Volgens mij is die al eerder open. Heb daar een aantal keren gestaan en er kwamen mensen slaperig uit tentjes gekropen om 9 uur 's ochtends.quote:
dat is droomweerquote:
ja want anders kunnen ze de mensen gewoon niet meer kwijt op donderdagquote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:44 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Volgens mij is die al eerder open. Heb daar een aantal keren gestaan en er kwamen mensen slaperig uit tentjes gekropen om 9 uur 's ochtends.
Op 3 gaat dan lastig worden. Camping 4 zou dan nog wel moeten lukken denk ik.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:36 schreef Marleen-u-peen het volgende:
moet donderdag werken...ben benieuwd of er nog een plaatsje te vinden is op 3 of 4 op donderdagavond..
Ja, maar 3 en 4 zijn de populairdere? Omdat..ze dichtbij de ingang zijn?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:41 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Is voor iedereen verschillend. Maar het is zo leuk als je het zelf maakt op de camping.
Dat kan ik bevestigen.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 03:32 schreef ebeaydojraes het volgende:
ik sta altijd op camping 4, maar die wordt elk jaar sneller vol. Donderdag avond moet je niet met 3p a 4p tent komen want die gaan je niet meer kwijt raken en zeker niet als je er meer neer wilt zetten.
Bijna op de dijk danquote:Op donderdag 9 augustus 2012 09:36 schreef indiaantje89 het volgende:
Prima!
Over precies 1 week zijn we denk al onderweg
Zwembroek mee voor een duik in het Veluwemeer!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 09:26 schreef Fluctuate het volgende:
En we gooien er maar weer even een weer-update tegenaan:
[ afbeelding ]
Echte die-hards hier hèquote:Op donderdag 9 augustus 2012 10:06 schreef Fluctuate het volgende:
Haha, als ik de mensen hier en om me heen zo hoor staat het dit jaar donderdagochtend om 10.00 uur al vol op de dijk!
Wij rijden ws. rond 9:30 weg uit Zwolle, normaal is het dan bij aankomst al best druk ja. Dit jaar met een Range Rover, kan lekker veel inquote:Op donderdag 9 augustus 2012 10:06 schreef Fluctuate het volgende:
Haha, als ik de mensen hier en om me heen zo hoor staat het dit jaar donderdagochtend om 10.00 uur al vol op de dijk!
Je zal je zeker gaan vermaken!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 10:23 schreef makkie88 het volgende:
Dit jaar voor mij eerste keer Lowlandsik ben errrug benieuwd!!
Je mag alleen van die kleine blauwe gasbussies hebben, als daar eenzelfde inhoud in zit, zal het wel mogen.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 10:28 schreef makkie88 het volgende:
ik ben nog een beetje naar de regeltjes aan het spitten.
ik las dat op de camping geen gasbranders gebruikt mogen worden. al is er 1 type toegestaan, mij niet goed duidelijk wat..
is de onderstaande toegestaan op de camping?
[ afbeelding ]
er mag 8 liter drank meegenomen worden op de camping, dit schijnt incl non alcoholische drank te zijn? / is er water in flessen bij te vullen op de camping? (drinkwater?)
ah, beter water kopen, wil liever niet hele weekend op de wc zitten xD.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 10:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je mag alleen van die kleine blauwe gasbussies hebben, als daar eenzelfde inhoud in zit, zal het wel mogen.
Je kunt voor weinig 2 liter pakken Bar-Le-Duc kopen (1,5 muntje zo uit mijn hoofd). Je zou kunnen bijvullen uit de kraan, maar dat is ongefilterd grondwater. Ontzettend lekker, en in mate goed te drinken, maar ik zou er geen 10 liter van drinken
Ik ook niet, google het zou ik zeggenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 10:36 schreef makkie88 het volgende:
[..]
ah, beter water kopen, wil liever niet hele weekend op de wc zitten xD.
tja wat betreft die gasflessen: 250ml isobutaan.. weet niet of dat de zelfde inhoud heeft?
Zodat je niet eerst helemaal naar de la place hoeft te lopen.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 10:52 schreef brother52 het volgende:
Waarom zou je met zo'n brandertje gaan klooien als je een tosti bij La Place kunt krijgen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |