Tja, over kritisch en verzuurd/negatief zullen we het hier maar niet meer hebben...quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik post hetzelfde als de jaren ervoor. Ik ben altijd al kritisch geweest. Dat is wat anders dan verzuurd en continue negatief.
Ik heb plezier in het Fokken. Ik zal best wel eens te kritisch zijn of negatief overkomen. Maar je kent me goed genoeg om te weten dat ik een positivo ben.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:44 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Tja, over kritisch en verzuurd/negatief zullen we het hier maar niet meer hebben....
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:23 schreef tong80 het volgende:
Nog een positieve post van hem ontdekt de laatste tijd ?
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:35 schreef golfer het volgende:
Deze uitzending was stukken beter dan de afgelopen dagen.
Hij liet zowaar z'n gasten af-en-toe uitspreken en het leek soms net of hij ook luisterde naar de antwoorden.
Zou Mart de kritiek ook hebben gelezen of heeft z'n redactie hem erop gewezen?
De tenenkrommende momenten waren in ieder geval stukken minder.
Nee, dit is niet overdreven. Als jij aan m'n trainingspak gaat trekken en neerbuigend gaat staan doen, dan heb je echt een probleem. Het getuigt van een totaal gebrek aan respect en inlevingsvermogen. Als hij alleen had gezegd: "Jij had hier ook wel in zo'n oranje trainingspak willen zitten, hè?" Dan had ik 't een domme opmerking gevonden maar niet stuitend. Nu begint hij gewoon gemeen te lachen en gaat hij trekken aan haar trainingspak en blijft hij maar doorzagen tegen Manon Flier. Niet met één opmerking maar met meerdere achter elkaar alleen maar over dat trainingspak.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:37 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Sorry, maar dit is toch wel overdreven mag ik hopen...
Raar wellicht maar die hetze over het verbaal aanranden van zijn gasten en dergelijke vind ik raarder zoveel anders dan anders stelt Mart zich niet op dit jaar hoor.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:22 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Ik vind toch vrij bizar. "Je had veel liever dit pakkie aangehad. Kijk eens".
EDIT: kun je hier niet linken naar een specifieke tijd in een yt-video? Het gaat om de paar seconden na 2:20.
Deze uitzending was stukken beter dan de afgelopen dagen.quote:
Vanaf 2:20 slaat nergens op. Hij stelt trouwens ook twee keer de vraag wat haar rol hier is. Ook een beetje dom.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Raar wellicht maar die hetze over het verbaal aanranden van zijn gasten en dergelijke vind ik raarder zoveel anders dan anders stelt Mart zich niet op dit jaar hoor.
Hij zit heel even aan dat trainingspak. Noemt het ook eerst een trainingspak, en noemt het daarna een pakkie. Wat in jezusnaam is daar nou zo ontzéttend erg aan dat jij 'm wellicht wel aan zou vliegen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:48 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Nee, dit is niet overdreven. Als jij aan m'n trainingspak gaat trekken en neerbuigend gaat staan doen, dan heb je echt een probleem. Het getuigt van een totaal gebrek aan respect en inlevingsvermogen. Als hij alleen had gezegd: "Jij had hier ook wel in zo'n oranje trainingspak willen zitten, hè?" Dan had ik 't een domme opmerking gevonden maar niet stuitend. Nu begint hij gewoon gemeen te lachen en gaat hij trekken aan haar trainingspak en blijft hij maar doorzagen tegen Manon Flier. Niet met één opmerking maar met meerdere achter elkaar alleen maar over dat trainingspak.
Zie mijn transcript hierboven. Je hebt het waarschijnlijk niet gekeken als ik jou zo hoor.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:54 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Hij zit heel even aan dat trainingspak. Noemt het ook eerst een trainingspak, en noemt het daarna een pakkie. Wat in jezusnaam is daar nou zo ontzéttend erg aan dat jij 'm wellicht wel aan zou vliegen.
Verder noemt hij één keer dat trainingspak. Dus waar je vandaan haalt dat hij meerdere keren achter elkaar alleen maar over dat pakkie opmerkingen plaatst... Vlak daarna gaat het alweer over of het voor haar moeilijk is haar man te steunen.
Ik kan mij jaren herinneren dat Mart 1 en dezelfde vraag 5x herhaalde totdat hij bij 1 van zijn gasten het voor hem gewenste antwoord gaf. Hij is altijd een lul geweest waar de show om moest draaien maar klaarblijkelijk is Nederland op hem uitgekeken en vallen dit soort dingen nu eerder op.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:53 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Vanaf 2:20 slaat nergens op. Hij stelt trouwens ook twee keer de vraag wat haar rol hier is. Ook een beetje dom.
Hij had al 2 en halve minuut vragen gesteld uit een negatieve invalshoek en dat gaat ie dit doen. Dit is echt niet journalistiek, dit is zuigen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:54 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Hij zit heel even aan dat trainingspak. Noemt het ook eerst een trainingspak, en noemt het daarna een pakkie. Wat in jezusnaam is daar nou zo ontzéttend erg aan dat jij 'm wellicht wel aan zou vliegen.
Verder noemt hij één keer dat trainingspak. Dus waar je vandaan haalt dat hij meerdere keren achter elkaar alleen maar over dat pakkie opmerkingen plaatst... Vlak daarna gaat het alweer over of het voor haar moeilijk is haar man te steunen.
Wel mooi dat WA hem te slim af was. Onverstoord een promotieverhaaltje ophangen en dan ook Smeets nog een hak zettenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kan mij jaren herinneren dat Mart 1 en dezelfde vraag 5x herhaalde totdat hij bij 1 van zijn gasten het voor hem gewenste antwoord gaf. Hij is altijd een lul geweest waar de show om moest draaien maar klaarblijkelijk is Nederland op hem uitgekeken en vallen dit soort dingen nu eerder op.
Je moet eens ophouden zulke conclusies te trekken. Deed je in het vorige topic ook al. Ik heb gekeken en het nu drie keer teruggezien. Maar goed, jij ziet dingen in dat stukje die er niet zijn. Het enige dat ik deel is dat Mart te veel praat en soms zijn gasten daar mee in de weg zit, maar dat heb ik al eerder gezegd. Dat jij het moet gebruiken om je punt te onderbouwen, zegt mij genoeg.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:55 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Zie mijn transcript hierboven. Je hebt het waarschijnlijk niet gekeken als ik jou zo hoor.
Er kleeft ook een negatieve invalshoek aan haar. Ze had dolgraag op die Spelen willen zijn maar is er niet. Want ploeg niet goed genoeg. Maar ze is er nu wel, omdat ze haar man komt steunen. Hij noemt haar op een gegeven moment SuperSupporter (zie SuperHarregarre, ik heb gekeken!). Dat lijkt me verre van negatief.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:56 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Hij had al 2 en halve minuut vragen gesteld uit een negatieve invalshoek en dat gaat ie dit doen. Dit is echt niet journalistiek, dit is zuigen.
Nou, laat ik dan maar ophouden met de discussie. Jij hebt blijkbaar andere normen en waarden. Ik hoop voor je dat je niet de verkeerde tegen 't lijf loopt.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:59 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Je moet eens ophouden zulke conclusies te trekken. Deed je in het vorige topic ook al. Ik heb gekeken en het nu drie keer teruggezien. Maar goed, jij ziet dingen in dat stukje die er niet zijn. Het enige dat ik deel is dat Mart te veel praat en soms zijn gasten daar mee in de weg zit, maar dat heb ik al eerder gezegd. Dat jij het moet gebruiken om je punt te onderbouwen, zegt mij genoeg.
Iemand die een ander zou willen aanvallen wegens het aanraken van een trainingspak die mij iets over normen en waarden gaat vertellen. Juist.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:01 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Nou, laat ik dan maar ophouden met de discussie. Jij hebt blijkbaar andere normen en waarden. Ik hoop voor je dat je niet de verkeerde tegen 't lijf loopt.
Waarom toch weer doorzuigen? Je hebt wel veel weg van Mart. Het gaat om de manier waarop je met mensen omgaat. Als je denkt dat je ongelimiteerd kunt zuigen zonder wroeging te creëeren ben je gewoon gestoord bezig.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:02 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Iemand die een ander zou willen aanvallen wegens het aanraken van een trainingspak die mij iets over normen en waarden gaat vertellen. Juist.
Waarom doorzuigen? Waarom moet jij die laatste opmerking na 'ophouden met de discussie' nog plaatsen? Spiegeltje...quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:03 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Waarom toch weer doorzuigen? Je hebt wel veel weg van Mart. Het gaat om de manier waarop je met mensen omgaat. Als je denkt dat je ongelimiteerd kunt zuigen zonder wroeging te creëeren ben je gewoon gestoord bezig.
He, lul, jij postte in 't laatste topic dat je zou stoppen met posten. Jij moet dus echt je grote zuigende waffel houden als je 't hebt over doorgaan met de discussie.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:04 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Waarom doorzuigen? Waarom moet jij die laatste opmerking na 'ophouden met de discussie' nog plaatsen? Spiegeltje...
Oh, en nu gaan we schelden.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:05 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
He, lul, jij postte in 't laatste topic dat je zou stoppen met posten. Jij moet dus echt je grote zuigende waffel houden als je 't hebt over doorgaan met de discussie.
Ah flikker toch op man.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:05 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Oh, en nu gaan we schelden.
Normen en waarden, right.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |