Achja, zo gaat het met alles.. Concertkaartjes, Wii's.. Als je te dom bent om iets nuttigs te produceren met je handen dan ga je zoiets doen. De een kijkt ertegen op en noemt het ondernemerschap, de ander ziet dat het bloedzuigende hufters zijn.. Ik hoor in de tweede categorie.quote:Op woensdag 27 december 2006 20:39 schreef -babydoll- het volgende:
Dat die hufters doodvallen die gelijk 60 kaartjes ofzo gekocht hebben en nu verpatsen voor 40 euro ipv 13 euro!!!![]()
die zijn as we speak al in de verkoopquote:Op vrijdag 29 december 2006 23:04 schreef heartagirl het volgende:
het concert is verplaatst naar Oudegracht...ik weet alleen niet wanneer de extra kaartjes in de verkoop gaan.
Ja dat denk ik ook nu, alleen heb ik niet gewachtquote:Op dinsdag 2 januari 2007 14:08 schreef Lebasi het volgende:
Hoi hoi hoi, ik ga oooook..had bijna kaarten voor 40 euro gekocht, maar het is maar goed dat ik toch nog even gewacht heb!
Mja, zij die ze al kochten nog erger vrees ik... Kut zwart handelaren.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:05 schreef CvB het volgende:
Jaaaaa! Heb kaartjes gehaald! Ze hadden nog een flinke stapel liggen bij de Plato.
Haha die lui die de kaartjes voor 40 euro op het internet verkochten zullen nu wel op hun neus kijken.
Kan iemand mij uitleggen waarom deze daarin staat? Brengen ze hem opnieuw uit, of is hij hier officieel nog nooit uitgebracht? Of komt er een speciale versie deze kant op?quote:12 FEBRUARI
Hinder - Extreme Behaviour
The Fall - Reformation Post TLC
Savalas - Savalas
Testament - Days Of Darkness
30 Seconds To Mars - A Beautiful Lie
Ja ik vroeg me meteen af of dat nou Jared zijn eigen lijf is, in die shot waar hij aangekleed word. Want meen me niet te herinneren dat hij in bijvoorbeeld fightclub al buikspieren had die naar binnen vallenquote:Op zondag 7 januari 2007 15:57 schreef CybPraetorian het volgende:
ik zat net ff te kijken in de releaselijst van 3voor12, en wat verbaasd me: daar staat dat 12 Februari 30 Seconds to mars, A beautiful lie uitbrengt (??).
http://3voor12.vpro.nl/artikelen/artikel/30728912
[..]
Kan iemand mij uitleggen waarom deze daarin staat? Brengen ze hem opnieuw uit, of is hij hier officieel nog nooit uitgebracht? Of komt er een speciale versie deze kant op?
update: ik zie iets staan op de website van een Deluxe edition, dat zal hem dan wel zijn
Daarnaast is hier op Youtube de nieuwe video te vinden, From Yesterday. Het is de lange versie met vooraf een making of, je bent incl de making of, weer een 15 minuten verder. Briljante video, dat wel![]()
http://www.youtube.com/watch?v=nOaMkNv-20I
vergelijkingsmateriaal : http://www.youtube.com/watch?v=Uny5Thjzv4Equote:Op zondag 7 januari 2007 20:09 schreef -babydoll- het volgende:
[..]
Ja ik vroeg me meteen af of dat nou Jared zijn eigen lijf is, in die shot waar hij aangekleed word. Want meen me niet te herinneren dat hij in bijvoorbeeld fightclub al buikspieren had die naar binnen vallen![]()
![]()
zal wel aan mij liggen. Vraag me alleen af of hij het echt is![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |