired, or wasted
Surrender to nothing, or give up what I
Started and stopped it, from end to beginning
A new day is coming, and I am finally free
liever niet.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:37 schreef CybPraetorian het volgende:
Komt hun doorbraak dan nu toch??
Ik heb een hekel aan jou soort mensen.quote:
Wie zijn mijn soort mensen allemaal?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:33 schreef stefmans het volgende:
Ik heb een hekel aan jou soort mensen.
Mensen die een band niet meer tof vinden als ze bekend worden.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:35 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Wie zijn mijn soort mensen allemaal?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |