mijn boekhouder... die controleert mij ook maandelijks..quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:37 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Heb jij weleens een conducteur zonder oorringetje gezien?
Een Prins Albert telt ook trouwens.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:38 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
mijn boekhouder... die controleert mij ook maandelijks..
Ik heb deze week nog vakantie.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 01:00 schreef Robby87 het volgende:
Er wacht jouw morgen trouwens nog een hoop productiewerk saai enzo dingetjes te wachten!!! Dus slapen en voort! Nederland is afhankelijk van jouw stramme handjes.
Uitslapen staat niet in mijn woordenboek... Maar ben geen bedplasser! Ik heb elke morgen een droog bedjequote:Op woensdag 8 augustus 2012 07:40 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Hey bedplasser, ben jij ook alweer wakker?![]()
Goeiemorgen
ik moet vrijdag anders nog wel werkenquote:
Ik hoef juist pas het weekend weer te werken...quote:Op woensdag 8 augustus 2012 09:03 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
ik moet vrijdag anders nog wel werken![]()
Zit jij weer lekker op de bank
ruilen voor de komende 3 dagen?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 09:04 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik hoef juist pas het weekend weer te werken...
Neh, ik kan jouw werk niet. En of jij mijn auto kan besturen is ook nog maar de vraagquote:Op woensdag 8 augustus 2012 09:05 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
ruilen voor de komende 3 dagen?
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 09:06 schreef Waaghals het volgende:
Ben je van turnen overgestapt naar F1 wagens?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |