Dit denkenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:45 schreef ChesterPerry het volgende:
Heeft zich doodgespoten aan de roids
ik heb het hele filmpje bekeken maar weet toch steeds niet waarom hij nou zo bekend wasquote:
er zijn toch genoeg gespierde knappe mannen?quote:
wat een onzin, dit kun je op een verandwoorde manier doen zonder ook maar enige schade aan je lichaam te makenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:42 schreef DSS24 het volgende:
[..]
Dat weet je niet... Hij is van maatje plank naar bodybuilder gegroeid en dat is voor geen hart goed. Ik bewonder wel zijn discipline. Steroïden of niet, je moet wel heel toegewijd zijn.
Ja ik bedoel ook met steroïden, ik dacht dat het wel duidelijk was.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:55 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
wat een onzin, dit kun je op een verandwoorde manier doen zonder ook maar enige schade aan je lichaam te maken
moet je alleen geen anobolen gebruiken, goed eten, en luisteren naar een profesonele begeleiding
ik kan dat niet uit de tekst opmaken, maar okquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:02 schreef DSS24 het volgende:
[..]
Ja ik bedoel ook met steroïden, ik dacht dat het wel duidelijk was.
Omdat hij knapper is dan hun. Dat verklaart vast zijn egocentrische gedrag.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:52 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
ik heb het hele filmpje bekeken maar weet toch steeds niet waarom hij nou zo bekend was
[..]
er zijn toch genoeg gespierde knappe mannen?
waarom is hij zo bekend dan?
Je hebt gelijk, aangepast.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:03 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
ik kan dat niet uit de tekst opmaken, maar ok
Nee manquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:36 schreef uniqueeeeeee het volgende:
Aangeboren hartaandoening + steroids en weet ik veel wat anders.
Feit blijft dat hij zonder z'n hartaandoening nu nog zou leven.
Wie zou niet arrogant zijn met zo'n lichaam.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:13 schreef Compoantje het volgende:
[..]
Nee man![]()
Dan was ie 2 jaar later wel gestorven omdat ie z'n eigen stinkende kut ego niet meer kon ruiken. En hoogstwaarschijnlijk wel door de steroïden alleen.
vriend, jouw usernamequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:49 schreef XXMLGBR4SHOTSNIPEPOWNAGEx het volgende:
Arnold>zyzz
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind zyzz er eigenlijk niet zo goed uitzien.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:55 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
vriend, jouw username![]()
enja arnold was wel gespierder maar het zag er niet beter uit
Die usernamequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:01 schreef XXMLGBR4SHOTSNIPEPOWNAGEx het volgende:
[..]
Ik vind zyzz er eigenlijk niet zo goed uitzien.
Feit is ook dat ie wist dat hij een hartaandoening had, en desondanks toch cocaine in een sauna gaat snuiven, dan ben je toch ook gewoon kankerdom?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:36 schreef uniqueeeeeee het volgende:
Aangeboren hartaandoening + steroids en weet ik veel wat anders.
Feit blijft dat hij zonder z'n hartaandoening nu nog zou leven.
Dat is tenminste een vent, en niet zo'n skinny mietje als die gast in de OP.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:49 schreef XXMLGBR4SHOTSNIPEPOWNAGEx het volgende:
Arnold>zyzz
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb nog nooit call of duty gespeeldquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:16 schreef OegaBoegaBoogie het volgende:
[..]
Ben jij zo'n Call Of Duty kleutertje?
Kan je niet een naamverandering aanvragen ofzo?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:27 schreef XXMLGBR4SHOTSNIPEPOWNAGEx het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit call of duty gespeeld
Post eens foto's van jou bulkin' pecs en delts dan?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:05 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dat is tenminste een vent, en niet zo'n skinny mietje als die gast in de OP.
Neuh, waarom zou ik?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:34 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Post eens foto's van jou bulkin' pecs en delts dan?
Als je mijn post interpreteert als een post van een bodybuilding-expert, is er iets mis met je. Ook dat heb ik nergens beweerd.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:37 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Praten over bodybuilders alsof je de expert zelf bent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |