1,5 jaar nogquote:
Ik voel je Gquote:
Eten is episch. Ik stop eten in mijn neusquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:44 schreef FL_Freak het volgende:
Ik ben alleen tot de BBQ op de meet. 'S avonds weet een verjaardag.
Nja ik eet wel ff 1 of 2 hamburgers mee.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:44 schreef Herkenbaarheid het volgende:
[..]
Eten is episch. Ik stop eten in mijn neus
Ik wel wat meer door dat bodybuilden moet ik veel eiwitten en vlees etenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:45 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Nja ik eet wel ff 1 of 2 hamburgers mee.
Ik zou zeggen verf jezelf groen en dan ben je de hulk.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:46 schreef Herkenbaarheid het volgende:
[..]
Ik wel wat meer door dat bodybuilden moet ik veel eiwitten en vlees eten
Kom je wel eens in het bodybuildingtopic?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:46 schreef Herkenbaarheid het volgende:
[..]
Ik wel wat meer door dat bodybuilden moet ik veel eiwitten en vlees eten
Neen, niet meerquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:47 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Kom je wel eens in het bodybuildingtopic?
nee hoor hij is harstikke mooi en lekker en knapquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:50 schreef Herkenbaarheid het volgende:
[..]
geen zin + ben nu wel uit shape
Paar keer meer neuqen, dan raak je wel weer in shape.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:50 schreef Herkenbaarheid het volgende:
[..]
naah 4 x per dag is wel redelijk...quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:51 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Paar keer meer neuqen, dan raak je wel weer in shape.
Ja dat klopt wel ja.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:53 schreef Herkenbaarheid het volgende:
[..]
naah 4 x per dag is wel redelijk...
Vanavond ff knallen gquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:50 schreef Herkenbaarheid het volgende:
[..]
Nah ik ga niet overnachten denk ik.. misschien hotelletje boeken ofzoquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:59 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Partyboy wordt wel dik feesten he op mono's meet
Ik ook niet. Maar wel feesten jonguh, anders doe je je nickname geen eer aan he.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:00 schreef Herkenbaarheid het volgende:
[..]
Nah ik ga niet overnachten denk ik.. misschien hotelletje boeken ofzo
Feesten in de hotelkamer met champagne en bubbelbad.. Is er geen bubbelbad? Dan eet ik veel chilli zodat ik mijn eigen bubbels kan makenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:00 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar wel feesten jonguh, anders doe je je nickname geen eer aan he.
Dat zeker swaquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:02 schreef Spaghettivreter het volgende:
Die meet gaat sowieso baas worden
Jaquote:
Dan nietquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:06 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
3,5 uur reizen? Dan moet ik hem opwarmen en dan is het niet meer zo lekker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |