Als jij wil, mag je een vat met 100 liter wijn in je auto hebben. En ja, daar mag je elke dag 8 liter uit tappen.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:00 schreef makkie88 het volgende:
is het toegestaan om meer dan 8 liter drinken in de auto te hebben? k heb echt geen idee hoe de controle in elkaar zit
Wat een lief gasstelletjequote:Op donderdag 9 augustus 2012 10:28 schreef makkie88 het volgende:
ik ben nog een beetje naar de regeltjes aan het spitten.
ik las dat op de camping geen gasbranders gebruikt mogen worden. al is er 1 type toegestaan, mij niet goed duidelijk wat..
is de onderstaande toegestaan op de camping?
[ afbeelding ]
er mag 8 liter drank meegenomen worden op de camping, dit schijnt incl non alcoholische drank te zijn? / is er water in flessen bij te vullen op de camping? (drinkwater?)
Ja dat mag, controle is uiteraard pas nadat je de auto hebt geparkeerd hequote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:00 schreef makkie88 het volgende:
is het toegestaan om meer dan 8 liter drinken in de auto te hebben? k heb echt geen idee hoe de controle in elkaar zit
Zeker weten ja? Ik meen dat je maar één keer met drank naar binnen mag...quote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als jij wil, mag je een vat met 100 liter wijn in je auto hebben. En ja, daar mag je elke dag 8 liter uit tappen.
Die mogen gewoon hoor, zit volgens mij nog minder gas in als die kleintjes.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 10:28 schreef makkie88 het volgende:
ik ben nog een beetje naar de regeltjes aan het spitten.
ik las dat op de camping geen gasbranders gebruikt mogen worden. al is er 1 type toegestaan, mij niet goed duidelijk wat..
is de onderstaande toegestaan op de camping?
[ afbeelding ]
er mag 8 liter drank meegenomen worden op de camping, dit schijnt incl non alcoholische drank te zijn? / is er water in flessen bij te vullen op de camping? (drinkwater?)
En hoe willen ze dat controleren? Als ik de eerste keer naar binnen sjouw met alleen de tent, en dan later met de rest, mag ik ook gewoon de tweede keer pas de drank bij me hebben.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:03 schreef Fluctuate het volgende:
[..]
Zeker weten ja? Ik meen dat je maar één keer met drank naar binnen mag...
Hmm, daar zit wel wat in jaquote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En hoe willen ze dat controleren? Als ik de eerste keer naar binnen sjouw met alleen de tent, en dan later met de rest, mag ik ook gewoon de tweede keer pas de drank bij me hebben.
Ik heb om eerlijk te zijn die bordjes nog nooit zien hangen.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 10:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het bordje: geen drinkwater, hangt er niet voor niks
Uit de FAQ, onder "Wat mag je meenemen naar de campings en wat niet?".quote:Je kan één keer drank meenemen naar de campings. Dus als je je ticket hebt omgewisseld voor een polsbandje, kan je niet nog een keer naar je auto of het wonderschone Biddinghuizen om drank te halen.
dit lijkt mij ook teveel ;-) en t lijkt me vreemd om je drank als eerste x lopen mee te nemen. k zie mijn kratje pils en flesje wiskey al staan waar mijn tent moet komenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:09 schreef indiaantje89 het volgende:
Vorig jaar zijn we ook 2x gelopen omdat we simpel weg niet alles in 1x mee konden krijgen. Bij de 2e keer hadden we pas drank bij.
Ik zie dat niet, voornamelijk omdat glas niet is toegestaanquote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:21 schreef makkie88 het volgende:
[..]
dit lijkt mij ook teveel ;-) en t lijkt me vreemd om je drank als eerste x lopen mee te nemen. k zie mijn kratje pils en flesje wiskey al staan waar mijn tent moet komen. ach ja, regelen wel wat!
Oef, domper! goed dat je t zegt!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik zie dat niet, voornamelijk omdat glas niet is toegestaan
Overschenken FTW.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:25 schreef makkie88 het volgende:
[..]
Oef, domper! goed dat je t zegt!
alleen bier uit plastic flesch is niet zo gul (hadden ze vroeger van Dommelsch, toen noemde ik t nog Dola, domelsch in cola fles :-/ )quote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Overschenken FTW.
Whiskey smaakt ook nog prima uit een omgespoelde Coca-Cola fles
Dan neem je toch gewoon blikjes mee...quote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:29 schreef makkie88 het volgende:
[..]
alleen bier uit plastic flesch is niet zo gul (hadden ze vroeger van Dommelsch, toen noemde ik t nog Dola, domelsch in cola fles :-/ )
Blik en plastic mag allebei.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:29 schreef makkie88 het volgende:
[..]
alleen bier uit plastic flesch is niet zo gul (hadden ze vroeger van Dommelsch, toen noemde ik t nog Dola, domelsch in cola fles :-/ )
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:31 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dan neem je toch gewoon blikjes mee...
Sjouw je je dan niet een ongeluk ?:Pquote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:31 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dan neem je toch gewoon blikjes mee...
Tip: Koop Grolsch blikjes.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:29 schreef makkie88 het volgende:
[..]
Niet als je alleen voor in de rij en de vrijdagochtend op de camping meeneemtquote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:37 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Sjouw je je dan niet een ongeluk ?:P
Yes immer present!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:38 schreef SvenM het volgende:
[..]
Tip: Koop Grolsch blikjes.
Ik weet niet of die Grolsch bus nog op de camping staat maar op de camping kon je in 2009 en 2010 je lauwe Grolsch blikjes gratis omruilen voor koude.
Ben niet zo' n grolsch liefhebber, maar liever koude grolsch dan kokende Heineken.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:38 schreef SvenM het volgende:
[..]
Tip: Koop Grolsch blikjes.
Ik weet niet of die Grolsch bus nog op de camping staat maar op de camping kon je in 2009 en 2010 je lauwe Grolsch blikjes gratis omruilen voor koude.
Het water wat uit de wasbakken bij de WC's komt is echt gewoon normaal drinkwater hoor, staat echt niet overduidelijk aangegeven dat dat het NIET is namelijk. Als het echt niet gedronken mag worden, zou dit overal zeer expliciet aangegeven moeten zijn. In Nederland zijn de leidingwater voorzieningen erg goed geregeld en is het naar mijn idee duurder om zelf een put te slaan of slootwater op te pompen, te filteren, dan gewoon kraanwater te pakken.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 10:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het bordje: geen drinkwater, hangt er niet voor niks
Alsof je bij een blinde smaaktest een ijskoude Heineken van een ijskoude Grolsch kunt onderscheiden, no way. Maar omruilen kan alleen met 33cl blikjes.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:58 schreef makkie88 het volgende:
[..]
Ben niet zo' n grolsch liefhebber, maar liever koude grolsch dan kokende Heineken.
33cl blik of 50cl blik?
Leg zoveel als je wilt in je auto, je mag echter maar 8 liter het terrein opnemen. Weet niet hoe het met controle zit, ik gooi wss zo'n 4 six packs zichtbaar op m'n steekwagen en alles boven de 8 liter in m'n backpack. In de rij nog wat drinken en het komt goed. Als ze drank boven de 8 liter innemen is dat geen ramp.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:00 schreef makkie88 het volgende:
Wellicht heeft hij z'n eigen kaartje gekochtquote:Op donderdag 9 augustus 2012 12:11 schreef indiaantje89 het volgende:
Opvallend dat Halbe Zijlstra erbij is. Die was toch niet meer welkom ?
Laatste keer dat Wilders op Lowlands was (CoolPolitics in 2006) was het ook al vrij pijnlijk qua boe-geroep en gefluit. Denk dat het voor iedereen beter is dat hij niet komt idd.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 12:24 schreef MrStokey het volgende:
Wilders wordt vervelend. Altijd dezelfde stokpaardjes en er is geen normaal gesprek mee te voeren. Hij is alleen nog maar stoorzender. Laat hem maar lekker in Limburg met een tweetdeck.
twitter:Rapid_Razor_Bob twitterde op donderdag 09-08-2012 om 13:37:40De laatste kaarten voor Lowlands gaan dinsdag 14 augustus om 11.00u in de verkoop. http://t.co/UksItocV #LL12 reageer retweet
http://www.goedkoopbier.nl/bieraanbiedingen/blikjesquote:Op donderdag 9 augustus 2012 12:51 schreef Droverr het volgende:
6-pack Grolsch (0,33cl) deze week in de aanbieding bij DirckIII voor ¤ 3,49 en bij Hoogvliet voor ¤ 3.37
Ah, ik wíst dat ik het ergens gelezen had. Maar aan de latere reacties te zien zijn ze hier dus niet heel erg streng in.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:07 schreef Breuls het volgende:
Als we nou eens terug gaan naar de bron, namelijk Lowlands.nl:
[..]
Uit de FAQ, onder "Wat mag je meenemen naar de campings en wat niet?".
Steekwagen en backpackquote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:00 schreef Fluctuate het volgende:
[..]
Ah, ik wíst dat ik het ergens gelezen had. Maar aan de latere reacties te zien zijn ze hier dus niet heel erg streng in.
Overigens ga ik écht geen 8l mee naar binnen zeulen hoor, lijk wel gek!
Heb ik allebei niet.. Backpack moet ik toch maar eens serieus gaan overwegen, mezelf inmiddels al vaak genoeg afgevraagd waarom ik zo'n ding nog niet heb.quote:
ik vind het wel humor dat ze hem hebben gestuurd als vertegenwoordigerquote:Op donderdag 9 augustus 2012 12:11 schreef indiaantje89 het volgende:
Opvallend dat Halbe Zijlstra erbij is. Die was toch niet meer welkom ?
2 backpacks, 1 2-persoonsmatje, 2 stoeltjes en een steekwagen met flinke tent. Met z'n 2en. En in die backpacks zit dan zo'n ~10 liter sonnema-cola.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:15 schreef TheFastOne het volgende:
Hoeveel tassen worden er meegezeuld door jullie
Zijn die stoeltjes echt een aanrader? Gewoon 1 drank-backpakquote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
2 backpacks, 1 2-persoonsmatje, 2 stoeltjes en een steekwagen met flinke tent. Met z'n 2en. En in die backpacks zit dan zo'n ~10 liter sonnema-cola.
Ik heb een ontzettend slechte rug en festivals zijn echt een killer. Als ik dan op de camping ook nog eens gewoon op de grond moet zitten, ga ik stuk. Daarbij zit zo'n stoel gewoon vet lekker.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:20 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Zijn die stoeltjes echt een aanrader? Gewoon 1 drank-backpak
En dan naar Lowlands gaanquote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:58 schreef makkie88 het volgende:
[..]
Ben niet zo' n grolsch liefhebber, maar liever koude grolsch dan kokende Heineken.
=
Door mijzelf een backpack, daarnaast een tentje, een partytent en een stoeltje. Laatste drie gaan op de steekwagen samen met de twee tenten van medegangers waarschijnlijk. Al heeft 1 daarvan een sporttas bij zich, wellicht dat we die op de steekwagen doen en makkelijker draagbare gewoon dragen. Beslissen wel bij het uitpakken van de auto. In ieder geval lading spanbanden mee om alles vast te sjorrenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:15 schreef TheFastOne het volgende:
Vergeet niet dat ding steeds op te bergen als je het festival terrein weer op gaat.. Anders ben je hem kwijtquote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:10 schreef AMDB het volgende:
Oh stoeltje is trouwens wel echt een aanraderZo lekker als je even normaal kan zitten met een leuning.
I know, dat maakte ik dus mijn eerste festival (Pinkpop) binnen het eerste half uur meequote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:13 schreef SvenM het volgende:
[..]
Vergeet niet dat ding steeds op te bergen als je het festival terrein weer op gaat.. Anders ben je hem kwijt
Gaat prima hoor. Dit jaar al van Zwolle naar Leeuwarden (en daarna ook nog eens in de bus van Leeuwarden naar Holwerd) en van Zwolle naar Lichtenvoorde-Groenlo (ook gevolgd door bustrip) gedaan. En dit is niet het eerste jaar.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:12 schreef TheFastOne het volgende:
Steekwagentje in trein wordt denk ik geen succes
Niks, alles gaat lekker in de camper die ik zo het terrein op rijdt. Hoef ik niet eens een tentje op te zetten en het bier staat koud (en blijft koud) in de koelkastquote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:15 schreef TheFastOne het volgende:
Het verre lopen vind ik wel mee vallen. Neem gewoon een locker voor wat kleding, dus hoef nooit heen en weer te lopen. En met de gezelligheid zit het daar ook prima. Gewoon een radio mee smokkelen en volle bak muziek voor 3 dagen lang!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:16 schreef indiaantje89 het volgende:
Toch wel ideaal zo'n camperMaar je moet ver lopen en je mist wel de gezelligheid op de camping !
Ik heb wel eens een Ikea-tafel per trein vervoerd, in de vrijdagspits. Werd helemaal niets over gezegd. Een steekwagentje op een donderdagse ochtend moet dus ook wel kunnenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:12 schreef TheFastOne het volgende:
Steekwagentje in trein wordt denk ik geen succes
Ja.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:57 schreef kapiteintje het volgende:
Yo mensen, hoe zit 't met dat bier? Gewoon Grolsch blikken kopen en daar omwisselen voor koude exemplaren?
Een organisatie gaat natuurlijk ook nooit onveilig water gebruiken op een festival waar hordes bezopen en door andere drugs benevelde mensen rondlopen.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 12:01 schreef frenkck het volgende:
[..]
Het water wat uit de wasbakken bij de WC's komt is echt gewoon normaal drinkwater hoor, staat echt niet overduidelijk aangegeven dat dat het NIET is namelijk. Als het echt niet gedronken mag worden, zou dit overal zeer expliciet aangegeven moeten zijn. In Nederland zijn de leidingwater voorzieningen erg goed geregeld en is het naar mijn idee duurder om zelf een put te slaan of slootwater op te pompen, te filteren, dan gewoon kraanwater te pakken.
Als er een sticker hangt dat het geen drinkwater is (die ik eigenlijk nooit heb gezien), is dit wellicht omdat de sanitaire units ook op andere evenementen worden gebruikt waar wellicht ander water wordt gebruikt en de sticker gewoon blijft hangen.
Aangeven dat het wel normaal water is is natuurlijk niet zo slim van de organisatie, want dan zakt de verkoop van de waterpakken natuurlijk in.
Ik heb iig nog nooit problemen gehad met het drinken van dit water, prima en schoon.
Echt wel hoor vriend.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 12:03 schreef frenkck het volgende:
[..]
Alsof je bij een blinde smaaktest een ijskoude Heineken van een ijskoude Grolsch kunt onderscheiden, no way. Maar omruilen kan alleen met 33cl blikjes.
Kan je doen. Vorig jaar had ik speciaal daarvoor Grolsch gekocht, maar uiteindelijk is geen een blik ook echt omgeruild (geen zin om te lopen, ding was niet open, dat soort werk). Tenzij er volgende week een goede Grolsch-aanbieding is bij een winkel bij mij in de buurt ga ik nu gewoon voor goedkoop slobberbierquote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:57 schreef kapiteintje het volgende:
Yo mensen, hoe zit 't met dat bier? Gewoon Grolsch blikken kopen en daar omwisselen voor koude exemplaren?
Ik twijfel er ook aanquote:
Ok. Zit op 't moment ook te twijfelen om niet gewoon sterke drank mee te nemen. Het scheelt heel erg veel in gewicht en ook in het aantal keren lopen naar de plee als je geen bier drinkt.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Kan je doen. Vorig jaar had ik speciaal daarvoor Grolsch gekocht, maar uiteindelijk is geen een blik ook echt omgeruild (geen zin om te lopen, ding was niet open, dat soort werk). Tenzij er volgende week een goede Grolsch-aanbieding is bij een winkel bij mij in de buurt ga ik nu gewoon voor goedkoop slobberbier
Je kan het ook allebei doen. Een fles sterke drank en voor de rest bier. Of alleen sterke drank, want blikken bier kan je ter plaatse ook wel kopen (met de muntprijs van vorig jaar voor 12,50 per sixpack). Bedenk wel dat je drank de hele dag in een warme tent ligt en dus geen optimale drinktemperatuur heeft. Blue label meenemen is dus niet zo handigquote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ok. Zit op 't moment ook te twijfelen om niet gewoon sterke drank mee te nemen. Het scheelt heel erg veel in gewicht en ook in het aantal keren lopen naar de plee als je geen bier drinkt.
Net ff nog wat kleren gekocht voor lowlands. Een goedkope broek en goedkope zomerschoentjes, altijd handig als het vies/kapot mag. Nergens van die schuin toelopende foam oordopjes kunnen vinden, dus heb maar plugjes gekocht. Ik vraag me alleen af hoe lekker die liggen op 1 oor. Die van vorig jaar op PInkpop waren ideaal namelijk. Heb 3 nachten echt als een roosje geslapen.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:26 schreef AMDB het volgende:
Bij mij gaan er vaak 's ochtends wel even drie blikjes doorheen, en overdag af en toe nog bij de tent te vinden. Maar ik loop dan 90% van de tijd aangeschoten rond. Vorig jaar op donderdag, vrijdag en zaterdag 4 six packs gehad.
Foampluggen heb ik in het verleden gekocht bij de Hema, de Xenos en je kan ze ook bij de Hema campingwinkel op Lowlands krijgen. Op het terrein hebben ze kauwgombalautomaten hangen met blauwe pluggen voor 2 euro per setjequote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Net ff nog wat kleren gekocht voor lowlands. Een goedkope broek en goedkope zomerschoentjes, altijd handig als het vies/kapot mag. Nergens van die schuin toelopende foam oordopjes kunnen vinden, dus heb maar plugjes gekocht. Ik vraag me alleen af hoe lekker die liggen op 1 oor. Die van vorig jaar op PInkpop waren ideaal namelijk. Heb 3 nachten echt als een roosje geslapen.
edit: Heb ze net geprobeerd, wat een kutdingen zeg.Koop dus niet die oorplugjes bij de Xenos mensen.
Wat zei het blokkenschemaquote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:04 schreef Ramboetan het volgende:
Komt er trouwens vette hiphop op lowlands of valt dat weer tegen?
??????quote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Net ff nog wat kleren gekocht voor lowlands. Een goedkope broek en goedkope zomerschoentjes, altijd handig als het vies/kapot mag.
kan ook wel zonder, tenzij ht echt hele dagen nonstop gaat regenenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:30 schreef Dikketroela het volgende:
Ik heb zo'n Quechua tentje, en ik vroeg me ineens af of het nodig is om nog zo'n onderzeil te kopen ivm eventuele regen? of houdt ie het ook wel zonder zo'n zeil (mits je in een kuil staat uiteraard)?
wij hebben er eentje zodat onze voortent. droog blijft, verder is n beetje nutteloos voor die paar daagjes. als t weer enigzins ok blijftquote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:28 schreef rubbereend het volgende:
mensen die onderzeilen onder hun tent doendat geeft sowieso nattigheid want als het regent blijft het water erop staan.
Saampjes met je vrientjus naar binnen gaan, dan komt het wel goed.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:09 schreef AMDB het volgende:
Vraagje: stel ik ik kom met drie mensen, en we nemen allemaal een tray bier mee maar we gooien ze alle drie op één steekwagen, die vervolgens door 1 persoon naar binnen genomen wordt. Hoe moeilijk kunnen ze daar over doen? Ze kunnen toch hoogstens ons dat bier weer laten verdelen waarna je het na de ingang weer erop gooit? Of zou dan het 'teveel' bier weg moeten?
Je moet dat zeil ook bij je binnentent omhoog doen.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:28 schreef rubbereend het volgende:
mensen die onderzeilen onder hun tent doendat geeft sowieso nattigheid want als het regent blijft het water erop staan.
Dat ja. Scheelt ook een hoop smerigheid aan de onderkant van je tent.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:58 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Je moet dat zeil ook bij je binnentent omhoog doen.
Je maakt op die manier een kuip. Modernere tenten hebben die al ingebouwd, maar zo is het heel lang gedaan.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:58 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Je moet dat zeil ook bij je binnentent omhoog doen.
Nja, mijn 15 jaar oude tent heeft die kuip ook maar die is niet waterdicht meer hoorquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 00:55 schreef MrStokey het volgende:
[..]
Je maakt een kuip. Modernere tenten hebben die al ingebouwd, maar zo is het heel lang gedaan.
Als het katoen is, kun je hem sprayen. Ik weet niet of dat nog zin heeft, maar het kan wel. Dat wil zeggen: de tent zelf. Als je kuip niet meer waterdicht is, is een grondzeil een (nood)oplossing.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 00:56 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Nja, mijn 15 jaar oude tent heeft die kuip ook maar die is niet waterdicht meer hoor
Gewoon gaan, je zal geen spijt hebbenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 08:17 schreef friekin_ het volgende:
Godsamme, ik twijfel weer. Tickets gaan voor cheap ass prijzen
Stuur maar Deeemetjequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 08:17 schreef friekin_ het volgende:
Godsamme, ik twijfel weer. Tickets gaan voor cheap ass prijzen
Ik heb geen partners in crime gevonden tot dusver.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 09:15 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Gewoon gaan, je zal geen spijt hebben
Sluit maar aan hier!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 09:29 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik heb geen partners in crime gevonden tot dusver.Vriendlief moet werken, vrienden ook. En veel vinden het te duur. Arg, dilemma's. Sommige dingen vind ik echt niet erg om alleen te doen, maar dit is wel wat anders dan een eendaags festival.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |