quote:De nieuwe single van 30 Seconds To Mars 'The Kill' ligt vanaf maandag in de winkel. De band rondom acteur Jared Leto, heeft de inspiratie voor de clip uit de filmwereld gehaald. De clip is namelijk gebaseerd op The Shining.
ABL is al uit 2005 dus vind je t gek dat die clip al ' oud' isquote:Op vrijdag 27 april 2007 21:50 schreef IndyROKR het volgende:
Yeah, iemand zei dat ie al dik een half jaar oud is. Maar goed, ik zag hem 1 keer en meteen in dvd-kwaliteit binnengehaald. Maar echt een mooi video! :-)
[..]
we mogen weerquote:Op donderdag 19 april 2007 14:30 schreef swentibold het volgende:
stemmen op from yesterday ! http://www2.metmichiel.nl/page/singlestrijd
Idd die music video ziet er zeker mooi uit!quote:Op vrijdag 27 april 2007 21:50 schreef IndyROKR het volgende:
Yeah, iemand zei dat ie al dik een half jaar oud is. Maar goed, ik zag hem 1 keer en meteen in dvd-kwaliteit binnengehaald. Maar echt een mooi video! :-)
[..]
dat exact dezelfde idee had ik ook jaquote:Op woensdag 9 mei 2007 15:58 schreef ZwarteMagika het volgende:
Toen ik The Kill voor het eerst zag dacht ik dat het een of ander Lost Prophets-achtig bandje was die Jared Leto had gestrikt om in hun clip te spelenWist niet eens dat ie kon zingen, laat staan dat ie in een band zat.. zometeen het eerste album eens luisteren
Same herequote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:29 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
A Beautiful Lie is een leuke cdHunter vind ik niet zo mooi, maar ik heb dan ook een hekel aan Björk
![]()
![]()
Nu die andere nog ff luisteren.![]()
Da's wel ver weg zeg.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:32 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Maar zoals iemand eerder in het topic zei, laat ze maar naar Groningen komen. Dat lijkt me een prima locatie voor ze om een goed concert te geven. Niet al te groot en zeker niet klein, prima dus. TOOL heeft ook opgetreden in de Oosterpoort, dus moet kunnen dacht ik![]()
Voor jou, maar voor mij nietquote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:42 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Da's wel ver weg zeg.Dan liever 013
![]()
Nouja we zien het wel ooit.quote:
dat wel waarschijnlijk....quote:
Dat hoop ik ook.quote:
Zag de clip afgelopen weekend bij toeval voor 't eerst.quote:Op maandag 21 mei 2007 13:55 schreef don-diablo het volgende:
From Yesterday dus superclip op TMF zie ik nu![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |