Die zus en broer kan ik overigens nog steeds niet vinden op de interwebz.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:17 schreef zouzou het volgende:
Wie heeft hier de familie naam van Badr gegeven ,over zijn zus, etc...
Wilders heeft niemand gehandicapt geslagen hoor, voor zover ik weet.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:22 schreef zouzou het volgende:
Geld van chantage,kidnapping,witwassen etc...
Kijk Wilders en zijn advocaat, zijn ze vast ? nee
http://es.twitter.com/HOUARIELquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:23 schreef mootie het volgende:
[..]
Die zus en broer kan ik overigens nog steeds niet vinden op de interwebz.
Joh lieverd, al weet je hoe de kanariepiet van zijn tante heet...quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:25 schreef zouzou het volgende:
Ze zijn 2 halfzus. ze wonen in Frankrijk,de rest in Marokko.
Badr familie komt van Kenitra, 200km van Casablanca
Nou, qua weer.........quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Wilders heeft niemand gehandicapt geslagen hoor, voor zover ik weet.
Maar zoals je zelf altijd roept 'Ik praat over Badr!'.
Blijf dat dan ook doen![]()
Je vindt het sneu hoe hij behandeld wordt, maar het is bespottelijk dat je roept dat het hier net Siberië is, sorry.
Blijf nou eens ontopic, in godsnaam.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:25 schreef zouzou het volgende:
Beter illegale geld van joodse radicalen...
jawel dit is zijn broer, hij rijdt BMWquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:23 schreef mootie het volgende:
[..]
Die zus en broer kan ik overigens nog steeds niet vinden op de interwebz.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:29 schreef zouzou het volgende:
Hij doet, hij gaat altijd bij hun, hij heeft meubels gekocht voor de baby etc..
de man van Juliana, en veel andere manen hebben kinderen voor hun maitresse.
Maar Badr heeft zijn naam gegeven.
meubels kopen is financieel bijdragen, er voor zorgen is wat andersquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:29 schreef zouzou het volgende:
Kleine meisjes basketballen niet.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:31 schreef zouzou het volgende:
Champioen van de heel Afrika, een kleine meisje
Nee, dit is een journaliste, dat tenniskind is 14 is is gewoon een andere met (bijna) dezelfde voornaam: Zaineb.quote:
En nu, moet ie een lintje?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:29 schreef zouzou het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |