quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:59 schreef Mierenneuker. het volgende:
[..]
Omdat je gvd maar wat uitkraamt.
Een beetje zelfrespecterend mens neemt zichzelf niet in de maling, TS wel.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:01 schreef Micson het volgende:
[..]
"Het is onzin, omdat het gvd onzin is"
Dan is het toch fout dat het op de OS een podium wordt gegeven? Zeker als er zelfs op de Spelen methoden worden gehanteerd die onder de noemer mishandeling vallen, en dat deze mensen er zelfs met de prijzen vandoor gaan. Dan gaan die amateurs thuis nog harder aan de teugels trekken en tegen hun paard schoppen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:05 schreef Hypocriet het volgende:
Op de OS valt op zich wel mee. Maar verder gewoon terechte klacht.
Moet je voor de grap eens bij wedstrijden van L of M kijkenal die paarden compleet krom getrokken, kinderen van 6 die sporen mogen gebruiken.
Je komt niet ver met je paart krom trekken en zo. Dat wat je op de OS ziet is op zich wel echt en vanuit het paard vrijwillig, maar op veel maneges wordt gewoon aangeleerd dat je je paart krom moet trekken en met sporen moet rijden wil je 'goed' zijn.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:16 schreef Micson het volgende:
[..]
Dan is het toch fout dat het op de OS een podium wordt gegeven? Zeker als er zelfs op de Spelen methoden worden gehanteerd die onder de noemer mishandeling vallen, en dat deze mensen er zelfs met de prijzen vandoor gaan. Dan gaan die amateurs thuis nog harder aan de teugels trekken en tegen hun paard schoppen.
En dat is toch ook geen Olympische sport? Kom op jongens, hoe vaak moet ik mijn punt nog duidelijk maken?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:25 schreef slangpie het volgende:
wat een vooroordelen weer
mensen die denken dat ze ergens verstand van hebben, zonder zich hierin te verdiepen(net zoals die commentators trouwens)
deze paarden zijn niet zielig. worden goed tot zeer goed behandeld, en totaal geen dierenmishandeling.
de paarden hebben zelf ook plezier aan de sport, kun je zeer goed merken.
maar ach, een dier iets geheel tegen haar natuur in leren? die hond van jou loopt in het wild natuurlijk ook altijd binnen in een woonkamer/keuken, en wordt ook aangeleerd dat die daar niet mag schijten, en wordt ook uitgelaten aan een touwtje he
Ik hoor alleen maar loze kreten van mensen zoals jij. (die waarschijnlijk genieten als een paard uit zijn mond bloedt.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:33 schreef luna_lovegood het volgende:
Ga aub niet ergens over praten waar je geen verstand van hebt
Denken dat een paard hiervan uit zijn mond bloedquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:35 schreef Micson het volgende:
[..]
Ik hoor alleen maar loze kreten van mensen zoals jij. (die waarschijnlijk genieten als een paard uit zijn mond bloedt.)
Ik heb er genoeg verstand van om te weten dat dit geen Olympische sport hoort te zijn.
Voordelen? Dat brengt de discussie op een heel ander spoor...quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:38 schreef luna_lovegood het volgende:
[..]
Denken dat een paard hiervan uit zijn mond bloed. Wat een voordelen weer'. Je kunt gewoon niet ergens fatsoenlijk over oordelen als je er niet genoeg verstand van hebt.
Ik heb er volgens mij genoeg verstand van. Ik oordeel. Eens met de TS.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:38 schreef luna_lovegood het volgende:
[..]
Denken dat een paard hiervan uit zijn mond bloed. Wat een voordelen weer'. Je kunt gewoon niet ergens fatsoenlijk over oordelen als je er niet genoeg verstand van hebt.
vooroordelen, sorryquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:39 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Voordelen? Dat brengt de discussie op een heel ander spoor...
klopt. kan ik niet ontkennenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:18 schreef Micson het volgende:
[..]
En dat is toch ook geen Olympische sport? Kom op jongens, hoe vaak moet ik mijn punt nog duidelijk maken?
Ik heb nog geen enkele inhoudelijke reactie gehoord van jullie als 'kenners'. Alleen maar het argument dat jullie er verstand van hebben en ik niet.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:04 schreef slangpie het volgende:
[..]
klopt. kan ik niet ontkennen
maar jij zegt dingen die nergens opslaan, en al helemaal niet als je je er ook nog niet eens in hebt verdiept.
kan. wat versta jij onder mishandeling? volgens begrijp je dat woord ook nog niet.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:10 schreef Micson het volgende:
[..]
Ik heb nog geen enkele inhoudelijke reactie gehoord van jullie als 'kenners'. Alleen maar het argument dat jullie er verstand van hebben en ik niet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |