SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)Toefjes' toernooi:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
c0sm0fifa (GuRBuH)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)Prijzengeld:quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:51 schreef Toefjes het volgende:
Kwartfinales:
Wieisboos - Toefjes 2-5, 2-1
Reemi - Poker4lifee
Gurbuh - Gekkegerrit
GJE - Omnirocket
Wedstrijden uit en thuis, volgens Europese regels.
Probeer de wedstrijden voor donderdagavond af te werken om het tempo in het toernooi te houden, mocht dit echt niet lukken, laat het dan even weten. Verliezers in deze ronde ontvangen 3K.
Eerste ronde uitschakeling: 1K
Kwartfinale uitschakeling: 3K
Halve finale uitschakeling: 7.5K
Finalist: 11K
Winnaar: 21K
[/quote]![]()
Daar zou ik het wel voor doenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:03 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
COD ook niet.
Als jij een picje kan maken in een COD lobby van iemand die Unique FreestyleZ of Unique SwagZ of Unique SonicZ of iets heet dus Unique en een grote Z, krijg jij een koekje en een zakje naturel chips van mij opgestuurd.
ja klopt, helaas nietquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Het is ook niet zo makkelijk als het lijkt. Veel mensen denken "oh ik kijk veel voetbal" dus dan lukt het wel, maar dat is het niet.
Moet wel een ajacied geweest zijn!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dit was absoluut geen Gurbuh, iemand met 11 Feyenoord spelers, shirtje van Feyenoord, logo van Feyenoord. En geheel in de stijl van Feyenoord verloren ze met 10-0
Dat is ook best wel normaal tochquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:07 schreef vandermar het volgende:
[..]
Moet wel een ajacied geweest zijn!
Ik ken wel een paar in het echt die ook FUT doen alleen niet zo heel erg actiefdie spelen liever h2h ofzo of andere spellen. Vrij veel van mijn vrienden op xbox live ken ik in het echt ook
![]()
lol, was iets daarvoor al begonnenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:16 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Na die discussie van CoD usernames heeft Poker MW3 aangezet![]()
Oh, zag het iig staan hahaquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:18 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
lol, was iets daarvoor al begonnen
Dat doe ik eigenlijk niet zo heel veelquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:17 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dat is ook best wel normaal tochLeuk om met je vrienden een potje te spelen.
Black ops > MW3 period!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:16 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Na die discussie van CoD usernames heeft Poker MW3 aangezet![]()
BF3 is echt tof op PC.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:21 schreef Tobi-wan het volgende:
Heb alleen MW1 en 2 gespeeld, niet degene die er tussen zat of erna kwamen. Elke keer is het gewoon hetzelfde maar dan met andere maps. Ben wel blij met Battlefield, al heb ik dat alweer een tijdje niet gedaan. Misschien maar even die uitbreiding kopen, kan ik er weer even tegenaan.
Ja mijn broer en een vriend van me spelen het op de PC. Het is wel een stuk vetter dan op de 360, vooral op de computer van mijn broer, maar op de console is het ook prima te doen. Voertuigen vind ik zelf weer chiller op de console. M'n broer staat iets van 250e op de global ranking qua time played.... hij komt dan ook niet vaak de deur uit..quote:
Ik speel het af en toe met een vriend van me die ik verder niet zo vaak spreek. Dan gaat hij piloteren en ik gunnerenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:25 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ja mijn broer en een vriend van me spelen het op de PC. Het is wel een stuk vetter dan op de 360, vooral op de computer van mijn broer, maar op de console is het ook prima te doen. Voertuigen vind ik zelf weer chiller op de console. M'n broer staat iets van 250e op de global ranking qua time played.... hij komt dan ook niet vaak de deur uit..
haha, nee, ik vind het echt zo een afgezaagde naam.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:29 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Die gebruik ik ook al een aantal jaar
Ja dat is ook vet, bij m'n broer staan ook 2 computers naast elkaar. Dan ben je samen in zo'n helikopter echt dodelijk.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:29 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ik speel het af en toe met een vriend van me die ik verder niet zo vaak spreek. Dan gaat hij piloteren en ik gunneren
Veel plezier! Ik ga het bij een vriend kijken!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |