SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
Ik ben blij dat ze geen kant en klare guacamole meer hebben bij de Dirk.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:53 schreef Dwyn het volgende:
Chips haal ik sowieso vrij weinig in huis, want dan moet inderdaad de zak op. Soms doe ik het wel, omdat ik er zin in heb.
Jup. En vooral niet elke keer externe factoren de schuld geven en steeds in je slachtofferrol kruipen. Want daar schiet je niets mee op.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:14 schreef motorbloempje het volgende:
Oh, hier liggen nacho chipsvoor het avondeten van vrijdag: nachos con todo, 1/4 zak wordt echter altijd weggegooid na anderhalve week omdat we ons 'voornemen' om dit keer maar eens wat chipjes te eten de avond erna nooit nakomen en er nooit een hele zak chips op gaat in dat gerecht
Maargoed, het klinkt heel suf en heel denigrerend wellicht, maar uiteindelijk komt het allemaal neer op 'hoe graag wil je gezond(er) gaan leven' en 'hoe graag wil je afvallen'. Wil je het niet eten? Koop het dan niet. Krijg je het aangeboden? Wijs het dan af zonder bang te zijn dat mensen denken 'oh, die is zeker aan de lijn', want wat is daar mis mee? Zeg gewoon: "nee, dank je, ik probeer m'n leefstijl te verbeteren en daar passen <insert dingen die aangeboden worden> niet in" en als ze dan zeggen "ah joh, die ene keer", dan zeg je dat dat voor hen wellicht zo is, maar voor jou zeker op dit moment niet. Gewoon eerlijk zijn over je wensen, plannen en voornemens voor de toekomst in plaats van krampachtig anderen tevreden houden of je schamen voor het willen veranderen van je leefstijl.
Truequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:14 schreef motorbloempje het volgende:
Oh, hier liggen nacho chipsvoor het avondeten van vrijdag: nachos con todo, 1/4 zak wordt echter altijd weggegooid na anderhalve week omdat we ons 'voornemen' om dit keer maar eens wat chipjes te eten de avond erna nooit nakomen en er nooit een hele zak chips op gaat in dat gerecht
Maargoed, het klinkt heel suf en heel denigrerend wellicht, maar uiteindelijk komt het allemaal neer op 'hoe graag wil je gezond(er) gaan leven' en 'hoe graag wil je afvallen'. Wil je het niet eten? Koop het dan niet. Krijg je het aangeboden? Wijs het dan af zonder bang te zijn dat mensen denken 'oh, die is zeker aan de lijn', want wat is daar mis mee? Zeg gewoon: "nee, dank je, ik probeer m'n leefstijl te verbeteren en daar passen <insert dingen die aangeboden worden> niet in" en als ze dan zeggen "ah joh, die ene keer", dan zeg je dat dat voor hen wellicht zo is, maar voor jou zeker op dit moment niet. Gewoon eerlijk zijn over je wensen, plannen en voornemens voor de toekomst in plaats van krampachtig anderen tevreden houden of je schamen voor het willen veranderen van je leefstijl.
Euh, voor het natuurlijk suikergehalte gaat dat van dat suikerwater niet uitmaken hoor.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:00 schreef Sometimes het volgende:
[..]
Als je honing wil gebruiken als natuurlijke suiker, dat zul je wel naar de natuurwinkel moeten.
De honing in de supermarkt komt van bijen die gevoed worden met suikerwater (in plaats van de eigen honing).
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:38 schreef helicopter het volgende:
Dat kletsen over zwemmen eerder vandaag heeft een goed effect op mij gehad! Ik heb net 42 baantjes (van 25m) gezwommen!Dat was echt lang geleden.
![]()
Het was heerlijk.
en dan vooral trek in patatquote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:44 schreef Stormqueen het volgende:
Ik krijg ook mega honger van zwemmen.
En pannenkoeken. Als het maar vet is.quote:
Waarom zou je dat doen?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:07 schreef helicopter het volgende:
[..]
En pannenkoeken. Als het maar vet is.![]()
Ik heb het gisteren gelukkig bij een kiwi een een AH vruchtenmouse toetje weten te houden. Maar ik ging wel met een knorrende maag mijn bed in.
Ik had kwark kunnen nemen, maar ik had (op papier) gewoon genoeg gegeten en mijn lijf moet maar leren dat genoeg genoeg is.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:08 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Waarom zou je dat doen?heb je écht niets gezonds/fatsoenlijks in huis? wees toch niet zo bang om te eten, zolang het maar fatsoenlijk voer is.
Zo, dat ben ik meteen maar eens gaan kijken/luisterenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
Op uitzendinggemist staat trouwens een aflevering van de Keuringsdienst van Waarde over honing en ook over meningen daarvan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |