dan mogen er max nog 3 fmt-ers meedoenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 09:34 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik hoop het nietIk wil ook een keertje in een top vijf komen

quote:Op woensdag 8 augustus 2012 09:34 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
dan mogen er max nog 3 fmt-ers meedoen

Morge Sands, iedereen heeft zo zijn zwakke punten. Bij de 1 is het voetbal, bij de ander is het films uit de pre-historiequote:

Maar voetbal is de tokkie sport dat is het verschil.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 09:46 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Morge Sands, iedereen heeft zo zijn zwakke punten. Bij de 1 is het voetbal, bij de ander is het films uit de pre-historie

Die heb je toch allemaal vervangen met jonge poesjes?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 09:20 schreef picodealion het volgende:
[..]
HTML zooi met vieze plaatjes.

De tokkies zitten in bepaalde vakken in een stadion. Verder is er niks mis met voetbal...quote:Op woensdag 8 augustus 2012 09:51 schreef Sands het volgende:
[..]
Maar voetbal is de tokkie sport dat is het verschil.

zeker, alleen de afgelopen aflevering nog niet gezien.. Is een serie die ik niet kan kijken met mn Eega, dus moet altijd ff een momentje vinden..quote:

Ben benieuwd wat je van de laatste aflevering vind. Newsroom wilde ik downloaden. Maar zag dat hij nou ook al op Net5 is geloof ik. Erg snel. Maar ik heb nog zoveel series om te kijken...quote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:08 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
zeker, alleen de afgelopen aflevering nog niet gezien.. Is een serie die ik niet kan kijken met mn Eega, dus moet altijd ff een momentje vinden..
Ben gisteren begonnen met newsroom, super relaxte serie, op de vrouwen na

Nog slechter dan eerst? Of trekken ze de lijn door van de 1 na laatste aflevering? Want die was wel aardig..quote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:14 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat je van de laatste aflevering vind. Newsroom wilde ik downloaden. Maar zag dat hij nou ook al op Net5 is geloof ik. Erg snel. Maar ik heb nog zoveel series om te kijken...

Ik wil niks gaan spoileren voor je...quote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:17 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Nog slechter dan eerst? Of trekken ze de lijn door van de 1 na laatste aflevering? Want die was wel aardig..

je mag best zeggen of t goed of slecht wasquote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:18 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik wil niks gaan spoileren voor je...
 en spoileren, och daar heb ik geen moeite mee, neem aan dat ze in charleston zijn aangekomen, en onderweg weer hele domme dingen hebben gedaan, dat ze al 10x eerder kut hebben gedaan..
 en spoileren, och daar heb ik geen moeite mee, neem aan dat ze in charleston zijn aangekomen, en onderweg weer hele domme dingen hebben gedaan, dat ze al 10x eerder kut hebben gedaan..

Ik vond het zeker geen slechte aflevering. Zaten wat mindere puntjes in, maar op zich wel goed.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:21 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
je mag best zeggen of t goed of slecht wasen spoileren, och daar heb ik geen moeite mee, neem aan dat ze in charleston zijn aangekomen, en onderweg weer hele domme dingen hebben gedaan, dat ze al 10x eerder kut hebben gedaan..

En het kerstsfeertje in Batman Returns is ook magisch. Tim Burton
 En het kerstsfeertje in Batman Returns is ook magisch. Tim Burton   

Dat zijn niet de originele filmsquote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:22 schreef JayHovah het volgende:
Toch blijven de originele Batman films met Michael Keaton het beste. Vooral hoe Jack Nickelson The Joker speelt is gewoon geniaalEn het kerstsfeertje in Batman Returns is ook magisch. Tim Burton

quote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:22 schreef JayHovah het volgende:
Toch blijven de originele Batman films met Michael Keaton het beste. Vooral hoe Jack Nickelson The Joker speelt is gewoon geniaalEn het kerstsfeertje in Batman Returns is ook magisch. Tim Burton

Altijd wel iets te vinden.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:08 schreef dyonvbaal het volgende:
Maar sands, er is toch geen goede kwaliteit van die film of wel?
 Ik kan ook nog de films kijken waar Batman op gebaseerd is.
 Ik kan ook nog de films kijken waar Batman op gebaseerd is.  

En welke zijn dat?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:12 schreef Sands het volgende:
[..]
Altijd wel iets te vinden.Ik kan ook nog de films kijken waar Batman op gebaseerd is.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |