Hun site is te vinden op http://www.30secondstomars.com
Dit kan heel groot gaan worden vermoed ik
en nog een quote van mijn wapenbroeder:
quote:
Door Schuldige_Omstander - zondag 28 juli 2002 19:0330 Seconds to Mars - 93 Million Miles
Let op mijn woorden, dit wordt nog voor de nieuwe aanslagen op de Verenigde Staten de grootste Rockband op deze aardkloot, maak daarvan de aardkloot + Zeeland van.
[Dit bericht is gewijzigd door Toffe_Ellende op 25-08-2002 23:02]
Een supergoede mix tussen Rush, Pink Floyd, Brian Eno en hier en daar zelfs wat metal of Tool/APC-invloeden. Super!
kom van die bank af (en stop wanken) en ren naar de platenboer als je een hart voor goede muziek hebt!
quote:Ach, je ondertitel zegt het al... Over smaakt valt te twisten.
Op woensdag 23 oktober 2002 12:45 schreef Toffe_Ellende het volgende:
het wil maar nog niet echt doordringen he? Hallo we hebben het hier over kwaliteitsmuziek?!kom van die bank af (en stop wanken) en ren naar de platenboer als je een hart voor goede muziek hebt!
[Dit bericht is gewijzigd door Grobbel op 23-10-2002 14:01]
quote:ik denk dat Capricorn mensen op het verkeerde been zet. Wel logisch als single maar niet representatief voor het hele album
Op woensdag 23 oktober 2002 13:39 schreef Grobbel het volgende:[..]
Ach, je ondertitel zegt het al... Over smaakt valt te twisten.
Ik ken alleen het nummer Capricorn en ik kan nou niet bepaald zeggen dat ik onder de indruk ben. Ik heb het allemaal al eerder gehoord, en beter ook; en die openingsriff van dat nummer kwam me wel erg bekend voor... Maar goed, het ligt ook niet echt in mijn muzikale straatje, dus misschien dat het gewoon aan mij ligt. En wie weet is het album wel goed.
quote:Ah ja... Dank je, ik begon me al af te vragen waar in godsnaam die Pink Floyd en Brian Eno invloeden verstopt zaten.
Op woensdag 23 oktober 2002 14:06 schreef Toffe_Ellende het volgende:[..]
ik denk dat Capricorn mensen op het verkeerde been zet. Wel logisch als single maar niet representatief voor het hele album
hele lekkere cd, ik draai deze geregeld
Ik hoop maar dat ze gauw naar Nederland of omgeving komen, want ik MOET ze zien
quote:cave in komt wel volgende maand naar nederland, o.a. in waterfront rotterdam. Ben ik zeker bij!
Op donderdag 22 mei 2003 15:15 schreef Toffe_Ellende het volgende:
ze hadden natuurlijk gewoon op Pinkpop moeten staan. En als Lowlands hun programma nog een beetje leuk wil krijgen zullen ook eens naar bands als 30 seconds to mars en Cave in moet kijken.
quote:Ik ben er in de Melkweg bij
Op donderdag 22 mei 2003 20:24 schreef _Etter_ het volgende:[..]
cave in komt wel volgende maand naar nederland, o.a. in waterfront rotterdam. Ben ik zeker bij!
ik heb trouwens gelezen dat ze op dit moment aan opnames voor een nieuwe cd werken !
hopelijk komen ze daarmee wel een keer naar nederland ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |