owja.. vertel esquote:Op dinsdag 10 juli 2007 03:05 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Ja. Jammer dat ze zo arrogant is.
Die rij was daar zooooo lang, en ze bleven maar even zeg, want ze kwamen te vroegquote:Op woensdag 13 juni 2007 17:04 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Iedereen wou bij pinkpop een stukje Leto hebben.
Ik heb het optreden op tv gezien; from yesterday was echt goed, maar the kill was echt minder. Hij moet die witte schoenen echt weggooien.
Op zich vind ik ze wel goed, maar niet alle nummers.
ze waren er een half uur net als alle andere artiesten , en doordat ze eerder waren was er ook meer tijd om iedereen weg te laten gaan, de belachelijke lange rij , zodat het weer ' goed' liep bij de volgende artiest.. Het had toch geen zin langer te wachten want de mensen die later aanschoven hadden al geen kans meer.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:43 schreef HeaRt_woRm het volgende:
[..]
Die rij was daar zooooo lang, en ze bleven maar even zeg, want ze kwamen te vroeg![]()
Ik verbaas me er elke keer over hoe goed zijn stem klinkt livequote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:29 schreef debby1973 het volgende:
Ik vind ze hier echt heel erg goed:
http://www.youtube.com/watch?v=jNVJSgYA1pM
Hier het stukje:quote:Op maandag 28 mei 2007 22:25 schreef Betse het volgende:
Ja en Kopenhagen ligt in NL... euh...
Cool.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 12:31 schreef swentibold het volgende:
*» Er is al 53 dagen niet in dit topic gepost. Bedenk goed of het nuttig is dit topic omhoog te schoppen!*
9 februari staan ze in de HMH, lijkt me wel nuttig
10 novemberquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 19:31 schreef ZwarteMagika het volgende:
Gaaf! Enig idee wanneer de vvk begint?
quote:30 Seconds to Mars komt naar Amsterdam
Uitgegeven: 6 november 2007 14:04
Laatst gewijzigd: 6 november 2007 14:57
AMSTERDAM - De emorockband 30 Seconds to Mars treedt 9 februari op in de Heineken Music Hall in Amsterdam. Dat maakte concertorganisator Mojo dinsdag bekend. De kaartverkoop voor het concert start zaterdag.
Wat in 1998 begon als klein familieproject van Jared en Shannon Leto, is inmiddels uitgegroeid tot een succesvolle band. De band heeft inmiddels twee albums uitgebracht, waarvan 'A beautiful lie' in 2006 werd bekroond met de platina status.
Leto, bekend van films als 'Fight Club' en Requiem for a dream', is een van de weinige acteurs die het gelukt is om naast zijn acteercarrière succesvol muzikant te zijn.
Eerder dit jaar trad de band op in Tivoli in Utrecht en op Pinkpop. Donderdag sleepte de band tijdens de MTV Europe Music Awards de prijs voor beste rockact in de wacht.
(c) Novum/ANP
hoezo 60 euro voor een kaartje?quote:Op dinsdag 6 november 2007 16:28 schreef Mss het volgende:
Hmm, ik vind ¤60 wel erg veel voor een kaartje...
quote:Datum: 09-02-2008
Aanvang 20.00 uur
Deuren open 18.30 uur
Voorprogramma:
Geen voorprogramma.
Entree ¤ 27,50
(excl. servicekosten)
Hmm, een andere site gaf ¤60 aan, maar hier ben ik wel blij meequote:Op dinsdag 6 november 2007 17:37 schreef CybPraetorian het volgende:
[..]
hoezo 60 euro voor een kaartje?
HMH eigen site geeft 27.50 als prijs:
http://www.heineken-music-hall.nl/index.php?p=2-3-3&m=2&i=463
[..]
Laat me raden, ticketforsale.nl of iets dergelijksquote:Op dinsdag 6 november 2007 18:10 schreef Mss het volgende:
[..]
Hmm, een andere site gaf ¤60 aan, maar hier ben ik wel blij mee
Jup, die jaquote:Op dinsdag 6 november 2007 18:34 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Laat me raden, ticketforsale.nl of iets dergelijksDat soort sites moet je mijden als de pest
daar kan je ook al sinds het bekend is kaarten reserveren , en ze spammen zich een slag in de rondte om het iedereen te laten weten. Hoop dat iedereen gewoon w8 tot zaterdagquote:
Wat verwacht je anders bij deze band. 't is een en al emo wat daar in 't publiek staat en TMF is erg populair onder dat gepeupel.quote:Op dinsdag 6 november 2007 21:03 schreef swentibold het volgende:
[..]
daar kan je ook al sinds het bekend is kaarten reserveren , en ze spammen zich een slag in de rondte om het iedereen te laten weten. Hoop dat iedereen gewoon w8 tot zaterdagzoveel beter voor je portemonnee..(en je geduld, want ticketsale stuurt de kaarten pas in de laatste weken op geloof ik)
btw wel weer jammer van dat emo in t persbericht en dat ' TMF presents' .. dat kan niet goed zijn![]()
k begrijp dat jij niet gaat ?quote:Op dinsdag 6 november 2007 23:22 schreef jmac het volgende:
[..]
Wat verwacht je anders bij deze band. 't is een en al emo wat daar in 't publiek staat en TMF is erg populair onder dat gepeupel.
Bewijs:
[ ]
Kijk ze eens emo zijn/doen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |