vind het niet erg hoor. had kunnen weten dat mensen gelijk verder gaan snuffelen tussen de fotos hahaquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:59 schreef MikeyMo het volgende:
pm me maar als je die pics weg wilt hebben ts
Topic starterquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:03 schreef CryinWolf het volgende:
[..]
vind het niet erg hoor. had kunnen weten dat mensen gelijk verder gaan snuffelen tussen de fotos haha
maare..misschien stomme vraag maar wat betekend nou ts? haha
Misschien je moeder ook.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:04 schreef Haarklip het volgende:
Misschien kan je wat aan je kledingstijl doen.
okee..haha best voor de hand liggend..als je het eenmaal weetquote:
Je bent nieuw dus we vergeven het je.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:05 schreef CryinWolf het volgende:
[..]
okee..haha best voor de hand liggend..als je het eenmaal weet
Selena zit niet op FOK! dus dat zegt genoeg.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:07 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Je kent zowel Selena Gomez en ts om het te vergelijken?
goed oog voor detail haha en zeker weten! heb tot nu toe alle delen die hier uit zijnquote:
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:08 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Selena zit niet op FOK! dus dat zegt genoeg.
dankjewel! goed om te horenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:04 schreef klabbakus het volgende:
wow, ik vind dat juist lekker,
paar stevige pootjes, lekkere dijen![]()
ziet er goed uit meid!
hahaha maar wel een mooi compliment. en beter als patty brard had ik toch wel gehoopt jaquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:08 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Selena zit niet op FOK! dus dat zegt genoeg.
dan hoop ik dat je dat ook daadwerkelijk blijft. want anders is dit voor jezelf nog al vervelend na deze reactie.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:09 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]![]()
OT: niks mis mee hoor ts, maar zelf blijf ik liever dun.
Niet zo bitchy meid, ik blijf wel slank hoorquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:11 schreef CryinWolf het volgende:
[..]
dan hoop ik dat je dat ook daadwerkelijk blijft. want anders is dit voor jezelf nog al vervelend na deze reactie.
gelukkig maar! enne..miley is ook ontzettend mooi..ondanks dat mensen klagen over haar mond. en een stem dat ze heeft poehh!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:06 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Je bent nieuw dus we vergeven het je.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |