Ik herken 't helemaal man. Dat je echt zo'n primaire oerdrang hebt om alleen maar te willen slapen en je elke ochtend afvraagt hoe je deze dag weer gaat overleven.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:30 schreef kikoooooo het volgende:
Ik heb de afgelopen 6 weken 70/80 uur gewerkt. Ik ben waarschijnlijk een zombie op Lowlandsben nu al gesloopt
Thx voor het delen! En wat chill dat de X-ray groter isquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:22 schreef ebeaydojraes het volgende:
http://3voor12.vpro.nl/ni(...)-Van-Eerdenburg.html
slimme mensjes. Ze hebben de X-ray dit jaar vergroot naar dubbele capaciteit
Leuk om te lezen idd. Ik ga alleen voor de eerste keer dus herken 't hier en daar alleen maar van foto's. Nog ff een vraagje: De 24-uurs tent...is dat een aparte tent of wordt dat in een van de festivaltenten gehouden op het terrein?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 01:29 schreef julian6 het volgende:
[..]
Thx voor het delen! En wat chill dat de X-ray groter is
Waar kan ik dan 't beste staan op de camping voor de minste geluidsoverlast maar de meeste lol?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 01:47 schreef julian6 het volgende:
Nee is buiten het festivalterrein, voor de ingang.
Ik sta altijd op camping 3, zo ter hoogte van het wc-gebouw. Kan meestal prima in slaap vallen met oordoppen in. Als je helemaal aan het eind gaat staan (zo ver mogelijk van die tent af) dan moet het helemaal goed gaan.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 01:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waar kan ik dan 't beste staan op de camping voor de minste geluidsoverlast maar de meeste lol?
Op Camping 1 heb je meer last van de Grolsch-tent dan van de 24-uurs. Op Camping 7 hoor je beide niet. Met andere campings heb ik geen ervaringquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 01:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waar kan ik dan 't beste staan op de camping voor de minste geluidsoverlast maar de meeste lol?
30957!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:22 schreef ebeaydojraes het volgende:
http://3voor12.vpro.nl/ni(...)-Van-Eerdenburg.html
slimme mensjes. Ze hebben de X-ray dit jaar vergroot naar dubbele capaciteit
Precies and we love it!!!!quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 10:17 schreef sjefdevries het volgende:
Lowland is voor werkschuwe parasieten die alleen maar de hele dag op hun nest liggen, blowen, uitkering trekken en tot in eeuwigheid gefrustreerd, verbitterd en verzuurd in het leven staan.
Tevens zijn het de meest naar goor zweet stinkende elementen.
Je vergeet te vermelden dat we ook allemaal met een schurftige hond in een smerig kraakpand wonen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 10:17 schreef sjefdevries het volgende:
Lowland is voor werkschuwe parasieten die alleen maar de hele dag op hun nest liggen, blowen, uitkering trekken en tot in eeuwigheid gefrustreerd, verbitterd en verzuurd in het leven staan.
Tevens zijn het de meest naar goor zweet stinkende elementen.
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 10:41 schreef Dikketroela het volgende:
Het weer is van 9ens naar 5en gegaan, op weeronline
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 10:41 schreef Dikketroela het volgende:
Het weer is van 9ens naar 5en gegaan, op weeronline
Ohoh.... Ik ben sinds 2008 niet meer geweest, ben er sindsdien natuurlijk ook niet jonger en fitter op geworden. Toen was ik altijd al te gaar om op zondagmiddag nog een stap te verzetten. Ben benieuwd hoe dat wordt dan.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:22 schreef MaJo het volgende:
[..]
Tegenwoordig kan ik dat helaas ook niet meer, heb mijn slaap helaas ook hard nodig. Wat dat betreft zie ik er zelfs wel een beetje tegenop maar zal wel goedkomen, al wordt het elk jaar een stukje zwaarder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |