??????quote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Net ff nog wat kleren gekocht voor lowlands. Een goedkope broek en goedkope zomerschoentjes, altijd handig als het vies/kapot mag.
kan ook wel zonder, tenzij ht echt hele dagen nonstop gaat regenenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:30 schreef Dikketroela het volgende:
Ik heb zo'n Quechua tentje, en ik vroeg me ineens af of het nodig is om nog zo'n onderzeil te kopen ivm eventuele regen? of houdt ie het ook wel zonder zo'n zeil (mits je in een kuil staat uiteraard)?
wij hebben er eentje zodat onze voortent. droog blijft, verder is n beetje nutteloos voor die paar daagjes. als t weer enigzins ok blijftquote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:28 schreef rubbereend het volgende:
mensen die onderzeilen onder hun tent doendat geeft sowieso nattigheid want als het regent blijft het water erop staan.
Saampjes met je vrientjus naar binnen gaan, dan komt het wel goed.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:09 schreef AMDB het volgende:
Vraagje: stel ik ik kom met drie mensen, en we nemen allemaal een tray bier mee maar we gooien ze alle drie op één steekwagen, die vervolgens door 1 persoon naar binnen genomen wordt. Hoe moeilijk kunnen ze daar over doen? Ze kunnen toch hoogstens ons dat bier weer laten verdelen waarna je het na de ingang weer erop gooit? Of zou dan het 'teveel' bier weg moeten?
Je moet dat zeil ook bij je binnentent omhoog doen.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:28 schreef rubbereend het volgende:
mensen die onderzeilen onder hun tent doendat geeft sowieso nattigheid want als het regent blijft het water erop staan.
Dat ja. Scheelt ook een hoop smerigheid aan de onderkant van je tent.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:58 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Je moet dat zeil ook bij je binnentent omhoog doen.
Je maakt op die manier een kuip. Modernere tenten hebben die al ingebouwd, maar zo is het heel lang gedaan.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:58 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Je moet dat zeil ook bij je binnentent omhoog doen.
Nja, mijn 15 jaar oude tent heeft die kuip ook maar die is niet waterdicht meer hoorquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 00:55 schreef MrStokey het volgende:
[..]
Je maakt een kuip. Modernere tenten hebben die al ingebouwd, maar zo is het heel lang gedaan.
Als het katoen is, kun je hem sprayen. Ik weet niet of dat nog zin heeft, maar het kan wel. Dat wil zeggen: de tent zelf. Als je kuip niet meer waterdicht is, is een grondzeil een (nood)oplossing.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 00:56 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Nja, mijn 15 jaar oude tent heeft die kuip ook maar die is niet waterdicht meer hoor
Gewoon gaan, je zal geen spijt hebbenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 08:17 schreef friekin_ het volgende:
Godsamme, ik twijfel weer. Tickets gaan voor cheap ass prijzen
Stuur maar Deeemetjequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 08:17 schreef friekin_ het volgende:
Godsamme, ik twijfel weer. Tickets gaan voor cheap ass prijzen
Ik heb geen partners in crime gevonden tot dusver.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 09:15 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Gewoon gaan, je zal geen spijt hebben
Sluit maar aan hier!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 09:29 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik heb geen partners in crime gevonden tot dusver.Vriendlief moet werken, vrienden ook. En veel vinden het te duur. Arg, dilemma's. Sommige dingen vind ik echt niet erg om alleen te doen, maar dit is wel wat anders dan een eendaags festival.
Meets?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 09:29 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik heb geen partners in crime gevonden tot dusver.Vriendlief moet werken, vrienden ook. En veel vinden het te duur. Arg, dilemma's. Sommige dingen vind ik echt niet erg om alleen te doen, maar dit is wel wat anders dan een eendaags festival.
Er is altijd wel iemand die je wil adopteren. :pquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 09:29 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Fok!-meet?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 11:48 schreef MangoTree het volgende:
Mooi die voorpret hier!
Krijg de neiging om met jullie allemaal bier te gaan drinken volgende week![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |