Oh jaquote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Gargamel heeft haar gemaakt
GS heeft haar alleen blond gemaakt, want blond is goed en donkerharig is evil volgens die eikel
Ik weet het niet. Ik ben nog enorm zwevend op het moment ook, qua stemmen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:10 schreef stbabylon het volgende:
Dus, september kiezen. SP en VVD aan kop. Goed voor NL?
Voor mij is het enorm duidelijk. Maar ik vroeg me meer af wat er gebeurt als VVD en SP er met de winst vandoor gaan. Ik bedoel, ze staan lijnrecht tegenover elkaar, dus samen wordt hem niet. VVD heeft geen maatjes aan de rechterkant en SP niet aan de linkerkant. Kan volgens mij best kritisch worden. Dus weer een hele lange formering, of weer een kabinet dat de 4 jaar niet gaat volhouden.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:25 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Ik ben nog enorm zwevend op het moment ook, qua stemmen.
Dat zie ik idd gebeuren. Welke partij het ook gaat winnen eig.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:30 schreef stbabylon het volgende:
Dus weer een hele lange formering, of weer een kabinet dat de 4 jaar niet gaat volhouden.
Nee, een extremisten partij zoals de SP is nooit goed.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:10 schreef stbabylon het volgende:
Dus, september kiezen. SP en VVD aan kop. Goed voor NL?
Ik ben het met je eens dat extremisten partijen niet goed zijn voor Nederland.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:32 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nee, een extremisten partij zoals de SP is nooit goed.
nee pas over een week geloof ik!quote:
het is inderdaad super!!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:38 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Lekker zo'n lange vakantie met veel zon.
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:32 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik welquote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:46 schreef stbabylon het volgende:
Overigens, als ik zou MOETEN kiezen tussen VVD en de SP, dan zou ik het echt niet weten.
Facking EPIC!!!!!quote:
uberhaupt het programma gelezen? en dat van de vvd?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:32 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zelfmoord?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:46 schreef stbabylon het volgende:
Overigens, als ik zou MOETEN kiezen tussen VVD en de SP, dan zou ik het echt niet weten.
Doe het voor ons!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Daar ben ik te egocentrisch voor
Wordt weer een heel lange formatie waarschijnlijk ja. VVD en SP samen lijkt me geen goed idee, al kon de VVD het met de PVV erg goed vinden en die zijn nog conservatiever op sociaal-economisch gebied dan de SP, dus onmogelijk is het niet.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Voor mij is het enorm duidelijk. Maar ik vroeg me meer af wat er gebeurt als VVD en SP er met de winst vandoor gaan. Ik bedoel, ze staan lijnrecht tegenover elkaar, dus samen wordt hem niet. VVD heeft geen maatjes aan de rechterkant en SP niet aan de linkerkant. Kan volgens mij best kritisch worden. Dus weer een hele lange formering, of weer een kabinet dat de 4 jaar niet gaat volhouden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |