Gewoon voet bij stuk houden.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:08 schreef Ikgavoordezeusernaam het volgende:
[..]
Nee weet bijna zeker dat het niet toegestaan is (meer).
Nee inderdaad, je ziet ook geen gele koplampen meer op de Nederlandse wegen omdat het verboden is geworden in de tijd.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:10 schreef guapo het volgende:
[..]
dwaas jij denkt het beter te weten....
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:08 schreef Ikgavoordezeusernaam het volgende:
[..]
Nee weet bijna zeker dat het niet toegestaan is (meer).
Ja, maar het is verboden geworden (nogmaals) voorheen. Je ziet het ook niet meer op de Nederlandse wegen. Volgens mij mag het nog steeds niet.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:12 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]![]()
Heb je überhaupt op de link geklikt. De overheid staat gele verlichting toe. Dat betekent dat het mag.
NIetquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:52 schreef Ikgavoordezeusernaam het volgende:
[..]
Zijn ook verboden, weet eerlijk gezecht niet meer hoe dat tegenwoordig is. Volgens mij nog steeds.
Het is helemaal niet verboden. Klotskop.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:11 schreef Ikgavoordezeusernaam het volgende:
[..]
Nee inderdaad, je ziet ook geen gele koplampen meer op de Nederlandse wegen omdat het verboden is geworden in de tijd.
genoeg bmw motoren die met gele lampen rijden, als je veel in de spits rijdt val je met gele koplampen meer opquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:13 schreef Ikgavoordezeusernaam het volgende:
[..]
Ja, maar het is verboden geworden (nogmaals) voorheen. Je ziet het ook niet meer op de Nederlandse wegen. Volgens mij mag het nog steeds niet.
Nee ik denk van wel. Weet het bijna zeker. En iemand een naampje geven in een discussie is laag.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:14 schreef vosss het volgende:
[..]
Het is helemaal niet verboden. Klotskop.
gastquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:16 schreef Ikgavoordezeusernaam het volgende:
[..]
Nee ik denk van wel. Weet het bijna zeker. En iemand een naampje geven in een discussie is laag.
Ik geef je een officiële link. Volgens de wet mag het. Het staat er. Het is zo.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:16 schreef Ikgavoordezeusernaam het volgende:
[..]
Nee ik denk van wel. Weet het bijna zeker. En iemand een naampje geven in een discussie is laag.
Kijk die link van die verzuurde exmod dan man. Dat is de overheid. Van de overheid mag het. Bij wet toegestaan. En jij denkt van niet.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:16 schreef Ikgavoordezeusernaam het volgende:
[..]
Het was verboden indertijd schijnbaar niet meer ik geloof dat het nog steeds niet mag.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:18 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ik geef je een officiële link. Volgens de wet mag het. Het staat er. Het is zo.
Kom jij anders eens met een bron waarin het tegendeel wordt bewezen.
Je gelooft de wet dus niet?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:19 schreef Ikgavoordezeusernaam het volgende:
[..]
Het was verboden indertijd schijnbaar niet meer ik geloof dat het nog steeds niet mag.
HET STAAT IN DE WET!! IK HEB JE DE LINK GEGEGEVEN!!!!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:22 schreef Ikgavoordezeusernaam het volgende:
Zal het uitzoeken, wil niet zeggen als 'klotskop'dat ik gelijk heb, maar dacht wel dat het in Nederland nog steeds van toepassing is/was.
Ik ga het rvi bellen, als je gelijk hebt ben ik een klotskop.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:22 schreef vosss het volgende:
Er zouden meer auto's met gele lichten moeten komen.
Erg prettig licht vind ik persoonlijk. Zowel om zelf mee te rijden als om tegen te komen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |